Kamieniołomy

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Eris
 

Posty: 20
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 755
Rasa: Cz³owiek

Kamieniołomy

Post autor: Eris »

Witam i jak w temacie proponuje zmiany z kamieniołomami... Na poczatek kiedyś, kiedyś jak grałem to sie nazywało kopalnie chyba...
Moim zdaniem kamieniołomy to jest duża inwestycja, zwłaszcza na niskim poziomie, wiec na początek proponuje zmiany polegające na:

1. Wprowadzenie rudy, srebra i platyny. Rudę by się przetapiało w hucie.

2. Złoto i Ametyst. Można by było wprowadzić na zasadzie szansy znalezienie żyły złota/ametystu i dostać jakąś określoną ilość w zalerzności od ilości chochlików.

3. Wprowadzić ulepszenia chochlików. Chodzi o to, że np. nie karzdy potrzebuje alethitu lub bureli a chce tylko kamieni na budowe domu. Więc są np. poziomy chochlików:
a. Mogą kopać tylko kamienie i nie mają szansy na znalezienie dodatkowych zasobów.
b. Mogą kopać kamieinie i burele, mają małą szanse na znalezienie dodatkowych zasobów.
c. Mogą kopać wszystko i maja średnią szansę na znalezienie dodatkowych zasobów (rudy lub trafić na żyłe złota czy ametystu).
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Kamieniołomy

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Można to przemyśleć aczkolwiek nie za bardzo mi się podoba wprowadzanie rud metali...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Arcurius, Szaleństwem Naznaczony
 

Posty: 71
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 890
Rasa: Cz³owiek

Re: Kamieniołomy

Post autor: Arcurius, Szaleństwem Naznaczony »

Myślałem o czymś podobnym, ale o zmiany kopalni i chochlików na jakichś "czeladnikow", którzy podobnie by mieli tury, ale mogli być wysyłani w różne miejsca, nie tylko po kamień, ale też złoto, drewno, ryby, reagi, ametysty i resztę, zioła i reagi itd. W ten sposób każdy miałby szansę wykorzystać ten moduł i pomogłoby to zaczynającą swoją przygodę tworzącym. Oczywiście przydałby się odpowiedni balans i być może jakaś ścieżka rozwijania ich :D
Eris
 

Posty: 20
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 755
Rasa: Cz³owiek

Re: Kamieniołomy

Post autor: Eris »

No to bez wprowadzania rud metali, bo moze faktycznie to troche by zmieniło balans gry... No to można by bylo wprowadzić żyły surowców z ilościami zalerznymi od poziomów chochlików i ich ilości.

Przydzielanie chochlików do innych zadańto inna para kaloszy, ale moim zdniaem nie jest to zły pomysł.
ODPOWIEDZ