Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 paź 2020, o 12:21 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
150? Chłopie ja teraz za taki koszt mógłbym 3x umagicznic i jeszcze 100 na modlitwy by została. Modlitwy niewykorzystane przepadają a jak nie masz złota, to możesz za hajs komuś umagicznic. Ja teraz place 660k dziennie, a nie wliczam w to opłaty dodatkowej. Tak więc jest szansa

Dodatkowo, nie patrzysz na profesje, gdzie druidów jest mało a na rasę więc masz więcej kandydatów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 07:13 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 772
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.

Myślę że sensownym byłoby powiązać siłę efektu umagiczniania u nich z poziomem postaci i siłą danego przedmiotu. Miałoby to na celu przede wszystkim to, aby bardziej opłacalnym było umagiczniać przedmiot adekwatny do własnego poziomu.


Drugą sprawą jest kwestia opłacalności tradycyjnych umagicznień przez klasy czarujące. Myślę że zastąpienie kosztu energii kosztem Punktów Pracy byłoby całkiem dobrym rozwiązaniem, które znacząco zwiększyłoby ich opłacalność - nawet jeśli to byłoby 100 PP za 1 przedmiot.


Co o tym myślicie?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 12:40 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 1
ID: 1570
Rasa: Cz³owiek
No właśnie chciałem zaproponować użycie PP jako zasobu dla umagicznień zamiast energii. Wtedy była by to jakaś zachęta do robienia tego. A tak to wolę iść powalczyć niż ryzykować utratę, jak dla mnie, sporej ilości energii. Jeżeli nie chcemy, aby umagicznienia nie były za proste do osiągnięcia, to może to kosztować nawet 250PP albo i 500PP (no, może przeginam :D ).

Kolejna rzecz to mana. Wydaje mi się, że nie służy ona niczemu, prócz wygenerowania sztucznego progu od kiedy mogę w ogóle użyć czaru. Wymaganie 100 int jest dość niskie, można je osiągnąć dość wcześnie. Umagicznienie wymaga czaroznawstwa, które mocno wpływa na to kiedy możemy efektywnie coś ulepszyć. Jednego i drugiego mam już chyba dość sporo, jedyną rzeczą, która mnie powstrzymuje, jest właśnie ta mana. Myślę, że lepiej by było, jak by koszt był o wiele niższy, albo nie było go wcale. No chyba, że jest to celowe, aby umagiczniać mogły postacie dopiero około 40. poziomu, lub inwestujące w manę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 13:08 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni napisał(a):
Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.

Myślę że sensownym byłoby powiązać siłę efektu umagiczniania u nich z poziomem postaci i siłą danego przedmiotu. Miałoby to na celu przede wszystkim to, aby bardziej opłacalnym było umagiczniać przedmiot adekwatny do własnego poziomu.


Drugą sprawą jest kwestia opłacalności tradycyjnych umagicznień przez klasy czarujące. Myślę że zastąpienie kosztu energii kosztem Punktów Pracy byłoby całkiem dobrym rozwiązaniem, które znacząco zwiększyłoby ich opłacalność - nawet jeśli to byłoby 100 PP za 1 przedmiot.


Co o tym myślicie?



A ja dalej bym oscylował, by ludzie mogli to robić kosztem diamentów i np 150 pkt modlitw. Świątynia by nerfa dostała, a mało osób na start człowieka bierze, ze względu na mały gain


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 13:12 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 890
Rasa: Cz³owiek
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni napisał(a):
Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.



Pomysł fajny, pytanie czy nie byłoby zbyt nieopłacalne zabijać Pustelnika, skoro przy drugiej ścieżce dostajemy dwa razy więcej opcji umagicznienia? Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 13:56 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Tak sobie myślę, czy umagicznienia za pomocą pp nie było by zbyt dużym boostem czaroznawstwa dla magicznych?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2020, o 21:17 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 772
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Cytuj:
Tak sobie myślę, czy umagicznienia za pomocą pp nie było by zbyt dużym boostem czaroznawstwa dla magicznych?

Nie, bo:
- zysk czaro nie jest jakiś kosmiczny przy umagicznieniach
- koszt 100PP dawałby możliwość umagiczniania mniej niż 1 itemu dziennie (10PP/reset = 90PP dziennie) zatem szału nie ma

Cytuj:
Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.

Tak właśnie jest ;) nie wykonasz umowy to ona się obrazi...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2020, o 00:16 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 890
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.

Cytuj:
Tak właśnie jest ;) nie wykonasz umowy to ona się obrazi...


No na chwilę obecną to nie zauważyłem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2020, o 10:08 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2020, o 08:22
Posty: 23
ID: 2714
Rasa: Człowiek
Profesja: Czarodziej
A gdyby wprowadzić większą ilość możliwości umagicznienia dla profesji?

W tej chwili rozkłada się to w ten sposób:
Czarodziej - Zamrożenie, eteryzacja.
Kapłan - Przyspieszenie, wzmocnienie.
Druid - Zatrucie, rozżarzenie.
Paladyn - Uświęcenie.

W tej erze brakuje paladyna, w przyszłej może będzie brakowało innej profesji. Myślałem nad zmianą w zwiększeniu zakresu umagicznień dla każdej profesji.

Na przykład coś takiego:
Czarodziej - Zamrożenie, eteryzacja, przyspieszenie, wzmocnienie.
Kapłan - Przyspieszenie, wzmocnienie, zamrożenie, eteryzacja
Druid - Zatrucie, rozżarzenie, uświęcenie.
Paladyn - Uświęcenie, zatrucie, rozżarzenie.

W takim wypadku, gdy zabraknie jakiejś profesji, nie stracimy możliwości umagicznienia, jak w tej erze straciliśmy uświęcenie.

Ja jako czarodziej, w tej erze jeszcze nic nie umagiczniłem. Czyli zamrożenie i eteryzacja są mało potrzebne, przynajmniej do tego etapu gry, możliwe że później też nie są specjalnie przydatne. Więc w zasadzie jest to profesja która ma możliwość umagiczniania, ale w praktyce jest nie wykorzystywana. Dlatego właśnie proponuję zwiększenie zakresu umagicznień.
Wydaje mi się też, że gdy zwiększymy zakres umagiczniania, dzięki zmianie jaka została wprowadzona, czyli koszt umagicznienia za PP, umagicznień będzie więcej i osoby które wolą grać solo, będą miały większą szansę zamówić u kogoś takie umagicznienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2020, o 11:14 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Kapłan i czarodziej wg ciebie ma takie samo umagicznienie.

A co do samego pomysłu, to lepszym pomysłem jest nadanie możliwości umagicznien dla wiedźmy i starca


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL