Umagicznienia

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Sunai, Terminator
 

Posty: 25
Rejestracja: 17 sie 2020, o 08:22
ID: 2714
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Sunai, Terminator »

Dokładnie.
Czarodziej = Kapłan. Kapłan = Czarodziej. Druid = Paladyn. Paladyn = Druid.
W wypadku gdy zabraknie w erze czarodzieja, nie będzie problemu z brakiem umagicznienia bo kapłan będzie mógł je robić. I analogicznie z resztą profesji i umagicznień. Jedyny problem byłby gdyby zabrakło dwóch profesji które posiadają ten sam rodzaj umagicznienia. Na przykład druida i paladyna.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

yyy nie... bez sensu jest dublowanie umiejętności
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Umagicznienia

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Zgadzam sie - głupio wygląda dublowanie.
Prędzej bym to tak widział:

Kapłan - hart, przyspieszenie, uświęcenie
Czarodziej - zmrożenie, eteryzacja, rozżarzenie
Druid - rozżarzenie, zatrucie, zmrożenie
Paladyn - uświęcenie, hart, eteryzacja

Ale szczerze - nie podoba mi się rozszerzanie opcji uświęcania poza Palka. Jest ono lepsze od przyspieszania bo obniża PRy broni, więc po co jest jeszcze przyspieszanie?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Marrakesh
 

Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2020, o 16:46
ID: 2477
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Marrakesh »

Zatrucie przydałoby się zdublować.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

a nekromanta w tej rozpisce się znajdzie?
zatrucie, przyspieszenie,?
ODPOWIEDZ