Umagicznienia

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

150? Chłopie ja teraz za taki koszt mógłbym 3x umagicznic i jeszcze 100 na modlitwy by została. Modlitwy niewykorzystane przepadają a jak nie masz złota, to możesz za hajs komuś umagicznic. Ja teraz place 660k dziennie, a nie wliczam w to opłaty dodatkowej. Tak więc jest szansa

Dodatkowo, nie patrzysz na profesje, gdzie druidów jest mało a na rasę więc masz więcej kandydatów
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Umagicznienia

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.

Myślę że sensownym byłoby powiązać siłę efektu umagiczniania u nich z poziomem postaci i siłą danego przedmiotu. Miałoby to na celu przede wszystkim to, aby bardziej opłacalnym było umagiczniać przedmiot adekwatny do własnego poziomu.


Drugą sprawą jest kwestia opłacalności tradycyjnych umagicznień przez klasy czarujące. Myślę że zastąpienie kosztu energii kosztem Punktów Pracy byłoby całkiem dobrym rozwiązaniem, które znacząco zwiększyłoby ich opłacalność - nawet jeśli to byłoby 100 PP za 1 przedmiot.


Co o tym myślicie?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Maladaptive Von Posen
 

Posty: 1
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:45
ID: 1570
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Maladaptive Von Posen »

No właśnie chciałem zaproponować użycie PP jako zasobu dla umagicznień zamiast energii. Wtedy była by to jakaś zachęta do robienia tego. A tak to wolę iść powalczyć niż ryzykować utratę, jak dla mnie, sporej ilości energii. Jeżeli nie chcemy, aby umagicznienia nie były za proste do osiągnięcia, to może to kosztować nawet 250PP albo i 500PP (no, może przeginam :D ).

Kolejna rzecz to mana. Wydaje mi się, że nie służy ona niczemu, prócz wygenerowania sztucznego progu od kiedy mogę w ogóle użyć czaru. Wymaganie 100 int jest dość niskie, można je osiągnąć dość wcześnie. Umagicznienie wymaga czaroznawstwa, które mocno wpływa na to kiedy możemy efektywnie coś ulepszyć. Jednego i drugiego mam już chyba dość sporo, jedyną rzeczą, która mnie powstrzymuje, jest właśnie ta mana. Myślę, że lepiej by było, jak by koszt był o wiele niższy, albo nie było go wcale. No chyba, że jest to celowe, aby umagiczniać mogły postacie dopiero około 40. poziomu, lub inwestujące w manę.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.

Myślę że sensownym byłoby powiązać siłę efektu umagiczniania u nich z poziomem postaci i siłą danego przedmiotu. Miałoby to na celu przede wszystkim to, aby bardziej opłacalnym było umagiczniać przedmiot adekwatny do własnego poziomu.


Drugą sprawą jest kwestia opłacalności tradycyjnych umagicznień przez klasy czarujące. Myślę że zastąpienie kosztu energii kosztem Punktów Pracy byłoby całkiem dobrym rozwiązaniem, które znacząco zwiększyłoby ich opłacalność - nawet jeśli to byłoby 100 PP za 1 przedmiot.


Co o tym myślicie?

A ja dalej bym oscylował, by ludzie mogli to robić kosztem diamentów i np 150 pkt modlitw. Świątynia by nerfa dostała, a mało osób na start człowieka bierze, ze względu na mały gain
Arcurius, Szaleństwem Naznaczony
 

Posty: 71
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 890
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Arcurius, Szaleństwem Naznaczony »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest dodanie opcji umagiczniania przedmiotów istniejącym NPCom - wiedźmie i pustelnikowi.
Koszty poszczególnych umagicznień byłyby u nich różne i dodatkowo po części rozdzielone między nich, np.
Pustelnik - Hartowanie, Uświęcanie, Eteryzacja, Zmrażanie
Wiedźma - Przyspieszanie, Hartowanie, Rozżarzanie, Zatruwanie

Ponieważ questy w pewnym momencie dają wybór na temat losu Pustelnika, skutek tego wyboru byłby tym istotniejszy - utrata dostępu do części umagicznień.
Pomysł fajny, pytanie czy nie byłoby zbyt nieopłacalne zabijać Pustelnika, skoro przy drugiej ścieżce dostajemy dwa razy więcej opcji umagicznienia? Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

Tak sobie myślę, czy umagicznienia za pomocą pp nie było by zbyt dużym boostem czaroznawstwa dla magicznych?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Umagicznienia

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Tak sobie myślę, czy umagicznienia za pomocą pp nie było by zbyt dużym boostem czaroznawstwa dla magicznych?
Nie, bo:
- zysk czaro nie jest jakiś kosmiczny przy umagicznieniach
- koszt 100PP dawałby możliwość umagiczniania mniej niż 1 itemu dziennie (10PP/reset = 90PP dziennie) zatem szału nie ma
Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.
Tak właśnie jest ;) nie wykonasz umowy to ona się obrazi...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Arcurius, Szaleństwem Naznaczony
 

Posty: 71
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 890
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Arcurius, Szaleństwem Naznaczony »

Chyba, że Wiedźma by już nie chciała z nami współpracować z powodu niewykonania dla niej misji.
Tak właśnie jest ;) nie wykonasz umowy to ona się obrazi...
No na chwilę obecną to nie zauważyłem :D
Sunai, Terminator
 

Posty: 25
Rejestracja: 17 sie 2020, o 08:22
ID: 2714
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Sunai, Terminator »

A gdyby wprowadzić większą ilość możliwości umagicznienia dla profesji?

W tej chwili rozkłada się to w ten sposób:
Czarodziej - Zamrożenie, eteryzacja.
Kapłan - Przyspieszenie, wzmocnienie.
Druid - Zatrucie, rozżarzenie.
Paladyn - Uświęcenie.

W tej erze brakuje paladyna, w przyszłej może będzie brakowało innej profesji. Myślałem nad zmianą w zwiększeniu zakresu umagicznień dla każdej profesji.

Na przykład coś takiego:
Czarodziej - Zamrożenie, eteryzacja, przyspieszenie, wzmocnienie.
Kapłan - Przyspieszenie, wzmocnienie, zamrożenie, eteryzacja
Druid - Zatrucie, rozżarzenie, uświęcenie.
Paladyn - Uświęcenie, zatrucie, rozżarzenie.

W takim wypadku, gdy zabraknie jakiejś profesji, nie stracimy możliwości umagicznienia, jak w tej erze straciliśmy uświęcenie.

Ja jako czarodziej, w tej erze jeszcze nic nie umagiczniłem. Czyli zamrożenie i eteryzacja są mało potrzebne, przynajmniej do tego etapu gry, możliwe że później też nie są specjalnie przydatne. Więc w zasadzie jest to profesja która ma możliwość umagiczniania, ale w praktyce jest nie wykorzystywana. Dlatego właśnie proponuję zwiększenie zakresu umagicznień.
Wydaje mi się też, że gdy zwiększymy zakres umagiczniania, dzięki zmianie jaka została wprowadzona, czyli koszt umagicznienia za PP, umagicznień będzie więcej i osoby które wolą grać solo, będą miały większą szansę zamówić u kogoś takie umagicznienie.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Umagicznienia

Post autor: Strażnik »

Kapłan i czarodziej wg ciebie ma takie samo umagicznienie.

A co do samego pomysłu, to lepszym pomysłem jest nadanie możliwości umagicznien dla wiedźmy i starca
ODPOWIEDZ