Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 maja 2021, o 14:55 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2020, o 23:43
Posty: 52
ID: 2011
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Cytuj:
Dodatkowo wprowadzenie nowych eliksirów leczących i wskrzeszających zwierzęta. Oraz umożliwienie leczenia (eliksirami) poza walką stworzeń. Oczywiście nie w orczej, krypcie, kanałach ghut, ulabie. - dobry plan, ale powiem wiecej - czemu nie leczenie zwierzaków także? Już dodane zostały fajne opcje dla summonów uzaleznione od hp. Infra jest powiedzialbym - gotowa. Pozostala kwestia, co problematyczne, to zabawa ze zwojami i rozszerzenie db :)


Nie znam się na summonach, pominąłem tą kwestię

Cytuj:
Zmiana u rzemieślnika, by miał bonus do kopania minerałów, a bonus w drwalnictwie dać barbarzyńcy - nei zabieralbym bonusu rzemieslnika do drwalnictwa, barb daje i tak rade z lepsza sila/wytrzką. Ale potencjalnie bonus do zbierania - czemu nie. Rzemek akuratnie bardzo mocno inwestuje PP, wiec troche lepszy zysk pod surowce z kopanka to spoko pomysl, zawsze jest krzywa obojetności (rozkladanie, a inna dodatkowa aktywnosc), ktora i tak to u obrazuje.


i teraz jest spory konflikt. Czy rzemek swoje PP powinien inwestować w rozkuwanie/naprawianie/rąbanie/kopanie - nie uważasz że za dużo tego? Ja obecnie bazuję na naprawach i PP mam ciągle na 0

Cytuj:
Dodanie subklasy (niekoniecznie od 1 poziomu). By uniknąć "uniwersalności" Gracz by musiał zdeklarować czy chce być drwalem, rybakiem itd. - Tu sie nie zgodzę, uniwersalność w przypadku niektórych aktywności jest wskazana (np. budowanie, które long term ma mniejszy sens i jest uzaleznione mocno od zasobow). Poza tym, mozna byc albo swietnym drwalem, albo srednim rybakiem, drwalem i kiepskim górnikiem. Co w tym złego :P?


Wyszedłem z założenia - jeśli coś (ktoś) jest do wszystkiego, to jest ... . No właśnie... A tak mozna by na spokojnie do np. 10 lvla rozwijać się w dowolnej gałęzi, a po 10lvl może jakiś pan by podszedł i zaoferował pracę w zamian za delikatnie większy profit, jednak kosztem wyłączności na daną kategorię ( wizja braku budowniczego przy stawianiu świątyń - bezcenna)

Cytuj:
Budowa/Rozbudowa sklepów, świątyń, gildii przez budowniczych (zapomniana umiejętność) - spoko, byl kiedys taki koncept - ja jestem z tym ok, ale wiem, ze jest niepopularny.


koncept? Ja jestem pewien, że taka mechanika była w okolicach 4 ery, więc jak by poszukać to kod może by się znalazł ;)

Cytuj:
Wyburzenie twierdzy danej Gildii daje możliwość zniszczenia (perm) jakiegoś EQ - Jak się zbrojownia wali, to pod gruzem powinno się coś zniszczyć - i branie dziewic w niewolę :>


wogulskich dziewic :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2021, o 13:17 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:50
Posty: 47
ID: 2069
Rasa: Człowiek
Profesja: Paladyn
Proponuję wprowadzenie zestawów uzbrojenia do gry. Koncepcja stara i znana, ale wyjaśnię. Chodzi o to, żeby niektóre zbroje, hełmy, nagolenniki i buty będące z jednej "rodziny" mogły tworzyć zestaw, który daje dodatkowy bonus jeżeli mamy ubrane 2 z 4 lub 4 z 4 przedmiotów. Za 2 przedmioty byłby mniejszy bonus, a za wszystkie 4 większy.
Liczby są przykładowe - wszelkie tuningowanie dozwolone. Mogłem zrobić jakieś błędy w nazwach itemów, ale raczej wiadomo o które chodzi.

Przykłady:

Zestaw Pana Wiatru:
- Dokładnych nazw itemków nie pamiętam, ale chyba cały "zestaw" już w grze istnieje
Założenie: mid/end-game, itemki takie jak istnieją - dosyć mały "+", mała wymagana siłą, duży łączny plus do zwinności i szybkości.

2/4 - +2% bonus do zwinności i szybkości. -1 PR do wszystkich akcji
4/4 - +5% bonus do zwinności i szybkości. -2 PR do wszystkich akcji

------------------------------------------------------
Zestaw Chaosu:
- Ślady Chaosu
- nie wiem czy coś istnieje jeszcze - najwyżej trzeba dodać
Założenie: end game, duża obrona od ognia, duży "+", duża wymagana siła, duży łączny minus do zwinności i szybkości w celu kompensacji (np. >= -20)

2/4 Ataki/czary powodują dodatkową utratę 0.1% zdrowia przeciwnika oraz 1% zdrowia gracza. Działa tylko jeżeli gracz ma ujemny status.
4/4 Ataki/czary powodują dodatkową utratę 0.2% zdrowia przeciwnika oraz 2% zdrowia gracza. Działa tylko jeżeli gracz ma ujemny status.

-------------------------------------------------------
Zestaw złodzieja:
- Złodziejskie nagolenniki
- nie wiem czy coś istnieje jeszcze - najwyżej trzeba dodać
Założenie: early/mid-game, przeciętny "+", średnia/mała wymagana siła, bonus oscylującym wokół "0"
2/4 Zwiększa szansę na unik i kontratak o 2%
4/4 Zwiększa szansę na unik i kontratak o 5%

---------------------------------------------------
Zestaw Świętego:
- itemki chyba nie istnieją. Może Płaszcz Endera?

Założenie: end game, duża obrona od eteru, duży "+", duża wymagana siła, duży łączny minus do zwinności i szybkości w celu kompensacji (np. >= -15)

2/4 Ataki/czary dodają do swoich łącznych obrażeń 2% obrażeń od eteru i leczą 0.5% zdrowia właściciela. Działa tylko jeżeli gracz ma dodatni status.
4/4 Ataki/czary dodają do swoich łącznych obrażeń 5% obrażeń od eteru i leczą 1% zdrowia właściciela. Działa tylko jeżeli gracz ma dodatni status.

---------------------------------------------------
Zestaw Żebraka:
- Łachman i podobne

Założenie: all game, praktycznie zerowy "+", minimalna wymagana siła, mały łączny minusy do zwinności i szybkości (np. >= -5)

2/4 Otrzymujesz +2% złota więcej. Otrzymujesz +2% doświadczenia więcej
4/4 Otrzymujesz +5% złota więcej. Otrzymujesz +5% doświadczenia więcej


To taka wstępna lista. Można ją skrócić/wydłużyć/zmodyfikować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2021, o 15:49 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 98
ID: 772
Rasa: Człowiek
Profesja: Złodziej
Celebrian napisał(a):
Proponuję wprowadzenie zestawów uzbrojenia do gry. Koncepcja stara i znana, ale wyjaśnię. Chodzi o to, żeby niektóre zbroje, hełmy, nagolenniki i buty będące z jednej "rodziny" mogły tworzyć zestaw, który daje dodatkowy bonus jeżeli mamy ubrane 2 z 4 lub 4 z 4 przedmiotów. Za 2 przedmioty byłby mniejszy bonus, a za wszystkie 4 większy.
Liczby są przykładowe - wszelkie tuningowanie dozwolone. Mogłem zrobić jakieś błędy w nazwach itemów, ale raczej wiadomo o które chodzi.

Przykłady:

Zestaw Pana Wiatru:
- Dokładnych nazw itemków nie pamiętam, ale chyba cały "zestaw" już w grze istnieje
Założenie: mid/end-game, itemki takie jak istnieją - dosyć mały "+", mała wymagana siłą, duży łączny plus do zwinności i szybkości.

2/4 - +2% bonus do zwinności i szybkości. -1 PR do wszystkich akcji
4/4 - +5% bonus do zwinności i szybkości. -2 PR do wszystkich akcji

------------------------------------------------------
Zestaw Chaosu:
- Ślady Chaosu
- nie wiem czy coś istnieje jeszcze - najwyżej trzeba dodać
Założenie: end game, duża obrona od ognia, duży "+", duża wymagana siła, duży łączny minus do zwinności i szybkości w celu kompensacji (np. >= -20)

2/4 Ataki/czary powodują dodatkową utratę 0.1% zdrowia przeciwnika oraz 1% zdrowia gracza. Działa tylko jeżeli gracz ma ujemny status.
4/4 Ataki/czary powodują dodatkową utratę 0.2% zdrowia przeciwnika oraz 2% zdrowia gracza. Działa tylko jeżeli gracz ma ujemny status.

-------------------------------------------------------
Zestaw złodzieja:
- Złodziejskie nagolenniki
- nie wiem czy coś istnieje jeszcze - najwyżej trzeba dodać
Założenie: early/mid-game, przeciętny "+", średnia/mała wymagana siła, bonus oscylującym wokół "0"
2/4 Zwiększa szansę na unik i kontratak o 2%
4/4 Zwiększa szansę na unik i kontratak o 5%

---------------------------------------------------
Zestaw Świętego:
- itemki chyba nie istnieją. Może Płaszcz Endera?

Założenie: end game, duża obrona od eteru, duży "+", duża wymagana siła, duży łączny minus do zwinności i szybkości w celu kompensacji (np. >= -15)

2/4 Ataki/czary dodają do swoich łącznych obrażeń 2% obrażeń od eteru i leczą 0.5% zdrowia właściciela. Działa tylko jeżeli gracz ma dodatni status.
4/4 Ataki/czary dodają do swoich łącznych obrażeń 5% obrażeń od eteru i leczą 1% zdrowia właściciela. Działa tylko jeżeli gracz ma dodatni status.

---------------------------------------------------
Zestaw Żebraka:
- Łachman i podobne

Założenie: all game, praktycznie zerowy "+", minimalna wymagana siła, mały łączny minusy do zwinności i szybkości (np. >= -5)

2/4 Otrzymujesz +2% złota więcej. Otrzymujesz +2% doświadczenia więcej
4/4 Otrzymujesz +5% złota więcej. Otrzymujesz +5% doświadczenia więcej


To taka wstępna lista. Można ją skrócić/wydłużyć/zmodyfikować


popieram w 100% :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL