Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Już od dawna jestem za tym żeby ujemny status przestał być przeszkodą dla paladyna.
Może to być zrobione tak jak mówisz, przemianą w Przeklęty cios ze zmienionym efektem.
Ale proszę by z tą zmianą były albo zmiany we wszystkich aurach, tak by paladyn nie tracił możliwości, albo zostawienie tych aur w spokoju, żeby mógł ich używać przy ujemnym statusie.

Dodatkowo przyjrzyjmy się ap w porównaniu do takiego druida
Druid Ap za siłę - 3,5 Paladyn - 3 (?)
Wytrzymałość D - 3,5 P - 4
Zwinność D - 3 P - 2,5 (?)
Szybkość D - 3 P - 2,5 (?)
Charyzma D - 2 P - 2
Inteligencja D - 4 P - 3
Suma statystyk za ap - Druid 19, Paladyn 17
Proszę mi tu nie gadać o jakimś klimacie i innych pierdołach, jeżeli paladyn jest słabszy, mniej zwinny i wolniejszy niż taki druid. Jeżeli nawet pominąć aspekt klimatu, to widać jaka jest nierówność między tymi klasami, Obie te Klasy są hybrydowe, z czego Paladyn od początku musi rozwijać 4 statystyki (Siłę, Zwinność, Szybkość i inteligęcję), a Druid może zrezygnować ze zwinności i powrócić do niej dopiero przy endgame, kiedy to jego czary już nie wystarczają.

Tak więc apeluję nie tylko o to by paladyn mógł mieć ujemny status, ale dodatkowo by zwiększyć mu podstawowe statystyki, bo to one tak naprawdę powodują że paladyn jako postać zostaje bardzo w tyle.

Jeszcze co do propozycji jak ten cios mógłby wyglądać: Niekoniecznie musi kraść życie, ale można np zmienić mu żywioły względem normalnego ciosu (normalny cios atakuje z eteru czasami, ten mógłby z ognia. Byle by można było go używać na ujemnym statusie :P
Hpes
 

Posty: 124
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hpes »

Moze to co juz jest zeby nie robic sobie za duzo roboty, tylko zamiast tego blogoslawienstwa w eter dac w ogien i poprostu zrobic to jakos bardziej widoczne cos w stylu roslo ze statusem bo w tej chwili blogoslawienstwo to tylko ozdoba u palka
Edit

Zgadzam sie z Marcem co do uposledzenia paladyna myslalem ze nie potrafia grac nim ale jednak strasznie odczuwalna jest roznica przez rozdanie apek
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Zwróćcie proszę uwagę że druid jest jedyną klasą wyróżnioną w rozdaniu AP. Wszystkie inne mają 17 stat za AP więc porównanie palka z druidem jest zupełnie nietrafione.
Druid ma dodatkowe punkty na potrzeby rozwoju w wariancie tworzącym oraz walczącym. Tyle.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

xD no jakto nie trafione, obie klasy są hybrydowe, z czego wyraźnie napisałem że Paladyn potrzebuje pakować w więcej statystyk na początku i środku ery niż druid.

Gdzie ty widzisz tą różnicę w wariancie walczącym i tworzącym? że co, 2 charyzmy ? 3,5 inty żeby mieć na zwoje z miksturami? Jakby druid miał tylko opcję walczącą to ile miałby inteligencji niby, 3? A co z resztą statów?

Proszę nie bądź śmieszny.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Proszę nie bądź śmieszny
Ok, przepraszam. Już się nie będę kompromitował dalszymi wypowiedziami.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Jeśli chodzi o narzekania co do rozdawania AP to:
druida względem innych profesji to się nie zgodzę, że wszystkie mają 17, a tylko druid 19, bo kapłan ma ich 16
@E: (czy to ja tu nie umiem liczyć, czy ty?... /Org)
no sorry, ale 3 charyzmy u kapłana, ma więcej charyzmy za AP niż taki druid, ma więcej niż gdy da w siłę, której może mieć 2.5... więc sam jako klasa traci do innych klas.
Wystarczy uciąć druidowi jakieś staty, albo lepiej po wyborze klasy druid dać kolejny wybór tworzący/walczący i każdy będzie miał inne rozdanie AP.
Pomijam już fakt, że wszystkie ważne staty(walczący) i nawet te mniej ważne ma na poziomie minimalnym 3, a inne klasy mają staty które za jeden punkt AP kosztują nawet 2 (bazowo, nie liczę tutaj innych ras)
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Mioko »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Zwróćcie proszę uwagę że druid jest jedyną klasą wyróżnioną w rozdaniu AP. Wszystkie inne mają 17 stat za AP więc porównanie palka z druidem jest zupełnie nietrafione.
Druid ma dodatkowe punkty na potrzeby rozwoju w wariancie tworzącym oraz walczącym. Tyle.

Ale zwróć uwagę, że te tworzące staty to charyzma i inta, która jest również walczącą statą tak jak u kapłana i czarodzieja. Jeśli odliczy się charyzmę,

druid ma 17 punktów do stat
czarodziei i kapłan tylko 14 punktów

No i skoro druid jest tworzący, to dlaczego czarodziej i kapłan mają +3 do charyzmy, gdy druid tylko +2? Przecież druid nie ponosi żadnych kosztów bycia profką "tworzącą", jest wręcz w lepszej sytuacji niż czaro i kapłan. A mimo to, dostał dodatkowe 2 punkty do stat oraz super czary na śmiesznie niską inteligencję.


Skoro jesteśmy już przy rozdaniu AP, osobiście byłbym za zwiększeniem stat przyznawanych za AP, obecnie za dużą rolę odgrywają bonusy rasowe i szkoła, przez co postacie stają się dość zbliżone... ale pod warunkiem odpowiedniego wzmocnienia mobków.
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:To jest ta jedna rzecz co do której mam pewne obawy
Dlatego pytanie - czy jakieś inne propozycje byście mieli dla upadłego palka?
Wracając do meritum pytania.

W sumie mam dwie opcje:
1. Zostawiamy aury obu paladynom, niech używają jak chcą.
2. Upadłemu zostawiamy aury defensywne, a zabieramy aury leczące hp i regenerujące mane jako czar do rzucania. I dajemy mu taki ficzer, że za każdym razem jak atakuje ma jakąś niezerową szansę (1%?)(ewentualnie anty rng, że za każdym razem jak nie wejdzie ten 1%, to szansa rośnie aż do gwarantowanego efektu raz na 5(10) tur), że automatycznie użyje jakąś aurę leczącą zbliżoną do najlepszej jaka może posiadać na swój poziom

Chociaż nie ukrywam, że najmniejszym wysiłkiem i najuczciwszym będzie zostawienie aur niezależnie od statusu.


Kwestia stat za AP. Trzeba rozważyć każdą profesję mając na uwadze min/maxing. Zawsze trzeba zakładać a co będzie jak przeznaczy wszystkie AP na walkę lub tworzenie. Wspieranie druida bo "żeby nie był słabym walczącym jak będzie okazjonalnie coś warzył" jak widać się nie sprawdza.

Postacie hybrydowe vs postacie czyste - trzeba na nowo zastanowić się nad kosztami czarów i przelicznikiem czarodziejstwo vs moc czarów defensywnych. Postacie hybrydowe wymagają o wiele mniejszej inwestycji ap w Int i dostają mega silne czary praktycznie w mid-game. Do tego wymagają o wiele mniej czaroznastwa aby osiągną "niesłychaną moc". Za to mag wymaga kosmicznych ilości czaroznastwa. Praktycznie jak nie nabija czaroznastwa całą grę to jest w plecy. I wisienką na torcie jest fakt, że i tak każda z tych postaci musi dawać AP w siłę, żeby nosić jakiś sensowy ekwipunek. Tylko czarodziej musi mieć 3500 inta a necro czy druid pewnie koło 1700.
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Nek »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze:

Wystarczy uciąć druidowi jakieś staty, albo lepiej po wyborze klasy druid dać kolejny wybór tworzący/walczący i każdy będzie miał inne rozdanie AP.
Hmm ciekawa propozycja do tego warzącym dać bufa do mikstur więcej itp. i do tej znienawidzonej famy więcej zioła z 1 zioła tylko jakiś konkretny buf na przykład z wzrostem zielarstwa i jak będzie ta nowa lokacja do szukanie więcej zioła z 1 szukania. I uczenia się nauki zwojów do warzenie w szkole tez nie było by złe faktycznie zwoje ponad 2000 inty to coś ciężko zdobyć.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Też byłbym za rebalansem druida na ne. Zmniejszeniem siły/wytrzymy za ap i zwiększeniem charyzmy. Obecnie czarodziej ma lepsze rozdanie do warzenia niż druid, za to jako walczący druid ma świetne rozdanie.
Co do wymaganego czaro: mniejsze wymagania są ze względu na konieczność nabijania i czaro i wbb, przy czym wbb nabija wolniej od pozostałych klas walczących.
ODPOWIEDZ