Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Mały feedback odnośnie końcowych czarów druida:
Pancerz żywiołów: Trudność 1125
Dar życia: Trudność 1550
Skok trudności między tymi 2 zaklęciami to 425 inty. Mnóstwo, co sugeruje, że jeszcze przed skokiem powinniśmy móc pokonywać wzgórze lub basztę do zdobycia tylu ap bez praktycznie żadnego rozwoju postaci. Tymczasem ani wzgórze ani baszta bez daru życia jest nie do przejścia.
Potem zaś są:
wir: Trudność 1630
potęga: Trudność 1680
wsparcie: Trudność 1840
zjednoczenie: Trudność 2150
różnica między darem a przedostatnim czarem to już tylko 290 inty - za tyle mamy 3 dodatkowe czary, zaś do ostatniego czaru kolejne 310 inty. Zmniejszyłbym wymaganie dla daru życia do 1250-1300 inty i pozostałe czary nieco rozłożył bardziej stopniowo, bo po przejściu wzgórza praktycznie nie czuć tych różnic. Po zmniejszeniu wymagania na dar życia do 1250 inty, pozostałe czary będą miały zakres 900 inty do rozłożenia się z ap za basztę/wzgórze.
Pancerz żywiołów: Trudność 1125
Dar życia: Trudność 1550
Skok trudności między tymi 2 zaklęciami to 425 inty. Mnóstwo, co sugeruje, że jeszcze przed skokiem powinniśmy móc pokonywać wzgórze lub basztę do zdobycia tylu ap bez praktycznie żadnego rozwoju postaci. Tymczasem ani wzgórze ani baszta bez daru życia jest nie do przejścia.
Potem zaś są:
wir: Trudność 1630
potęga: Trudność 1680
wsparcie: Trudność 1840
zjednoczenie: Trudność 2150
różnica między darem a przedostatnim czarem to już tylko 290 inty - za tyle mamy 3 dodatkowe czary, zaś do ostatniego czaru kolejne 310 inty. Zmniejszyłbym wymaganie dla daru życia do 1250-1300 inty i pozostałe czary nieco rozłożył bardziej stopniowo, bo po przejściu wzgórza praktycznie nie czuć tych różnic. Po zmniejszeniu wymagania na dar życia do 1250 inty, pozostałe czary będą miały zakres 900 inty do rozłożenia się z ap za basztę/wzgórze.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
- ID: 2156
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Toboe, Dar życia i tak jest przegięciem na 1550 inty. Zwłaszcza jeśli porówna się to do czarodzieja, czy kapłana. Czarodziej dostaje porządny leczący dopiero na 3333 inty, kapłan na 3200. Choć przynajmniej kapłan ma nieco mocniejszy niższego pułapu. To, co zaproponowałem dla tych 2 profesji na okolice 1800 inty jest i tak sporo słabsze od Daru życia.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Czy dużą wysiłkiem programistycznym (nie znam się ) byłoby dodanie przy ilości zużytych elek naszą celność?
Zużyłeś 10 eliksirów.
Celność twoich ataków to 50%.
Pozdrawiam
Tsura.
Zużyłeś 10 eliksirów.
Celność twoich ataków to 50%.
Pozdrawiam
Tsura.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 gru 2020, o 16:44
- ID: 769
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Dobrze byłoby zrobić w spisie mieszkańców możliwość wyszukania po skróconym nicku (niektórzy mają długie albo zmienią sobie końcówkę nazwy i ciężko ich potem znaleźć). Obecnie jest tak, że trzeba podać dokładną nazwę, czyli jak wpiszę:
"Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni" -> wyszuka
"Orgrael" -> nie wyszuka
A że w grze czasem trzeba wpisać id gracza, to uproszczone szukanie moim zdaniem jest ważne.
"Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni" -> wyszuka
"Orgrael" -> nie wyszuka
A że w grze czasem trzeba wpisać id gracza, to uproszczone szukanie moim zdaniem jest ważne.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 406
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Fifi pisze:Dobrze byłoby zrobić w spisie mieszkańców możliwość wyszukania po skróconym nicku (niektórzy mają długie albo zmienią sobie końcówkę nazwy i ciężko ich potem znaleźć). Obecnie jest tak, że trzeba podać dokładną nazwę, czyli jak wpiszę:
"Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni" -> wyszuka
"Orgrael" -> nie wyszuka
A że w grze czasem trzeba wpisać id gracza, to uproszczone szukanie moim zdaniem jest ważne.
Fifi, poniżej okna wyszukiwarki masz dopisek:
„ Zamiast niektórych znaków możesz użyć *, lecz wtedy wyświetlą się konta posiadające taką kombinację znaków.”
Jak wpiszesz Orgrael* to się pojawia
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 406
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Moja propozycja zmiany: możliwość rozbudowywania pola przez opiekuna
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 gru 2020, o 16:44
- ID: 769
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Aha, dziękuję, nie zauważyłam tego. Mało to intuicyjne.
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
* daje wyszukanie dowolnego ciągu więc:
Org - wyszuka tylko Org
Org* - wyszuka Wszystko co zaczyna się od Org
*Org - to co kończy się na Org
*org* to co w środku ma ciąg Org
Org - wyszuka tylko Org
Org* - wyszuka Wszystko co zaczyna się od Org
*Org - to co kończy się na Org
*org* to co w środku ma ciąg Org
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponuję w związku z wydłużeniem walk pvp do 100 tur znerfić zysk wbb za walkę z tworzącymi. Rzemkowie i druidzi warzący obecnie są nagminnie atakowani dla zysku umki przez graczy wstrzymujących lvlowanie dla potęgowania efektu.
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
No co Ty kur.. nie powiesz xD