Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Nie myślcie, że nie śledzę poruszanych problemów - wszystko czytam ;)

Raczej nie planuję wprowadzać legalizacji multikont bo jest to zbyt kontrowersyjna sprawa, co do której sam nie mam przekonania.
Ale wracając do konkretów.

Jak pisałem wcześniej - wprowadzę zmiany w ofercie sklepu miejskiego w powiązaniu z jakością tworzonego przez rzemków eq. Kowal i płatnerz zostaną złączeni w jednego ogólnego "kowala", system napraw zostanie zmieniony w kierunku pewniejszych napraw, ale z większym marginesem zużywania przedmiotu. Do tego marginalizacja zysku Alchemii z huty i znaczne obniżenie kosztów rozbudowy kuźni.

Dalej.

Odnosząc się do uwag Xsani zacząłem zastanawiać się nad wyrzuceniem Przeklętej Łączki i zrobieniu w to miejsce czegoś innego. Do głowy przychodzi mi coś w stylu "Ogrodów Klasztornych" w których możnaby w zamian za PP pozyskiwać różne zioła (plewienie zaniedbanych grządek) w ilościach i typach powiązanych z poziomem umiejętności Zielarstwa. Coś trochę w stylu górnictwa w kopalni surki w Daranis. Co wy na to?

Analogicznie do rzemieślnika - także druidowi można obniżyć koszty rozbudowy pracowni oraz zmniejszyć koszt rozbudowy pola. Podciągnąć ilości warzonych mikstur też się da, chociaż do tego miała służyć już charka oraz rozbudowa pracowni ;)

Pomysł z reagentami w nagrodę za zlecenia mi się podoba - można wcielić go w życie.

Trochę się tego zbiera...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Strażnik »

Ziola za pp brzmia bardzo sensownie. Jak warzylem pp szlo glownie na ryby, a ziola bylyby ciekawsze. Plus to motywuje do rozwijania zielarstwa.

Btw co do pola to usuniecie limitu na nie (albo jego potrojenie na poczatek) uprosciloby troche mechanike (de facto i tak sie to obchodzi tym calym opiekunem pola)

Btw może limit 1 zakupu uzbrojenia na dzień w miejskim? :D po co aż 20... :)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Jak w 1 dzień wbijesz kilka leveli i przyda ci się zmiana całego eq to 1 item dziennie bardzo da w kość. Można dać np na 10 dziennie ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Strażnik »

To może żeby sie dało kupić 20 na raz czegoś. W sensie gdyby nie to, że klikam czesto z telefonu to bym na to nie marudził :D gruby palec + pospiech = dużo kupionych okutych pałek
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Wielkość pola jest uwarunkowana technicznie i wymuszona przez serwer. Kiedyś pola były znacznie większe, zmniejszono maksymalne i zwiększono zbiory z 1 krzaczka.
Max pola był zmniejszony, ponieważ zaznaczenie zbyt wielkiej liczby pól jednocześnie powodowało, że cała operacja zbierania/siania najzwyczajniej nie działała. Nic się nie działo.

Edit: ponadto przeglądarki na komórkach potrafiły się wieszać próbując wyświetlić za wielkie pola. Teraz pewnie smartfony nowe może by sobie dawały radę, ale nie można wymuszać posiadania smartfona z wyższej półki dla gry przeglądarkowej.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Strażnik »

Dzięki za wyjaśnienie, jednak sporo zmian czlowieka przez lata przerwy ominęło
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Trochę nie rozumiem pewnych rzeczy.

Jeżeli kowal i płatnerz będą złączeni, to znaczy że będzie więcej napraw, więc w takim razie po co zwiększać ich częstotliwość? Ja już teraz mam często problem z PP bo trzeba naprawiać, rozkuwać rzeczy gdyż nie ma wszystkich zwojów co trzeba i dodatkowo przetapiać surowce. Zostawmy tan margines zużywania się na takim poziomie jaki jest teraz.

Jeżeli chcesz zmniejszyć ten "Super mega gain" z huty i batów (chociaż widzę że zdecydowana większość nie rozumie że baty dają też surowce, bez przepalania w hucie bardzo często nie miał bym minerałów na kucie), to może jednocześnie zwiększysz też/naprawisz zdobywanie doświadczenia z przedmiotów alche? Bo tych przedmiotów po prostu nie opłaca się robić w takich ilościach by był sens trenować alchemię, gdyż zaczynasz znacznie odbiegać z doświadczeniem (więc po prostu bardziej sie opłaca trenować płatnerstwo/kowalstwo gdyż to pozwoli szybciej ci dotrzeć do tych lepszych przedmiotów alchemicznych). Więc prosił bym o nie zmienianie huty/kupna ze sklepu miejskiego do czasu aż poprawi się kucie alchemicznych przedmiotów.

Może wprowadźmy też Osobiste zlecenia? Jeżeli nie chcesz kampić i sprawdzać co 10 minut czy jakieś nowe zlecenie doszło, to bardzo rzadko udaje ci się coś sensownego zgarnąć. Mój pomysł to jedno zlecenie osobiste dla każdego dziennie, żeby ci wchodzący od czasu do czasu do gry też mogli jakieś zlecenie wykonać. (Zlecenie takie powinno byc zależne od twojej profesji oraz poziomu, żeby nie było że w 30 dniu dostajesz nagrodę która mogła by być dobra w 5 dniu.)

Na koniec proponuję też zwiększenie dropu zwojów ( kilka er temu został on chyba zmniejszony, jaki był tego cel?), Lub zmiana systemu rozkuwania przedmiotów (niech rozkuwanie się udaje kiedy masz umkę większą niż trudność danego przedmiotu, a nie większą niż ochrona/atak danego przedmiotu).

Więcej grzechów nie pamiętam.../nie chce mi się już pisać...
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 143
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Hafgrim »

Ano będzie więcej napraw. Ale kowal naprawia jeden Item na tydzień więc się nie bój.

Ale surka z huty nadal będzie ta sama xD dojdą ci nowe zwoje alchemiczne więc łatwiej będzie ci nabijać tą umke. A patrząc na hs i Twoja pozycję w alche i platnerstwie, to po co zwiększać expa? Byś miał już 170lvl gdyby tak było.

Osobiste zlecenia... Fajne. Kilka profesji w kilkunastu widełkach poziomowych i po kilka sztuk... Jak pomnozysz to ładna cyfra wyjdzie. Ciezko tyle motywów wymyślić
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Haf, nikt nic nie napisał że surka z huty będzie zabrana. wytłumaczyłem tylko że baty dają też surowce...
Nowe zwoje nic nie dadzą jeżeli gain expa przy początkowych itemach bedzie taki sam jak teraz.
Nie, nie miał bym 170 poziom, gdyż jeżeli by przedmioty alche dawały porównywalna ilość expa, to wydając na nie energię miałbym taki sam poziom jak teraz.
Eh
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej

Post autor: Strażnik »

Trochę górnikuje i w porównaniu do drwala górnik ma znacznie gorzej, o ile drewna można zbierać coraz wiecej to surowce w kopalni stoją jakby w miejscu. Mając wielki kilof wykopuje 3-3,5k surowcow. Nie wiem czy umiejętność ma jakieś znaczenie ale jeśli juz to marginalne. Można by podzielić to na sztolnie jak lasy i dodać różne wielkości żył z ktorych zaleznie od umiejętnści leciałyby rozne ilości surowcow ewentualnie dodać kilka nowych kilofów dzięki czemu moznaby wydobywać wiecej
ODPOWIEDZ