Cześć!
Widzę, że dużo się zmieniło od kiedy tutaj ostatnio grałam. Wcześniej jeśli dobrze pamiętam erę się wygrywało tylko zabijając potwora, teraz czytam o alternatywnych drogach. Zastanawia mnie, dlaczego tylko nie które klasy postaci mają taką opcję. Moja propozycja to więcej specjalnych zadań do zwycięstwa. Mam takie propozycje
1. Czarodziej: laska wygnania. Specjalna broń, którą czarodziej by stworzył z dwóch specjalnych części - znalezionego albo kupionego kostura oraz umagicznienia, które zaklinałoby w kosturze czar. To by mogło wymagać wielu prób, bo nieudane umagicznienie by niszczyło kostur. Udane stworzenie laski pozwalałoby na wygnanie potwora do innego wymiaru, zamiast walki z nim
2. Bard: pieśń usypiająca potwora z Nottern. Wymagałoby to stworzenia/znalezienia instrumentu, oraz nauczenia się pieśni, poprzez odczytanie jej fragmentów z różnych zwojów. Każdy zwój wymagałby dużo charyzmy do nauki. Uśpiony potwór w ogóle nie atakowałby gracza w walce i ten by go mógł po prostu ubić.
3. Kapłan: boski awatar. Kapłan, kiedy zbuduje 100 poziom świątyni, powinien móc wybudować posąg, który zamieniałby się w boskiego awatara - potężnego sprzymierzeńca do walki. Z pomocą boskiego awatara zabicie potwora byłoby znacznie łatwiejsze.
Nie mam pomysłów na drogi do zwycięstwa dla innych klas, ale może wyjdą w burzy mózgów. Mam nadzieję, że to co napisałam to się wam podoba.
			
			
									
						
										
						Alternatywne zwycięstwa
Moderator: Aniołowie
- 
				Redina Caiani
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 gru 2017, o 15:15
- ID: 2172
- Rasa: Cz³owiek
- 
				Samael
- Posty: 161
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Alternatywne zwycięstwa
ciekawe pomysły  Myśle, że każda klasa powinna mieć swoją unikalną droge do zabicia potwora
 Myśle, że każda klasa powinna mieć swoją unikalną droge do zabicia potwora 
			
			
									
						
										
						 Myśle, że każda klasa powinna mieć swoją unikalną droge do zabicia potwora
 Myśle, że każda klasa powinna mieć swoją unikalną droge do zabicia potwora 
- 
				Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
- Bóg
- Posty: 1014
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
- 
				Redina Caiani
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 gru 2017, o 15:15
- ID: 2172
- Rasa: Cz³owiek
Re: Alternatywne zwycięstwa
A w jaki sposób zbalansowane są dotychczasowe sposoby wygranej/ Trochę esi na tym nie znam
			
			
									
						
										
						- 
				Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
- Bóg
- Posty: 1014
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Alternatywne zwycięstwa
Już ci mówię - obecnie są 2 rodzaje zakończenia ery:
1. pokonując potwora w walce
2. tworząc finałowy przedmiot rzemieślniczy lub druidzki (dla postaci tworzących)
Oba sposoby zależą od zupełnie innych parametrów postaci i - prawdę mówiąc - dopiero obecnie zaryzykuję stwierdzenie, że po 3 erach dopracowywania tego drugiego sposobu, udało się jakiś balans wypracować wcześniej albo zakończenia dla twórców były nieosiągalne w stosunku do tradycyjnego pokonania potwora, albo przychodziły zbyt łatwo i było to problemem.
 wcześniej albo zakończenia dla twórców były nieosiągalne w stosunku do tradycyjnego pokonania potwora, albo przychodziły zbyt łatwo i było to problemem.
Nie wiem jak możnaby do tego wypracowanego balansu dołożyć kolejne metody, zależące od kolejnych, zupełnie inaczej naliczanych statystyk (śpiew barda). W przypadku świątyni - jeśli cała gildia zorganizuje się na cel rozbudowania świątyni do 100 poziomu, to jest to w stanie zrobić całkiem szybko, co dla pojedynczego gracza jest zupełnie nierealne...
			
			
									
						
							1. pokonując potwora w walce
2. tworząc finałowy przedmiot rzemieślniczy lub druidzki (dla postaci tworzących)
Oba sposoby zależą od zupełnie innych parametrów postaci i - prawdę mówiąc - dopiero obecnie zaryzykuję stwierdzenie, że po 3 erach dopracowywania tego drugiego sposobu, udało się jakiś balans wypracować
 wcześniej albo zakończenia dla twórców były nieosiągalne w stosunku do tradycyjnego pokonania potwora, albo przychodziły zbyt łatwo i było to problemem.
 wcześniej albo zakończenia dla twórców były nieosiągalne w stosunku do tradycyjnego pokonania potwora, albo przychodziły zbyt łatwo i było to problemem.Nie wiem jak możnaby do tego wypracowanego balansu dołożyć kolejne metody, zależące od kolejnych, zupełnie inaczej naliczanych statystyk (śpiew barda). W przypadku świątyni - jeśli cała gildia zorganizuje się na cel rozbudowania świątyni do 100 poziomu, to jest to w stanie zrobić całkiem szybko, co dla pojedynczego gracza jest zupełnie nierealne...
 E M P I R E     W I L L     R I S E !...