Eliksiry

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Jubek Wesołe Serce
 

Posty: 30
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1805
Rasa: Cz³owiek

Eliksiry

Post autor: Jubek Wesołe Serce »

W sumie dopiero teraz mnie uderzyła pewna rzecz. Czy bardzo niemożliwe jest zaimplementowanie do taktyki walki leczenie się konkretnym z posiadanych eliksirów? Obecnie mamy możliwość wyboru pomiędzy najsłabszy&najsilniejszy. To jest bardzo duże ograniczenie i strata zasobow, kiedy posiada się dla przykładu 400hp i rozstrzał eliksirów leczących między 300 a 800hp. Wiadomo, można dać komuś na przechowanie silniejszych ale nie jest to zbyt wygodne. Większość graczy raczej pochłaniają codzienne obowiązki i ciągłe dogadywanie się/przesyłanie 10x po 100 sztuk, w zależności od wielkości sklepu, nie należy do najwygodniejszych i zniechęca co bardziej leniwych graczy.

Stąd moje pytanie, czy dodanie modułu określającego zakres procentowy lecznia many/hp, do konkretnych eliksirów, jest bardzo skomplikowany z punktu widzenia programistycznego, czy to celowy zabieg mający na celu utrudnienie rozgrywki?

pis and lof
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Eliksiry

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Jest zapewne wykonalne przy okazji pisania na nowo kodu walki - czym zamierzamy się w tej erze zajmować...
Obecnie można by pozostawiać silniejsze eliksiry w domu aby ich nie zużywać ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Eliksiry

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Obejście problemu:
Można też wystawić zaprzyjaźnionemu druidowi elki do sklepu bez konieczności kupna, a w odpowiedniej chwili wycofać ofertę klikając "(Odzyskaj swoje eliksiry)"
ODPOWIEDZ