Moje pomysly na pvp

Moderator: Aniołowie

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 834
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Więc sprzęty jednorazowego użytku?
No bez jaj...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Strażnik »

offtop
Ostatnio zmieniony 29 lis 2021, o 15:27 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Tsura
 

Posty: 49
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Tsura »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Więc sprzęty jednorazowego użytku?
No bez jaj...
Wtedy można zlikwidować niszczenie się sprzętu. I już nie będzie jednorazowy.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 834
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Ależ będzie bo poużywasz go jakiś czas a potem do huty wrzucisz bo nikomu więcej się nie przyda
E M P I R E W I L L R I S E !...
Tsura
 

Posty: 49
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Tsura »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Ależ będzie bo poużywasz go jakiś czas a potem do huty wrzucisz bo nikomu więcej się nie przyda
Poniekąd tak. Masz rację, tylko że w PvP akurat naczelną bolączką jest fakt, że nikt nie nosi eq bo jest jedno wspólne na całą gildię. I o ile w PvE ustawiasz się na konkretną godzinę i lokacje na Ciebie czekają to w PvP fakt posiadania ekwipunku przez atakującego (bo to on inicjuje atak) daje nieuczciwą przewagę nad ludźmi atakowanymi, którzy ekwipunku mieć nie będą.

Można stworzyć hutę pozwalającą ludziom odzyskać cześć materiałów wykorzystanych do wykucia przedmiotu, ale finalnie ekwipunek będzie "jednorazowy" w tym fakcie, że będzie używać go tylko jedna osoba. Taka zmiana wymagałaby pewnie zmiany systemu rzemieślniczego, żeby dało się kuć więcej i taniej. Ale pomysł jakiś jest :D
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 121
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Nie no Org ma rację z tym, że jedno EQ na jedną osobę to są jakieś jaja!
I stanowcze nie dla takiego czegoś!
Przypominam rzemek będzie teraz jeden do wszystkiego, czyli będzie miał jeszcze więcej rzeczy do naprawiania, a wy chcecie mu dać niewyobrażalne liczby rzeczy do naprawiania? Dodatkowo gadacie, że jest niby jeden set na gildię, to skoro tak twierdzicie to kto wykuje inne sety?

Jak jeszcze był Sunai to nie przypominam sobie byśmy mieli jeden set na gildię i by reszta biegała naga, ba nawet gdy zniknął to nie sądzę by ktoś biegał bez EQ. Więc podane fakty istnieją u was w gildii więc może potrzeba przyjrzeć się funkcjonowania tego u was, a nie przenosić to twierdzenie na cały imp? Może wystarczy zrobić by rzemek kuł więcej potrzebnych itemków u was w gildii, a nie kuł coś czego nikt nie założy lub nie kupi?
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Strażnik »

To naprawde jest poza tematem o tym eq. Marcja Ci wtedy napisze pochwalnego posta :)

Powiem tak - powinna byc jedna opcja na pewno dostępna - decyzja na etapie poziomów 1-3 pod tytułem "w tej erze nie biore udziału w PvP" bez możliwości wycofania decyzji.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 121
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

A czemu decyzja na tak niskim poziomie? A nie decyzja przez całą erę, podałem rozsądne rozwiązanie dla osób tworzących, którą by kasował tylko i wyłącznie atak tworzącego na kimś lub bandyta, wojny GvG by tego nie kasowały.
A postacie zarówno walczące jak i magiczne takiego czegoś nie potrzebują, bo bez problemu mogą się obronić od ataków - kupić imunitet (po coś taka funkcja jest i funkcjonuje)

Jedyną zmianę - korektę bym widział w przedziale poziomowym między jakimi może osobami toczyć się walka, bo jak na starcie obecnie funkcjonujący system się sprawdza, tak im dalej tym osoba z dużo wyższym poziomem mogąca atakować kogoś kto ma dużo niższy poziom jest słaba.
Te same reguły powinny dotyczyć też bandyty, jego może zaatakować każdy, ale on każdego nie może. Bo obecnie wystarczy mieć bandytę i możesz zaatakować każdego, bez bandyty nie możesz. Czyli w tym przypadku bandyta jest premiowany, pytanie czemu?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 834
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Jeśli chodzi o niekończące się walki pvp to nasunął mi się pewien pomysł podpatrzony w innej gierce. ;)

Mianowicie przy trwającej zbyt długo i zmierzającej do remisu walce pojawia sie Tie-break, w którym z każdą kolejną turą siła ataku obu stron dostaje mnożnik +10%.
U nas mogłoby tak być po 50 turze.
Przy założeniu że mikstury się skończą, a walka trwa do 100 tury, raczej nie ma opcji by się nie rozwiązała czyimś zgonem ;)

Jak już wcześniej pisałem - możliwość dobić mocno ograniczymy, aby nie było łatwo się na tę opcję zdecydować.
Natomiast pvp na tworzących będzie praktycznie pozbawione zysku expa i umki.
Za to normalne pvp walczących będzie dawało podwójny exp.
Zobaczymy co z tego wyniknie.

Co wy na to?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Tsura
 

Posty: 49
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej

Re: Moje pomysly na pvp

Post autor: Tsura »

Wydaje się ok. Zobaczymy w praniu :)
ODPOWIEDZ