Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 mar 2019, o 15:30 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 616
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Dobra - ja tu tylko wtrącę od siebie że to porównanie miałoby więcej nensu gdyby uwzględniało ilość statystyk wytrenowanych w szkole walki - bo to nie jest bez znaczenia ;)
Od początku ery było >800 pkt treningowych + te za triumfy, czyli ponad 160-180 puntów statystyk do wytrenowania. Kto ile wytrenował?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2019, o 16:33 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 88
ID: 63
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Statystyki
Siła: 150.65
Wytrzymałość: 21.33
Zwinność: 17.93
Szybkość: 18.16
Charyzma: 1066.22
Inteligencja: 16.61

Obecnie masz do wykorzystania 234 punktów treningowych! (Czyli 40 siły)
Cała szkółka szła w siłę i ani jedno AP. To tak dla porównania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2019, o 10:52 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 22
ID: 769
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Ok, dziś się zmieniłem - powiem tylko, że za 340 modlitw - 240k i 17 eny dostałem 20.5 statów. Naprawdę, to jest dużo za dużo. XD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2019, o 11:51 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 24
ID: 1805
Rasa: Wampir
Profesja: Druid
Ja jeszcze chciałbym dodać, że koszty misy wampira wzrosły mi obecnie do takiego stopnia, że nie jestem w stanie skorzystać 5x dziennie, bo mam za mało energii.

Artefakt ten służy do wzmacniania witalności wampirów kosztem punktów energii. W twoim przypadku koszt wynosi 30 energii.
Możesz skorzystać z misy jeszcze 5 razy.

150 energii.

Energia na reset: 16.54 x 9 = 148.86.

Może jakiś rework kosztów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2019, o 21:47 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 616
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Dobra proszę Państwa - na ten moment wgrana została zmiana, o której pisałem kilka dni temu:
- energia na modlitwy podniesiona dla wszystkich do 0.07 energii
- zrównane koszty modlitwy dla kapłanów i dla pozostałych
- wprowadzony "pełzający" limit ilości modlitw - od ok. 150 lvlu przyrost modlitw na poziom mocno wyhamowuje (ale nie zatrzymuje się)


A ze spraw innych:
- naprawione jest zwolnienie z podatku przelewów bankowych pomiędzy małżonkami
- walki z Nekromantą nie są już darmowe - 0,5 energii za walkę
- walki z głowami hydry nie są już darmowe - kosztują jak reszta lokacji - 0,75 energii
- limit graczy w gildii rośnie co 5 poziomów kwater, nie co 10


Smacznego ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2019, o 21:56 
Offline

Dołączył(a): 17 lut 2019, o 12:35
Posty: 44
ID: 3362
Rasa: Czart
Profesja: Rzemieślnik
Cytuj:
A ze spraw innych:
- naprawione jest zwolnienie z podatku przelewów bankowych pomiędzy małżonkami


Dzięki. Już się nie wyłgam... :<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2019, o 13:32 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 2
ID: 4001
Rasa: Wampir
Profesja: Złodziej
Therg Theusvinter, Pohańbione Serce napisał(a):
Cytuj:
A ze spraw innych:
- naprawione jest zwolnienie z podatku przelewów bankowych pomiędzy małżonkami


Dzięki. Już się nie wyłgam... :<



Ktoś coś mówił o pieniądzach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2019, o 22:02 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 88
ID: 63
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Czy można rozważyć zwiększenie liczby planów alchemicznych? Jest ich naprawdę mało, a w momencie gdy żywioły odgrywają ważną rolę u walczących przydałoby się coś dla nich, a nie rdzawe + ptasia zbroja i czekanie na tajemny hełm. Brakuje w alchemii konkurencyjnego uzbrojenia. Nie mówię oczywiście o tym aby nagle alchemiczne miało w podstawie +300 od każdego żywioły i jeszcze +400 ochrony, ale dodać kilka planów z ochroną na 2 lub 1 żywioł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 00:35 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 71
ID: 772
Rasa: Wilkołak
Profesja: Wojownik
Dodam do wypowiedzi Elma jeszcze ten fakt, żeby uzbrojenie było PRZEMYŚLANE... Nie może być takiej sytuacji, że rzemkowie nie mogą kuć przedmiotów które są na danym etapie gry niezbędne, bo rozwala to balans miedzy profesjami... Widać to obecnie z profesją kapłana, gdzie tak naprawdę kapłani dobierają sobie tylko to "słabsze" eq z powiedzmy żywiołami a resztę dobierają z czaru i mamy sytuację, gdzie kapłan na 50 poziomie robi lokacje w której mobki są na poziomie >dol guldur :(

Nadmienię jeszcze, że ja nie mogę TRAFIĆ takiej bestii chaosu bądź sługi krwi a magiczny zmienia sobie tylko czar na słabszy i już coś może zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2019, o 01:50 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 22
ID: 769
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Zamiast robić kolejne eq +1300 na etapie cmentarza i itemy z bonusami, z którymi chodziło się na większego demona parę er temu - wzmocnić wpływ wytrzymałości na niższych levelach? Obecnie nie za wiele daje, a czarujący zazwyczaj mają gorsze rozdanie w wytrzymałość.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL