Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2019, o 17:32 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 38
ID: 1952
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Odpowiedź - nie ma się resetować :o


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2019, o 09:10 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Okey!
A zatem ogłaszam wszem wobec, że w ekranie Statystyk na samym dole strony znajduje się od teraz link do LISTY KONTAKTÓW.
Tam można wpisywać graczy jako Przyjaciół bądź Wrogów, co powinno mocno ułatwić Wam wzajemna komunikację bez konieczności pamiętania nr Id ;)


Z innych małych zmian jest podmiana grafik na Farmach - kolejny krok w kierunku zmiany layoutu...

Smacznego!

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2019, o 08:04 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
No to kolejna paczuszka dla Was:
- naprawiona opcja edycji dewizy rodu
- dodana opcja wyłączenia logów z areny walk stworów
- zlikwidowane zostało Konto Demo - nie można już z niego korzystać...

Zgłaszajcie co dalej ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019, o 22:42 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Z małych nowości - dodaliśmy bonusowe (dosłownie) zastosowanie kamieni runicznych :D

W Daranis w jednej z lokacji można trafić na wejście do ukrytego pomieszczenia - Kuźni, w której przy pomocy odpowiedniego narzędzia można rozbijać posiadane kamienie runiczne i zyskiwać dzięki temu małe bonusy do statystyk :)

Ot - taki ficzer dla chętnych.

Mam nadzieję, że się wam ta opcja spodoba.
Może uda się porobić też w innych miejscach jakieś dodatkowe urozmaicenia tego typu. ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2019, o 21:18 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Witajcie!

Dziś kolejna partia popraweczek na dobry humor :)

1. Zmiany w Leśniczówce - drwale mogą wyłączyć automaty do F5, gdyż teraz będą mogli ciąć drewno partiami po 5 lub 10 sztuk na raz, dzięki czemu ich praca winna być lżejsza.
2. Drapieżny Wilkołak w lesie Taur Im Duinath został nieco poskromiony, jako że słuchy szły, że grasuje niemiłosiernie na tych, którzy się do lasu wybierają. Obiecał się uspokoić...
3. W CSK na Korytarzach zwiększona została częstotliwość padania zwojów, jako że podobno niektóre zwoje się nie chcą pojawiać...
4. Sklep miejski odrobinę podniósł ceny oferowanych eliksirów (ech te podatki!) oraz ograniczył ofertę dostępnych mikstur, co by mieszkańcy jednak chętniej korzystali z usług druidów. Dodatkowo zaniechał też sprzedaży eliksirów spod lady, które podobno niektórym udało się dostać mimo zakazu. Zrezygnowano także ze sprzedaży narzędzi kowalskich, aby nie uprawiać dumpingu cenowego.
5. Praca kowalska została odrobinę przycięta pod względem zysków doświadczenia, aby rzemieślnicy nie sforowali się zbytnio przed pozostałych, ale dodatkowo nieco obniżone zostały koszty pracy pod względem energii (głównie dotyczy trudniejszych przedmiotów). Wprawianie diamentów też zostało nieco utrudnione - potrzeba trochę więcej alchemii niż obecnie.
6. Świątynie zostały poprawione pod względem sprawdzania ilości energii wymaganej do modlitw, a prośby o zmianę pogody nie powinny już owocować zmianą na dokładnie tę samą aurę, która była wcześniej :P
7. Poprawki rozmaitych literówek tu i tam - co było zgłaszane przez mieszkańców, to zostało poprawione.


Jedziemy dalej!

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2019, o 21:25 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Informuję uprzejmie,że do gry została wgrana poprawka Świątyni oraz wogulskiego błotniska.

Świątynie - modlitwy dla Kapłana (właściciela) pozostają tanie pod względem złota, ale koszt energii wynosi dla niego 0,1 za modlitwę (zamiast 0,05)
Wogul ma zwiększony zysk max energii podczas przekopywania bagna.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 08:09 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 29
ID: 1857
Rasa: Człowiek
Profesja: Kapłan
To ja już bym zaproponował, żeby właściciel, zamiast tej zmiany, płacił tyle co wszyscy. Ot równouprawnienie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 09:04 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Ok ale zaproponował bym przy tej okazji podniesienie energii za modlitwy do 0.07 dla wszystkich.

To nadal niski koszt energii - niższy niż u pozostałych ras.
Myślę po prostu, że skala zysków ze świątyni jest nieproporcjonalna do kosztów - abstrahując od kosztów rozbudowy, który rozkłada się na całą gildię, to koszt energii jest zbyt mały.

Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie.
Co wy na to?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 09:31 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 29
ID: 1857
Rasa: Człowiek
Profesja: Kapłan
Dla mnie spoko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 10:27 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 86
ID: 859
Rasa: Człowiek
Profesja: Kapłan
Cała nasza Gildia jest przeciwko tej zmianie zmianie.

Byly długie testy, w których każdy mógł opracować dowolna taktyke.
Czemu gracze, ktorzy uczciwe wypracowali sobie pewne informacje, schematy, taktyke mają mieć pod górkę? Każdy na początku ery miał możliwość wybrania człowieka. To nawet nie jest jak z gildia ze trzeba bylo sie spiąć, zarobić zloto i postawic. Wystaczylo kliknąć.
Tak rozumiem, że każdy moze opowiadać o balansie postaci, ale to osoby, ktore obecnie grają Kaplanami i Swiatyni u nas to efekt wiedzy o grze (nikt tam nie jest przypadkowy), sprawdzeniu różnych taktyk wczesniej oraz poprzednich er.
Jakoś osoby z Asòw korzystajace ze Swiatyni nie maja problemow ze zbyt wysokimi lvl. Uważam, że nie jest to efekt złego balansu a po prostu dobrych decyzji podyktowanych wiedzą.
Grając czlowiekiem, nie staram się płakać ze Wilki wyprzedzaja mnie o 5-6 albo i lepiej w max energii.

Można sie zastanawiać nad kolejnymi zmianami, ale wedlug mnie na nową ere. Aby każdy miał równe szanse.
Już jedna dość drastyczna zostala wprowadzona

Gdy w poprzednich erach nikt nie grał Swiatynia to jakoś nie bylo takiego problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL