ZMIANY NA XXIV ERĘ

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Witajcie moi drodzy!

Jako że czas nieustannie płynie, prace nad nową erą także muszą posuwać się do przodu.
Na początek chcę Wam przedstawić ogólny plan zmian, jakie zamierzam wprowadzić w kolejnej erze Imperium. Plan jest dosyć ambitny, ale też całkiem realny, gdyż w dużym stopniu zmiany są już - przynajmniej częściowo - napisane i działające.
Pracy jest jeszcze sporo i sporo może się zmienić - może dojdą kolejne tematy, może coś z tego odpadnie. Zobaczymy.

Niemniej jednak plan jest taki:

1. Nowa profesja - Nekromanta, wraz z nowymi czarami - przywołaniami.
2. Nowa lista czarów dla Paladyna - Aury, w miejsce obecnych czarów defensywnych.
3. Nowy typ ekwipunku - Tarcze. Dostępne dla klas walczących (bez Czarodzieja, Druida i Kapłana). Tarcze, oprócz obrony, zwiększają % szansę na blok podczas walki.
4. Podział Broni na 1-ręczną i 2-ręczną. 1-ręczna może być używana wazem z tarczą, 2-ręczna wyklucza użycie tarcz. Broń 2-ręczna posiada lepszy mnożnik obrażeń w walce ze względu na użycie obu rąk do ataku :)
5. Zarówno broń ręczna jak i tarcze będą uzbrojeniem znacząco lżejszym niż reszta uzbrojenia (wymagającym mniej siły niż obecnie). Broń wogulska będzie wyłącznie 2-ręczna.
6. Zmiana systemu PR - globalne zwiększenie liczby punktów ruchu do wyższych wartości - min PR broni, czarów, ataków itp. wyniesie 10 (zamiast 2). System będzie bardziej elastyczny, dający większe możliwości doboru broni/czarów/taktyki itd.
7. Wprowadzenie specjalnych lokacji, w których możliwe będzie odbywanie "rajdów gildyjnych", czyli wspólnych wypraw wielu członków jednej gildii przeciwko potworom.
8. Nowa ścieżka questowa dla profesji tworzących.
@9. Kontrataki - zmiana liczenia PR za kontrę - na 50% PR broni w ręku.



Na ten moment najmniej zaawansowane są prace nad 2 ostatnimi punktami, jednak i je postaram się przygotować, jak tylko ogarnięte zostaną powyższe kwestie mechaniczne.
Mam nadzieję, że lista Wam się podoba.
Jeśli widzicie jeszcze jakieś inne palące tematy, które dobrze byłoby w jakiś sposób podreperować, to piszcie śmiało.

Zapraszam do komentowania i dyskusji.
Org
E M P I R E W I L L R I S E !...
Cirianna
 

Posty: 56
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 406
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Cirianna »

Zarówno broń ręczna jak i tarcze będą uzbrojeniem znacząco lżejszym niż reszta uzbrojenia (wymagającym mniej siły niż obecnie).
A jak będzie z ograniczeniem?

Czy nekromanta będzie miał swoją lokację, z dostępem jako jedyny? Będzie mógł też korzystać zarowno z czarów jak i tarcz i nowej broni, tak jak paladyn?
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Strażnik »

@3 i 4: czy w planach jest coś poza tarczami jako pomocnicze dla klas czarującego/złodzieja typu księga/kula many/lewak/łamacz mieczy/nóż rzucany?

@6: +1, przejście z 25ap na 100ap w pewnej grze (1.13 ;) ) sporo dało
pytanie, czy taktykę uda się wzbogacić przykładowo o operacje łączenia warunków / przeskoczenia do innej pozycji (subtaktyki! *_*)
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Nek »

1. Nowa profesja - Nekromanta, wraz z nowymi czarami - przywołaniami.
Ja się dołączę do pytanie o nekromantę , będzie korzystał z czarów ochronnych i jakiś czarów do ataku , czy tylko będzie bazował na przywołaniu istot które będę za niego walczyły.

Nie wiem jak ini ale jak widzę tą nowa profesje tak .
Bazuje na czarach ochronnych nie ma czarów do ataku .
Za to może przyzywać coraz mocniejsze stwory które za niego walczą. wraz z dobywaniem lv
Tylko nie tak jak można kupić stwora towarzyszącego , tylko takie jak się spotyka potwory w lokacjach co mają swoje specjalne ataki.
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

A może by wyciagnąć magicznych z czarnej dupy zamiast robić nowego i znowu buffować walczących dodatkowych ekwipunkiem + miliard def? xD
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Czy nekromanta będzie miał swoją lokację, z dostępem jako jedyny? Będzie mógł też korzystać zarowno z czarów jak i tarcz i nowej broni, tak jak paladyn?
Nekromanta będzie profesją - nie rasą. Nie ma lokacji profesyjnych ;)
A jak będzie z ograniczeniem?
Będą i tarcze i broń na więcej i mniej %. Generalnie i obecnie da się kuć ekwipunek na małym % tylko trzeba chcieć...
@3 i 4: czy w planach jest coś poza tarczami jako pomocnicze dla klas czarującego/złodzieja typu księga/kula many/lewak/łamacz mieczy/nóż rzucany?
Nie. Klasy czarujące mają szeroki wachlarz możliwości w czarach def. Oczywiście mam na uwadze, że będą potrzebne pewne ich poprawki, ale z tym muszę czekać na informacje od Was ;)
@6: +1, przejście z 25ap na 100ap w pewnej grze (1.13 ;) ) sporo dało
pytanie, czy taktykę uda się wzbogacić przykładowo o operacje łączenia warunków / przeskoczenia do innej pozycji (subtaktyki! *_*)
Byłoby na pewno fajnie, ale nie teraz :P
Ja się dołączę do pytanie o nekromantę , będzie korzystał z czarów ochronnych i jakiś czarów do ataku , czy tylko będzie bazował na przywołaniu istot które będę za niego walczyły.

Nie wiem jak ini ale jak widzę tą nowa profesje tak .
Bazuje na czarach ochronnych nie ma czarów do ataku .
Za to może przyzywać coraz mocniejsze stwory które za niego walczą. wraz z dobywaniem lv
Tylko nie tak jak można kupić stwora towarzyszącego , tylko takie jak się spotyka potwory w lokacjach co mają swoje specjalne ataki.
Generalnie - właśnie tak, ale...
Nekromanta walczy bronią, ma kilka czarów ochronnych, ale nie za wiele, do tego przywołuje istotę pomagającą w walce, której siła zwiększa się wraz z inteligencją właściciela. Przywołańcy (obecnie 8 typów planuję) działają jednak na uproszczonych zasadach (trochę jak stworki) więc bez taktyk i ataków specjalnych, ale myślę, że są całkiem dobrym wsparciem dla właściciela ;)
A może by wyciagnąć magicznych z czarnej dupy zamiast robić nowego i znowu buffować walczących dodatkowych ekwipunkiem + miliard def? xD
Z tego co widzę, to jednak magiczni wiodą prym w tej erze... Może nie Kapłani, ale jednak nie klasy walczące bronią ;)



Ach - i zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy koniecznej - dodany punkt do listy :)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

Ta tylko że Sobi na 111 Gargi jeszcze nie zabił a Veld na 93 xD
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Strażnik »

Czy tylko ja uwazam ze zamiast robic zmiany powinnismy dopracowac to co jest ? XD
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Strażnik »

Jest w ciul rzeczy do balansu typu profki czarujące, druid, bronie, eq, uniki/kontry - moim zdaniem nie potrzeba nowych firanek. Fajna byłaby opcja z daily instancjami, ale nie mam pojęcia, jakby to miało wyglądać.
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ

Post autor: Nek »

W sumie macie racje jak byłem druidem warz w1 erze jak się zarejestrowałem to mnie denerwowało brak zwojów na eliksiry. nie w wspomnę o regentach i ta farma mało wydajna teraz mam tą nowa całkiem przyjemna . I gram wojownikiem nie ma problemu ze zwojami.

Więcej przepisów druidom warzący do kupna by się przydało , nawet dodać im te co nie potrzebuje regentów do kupna albo jakiś alternatywna sposób pozyska zwojów jak się nie da zdobyć.. Było parę pomysłowy już na te mikstury.
ODPOWIEDZ