Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lip 2020, o 21:12 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 679
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Moi drodzy.

Przygotowania do nowej ery są już mocno zaawansowane.
Tym razem nie będzie wielkiej rewolucji pod kątem nowości w rozgrywce, ale raczej skupiłem się na dopracowaniu wszystkiego tego co szwankowało w obecnej erze - w oparciu o Wasze opinie i zgłaszane problemy.

Nie wiem jeszcze czy będziemy organizować otwarte testy jak to było przy poprzednich erach - zobaczymy jak pójdą testy na becie.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to XXV Era powinna ruszyć około połowy sierpnia.

A tutaj opis przygotowywanych zmian:

* Druid - lepiej zrównoważony przyrost Exp i umiejętności Warzelnictwa z warzenia mikstur (przyrost jest wolniejszy na początku gry, przyśpieszający z czasem do obecnego poziomu)
* Kontrataki - wprowadzona możliwość zablokowania udanego kontrataku przeciwnika (dotyczy w sumie tylko walk PvP)
* Bloki - bardziej odczuwalny wpływ statystyk na skuteczność bloków
* Złodziej - zmiana sposobu naliczania pkt Kradzieży - 1 pkt na reset, sumują się do 4 pkt
* Złodziej - ograniczenie możliwości okradania graczy kilka razy pod rząd
* Złodziej - ograniczony zysk Złodziejstwa za udane użycie Ciosu w plecy/ Głębokiej rany
* Paladyn - osłabienie efektów Aur (szczególnie aury ochronnej + limit efektu aury)
* Paladyn - brak łączenia aur - nowa aura zastępuje poprzednią
* Paladyn - koszt "utrzymania" efektu aury - 2 many za 1 typ efektu / turę
* Bard - nieco mocniejsze efekty niektórych pieśni, niższy wymóg Charyzmy dla udanego śpiewu
* Nekromanta - lepszy zysk WB za atak przywołanego stwora
* Nekromanta - poprawa i wzmocnienie niektórych czarów ochronnych
* lepsze rozłożenie zwojów wypadających z biblioteki w Daranis
* poprawa efektywności świątyni w Daranis dla Nekromanty
* Dodane nowe czary do nabijania czaroznawstwa dla magicznych (1dmg/10 PR)
* Poprawa wzorów na skuteczne umagicznienia broni przez magicznych
* Szkoła Bitewna - większe zyski Wb i Czaro w szkole
* Farmy - modyfikacja efektywności zbierania ziół na farmach (nowe wzory na udane zebranie, ilość zbiorów, nieco wyższa trudność zbierania)
* Farmy - bardziej zbalansowane zyski umiejętności Zielarstwa za zbierane zioła
* Wogul - większy koszt kąpieli, poprawa balansu wogulskiego uzbrojenia
* Wilkołak - wzmocnienie efektów Wycia i niższe koszty energii
* Czart - proporcjonalny przyrost kosztu energii i zysku AP z darów
* Lekka poprawa balansu zysków w Świątyni
* Naprawa klucza w Górach Pelori
* Ograniczenie częstotliwości wizyt Endera w Katakumbach
* Odwaga Naseina jako przedmiot magiczny - bez możliwości rozkuwania
* Naprawa problemów z questem zamykającym Dol Guldur
* poprawa Międzywymiaru w Ghut Lolein - po znalezieniu księgi lokacja się zamyka
* ograniczenie wypadania planów młotków kowalskich w Ghut Lolein
* Aktualizacja uzbrojenia na jarmarku i u kupca
* drobne modyfikacje uzbrojenia wypadającego z lokacji i potworów
* drobne modyfikacje niektórych potworów


To jest plan na start ery.
Jak mówiłem - jeśli na becie testy pójdą dobrze to pominiemy okres testowy i wystartujemy jak najszybciej z nową erą. Będę informował, kiedy coś już się wyklaruje :)

Orgrael

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2020, o 19:26 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 679
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Chyba jednak trochę nakłamałem, że nie będzie żadnej rewolucji... :P

Coś jednak będzie ze zmian istotnych dla kształtu rozrywki - ale nie w takim sensie, jakim moglibyście się spodziewać.
Otóż postanowiliśmy wprowadzić pewien nowy zasób - PUNKTY PRACY.

Są to punkty podobne do energii, albo może Punktów Treningowych - zyskuje się je w stałej ilości co reset, sumują się (ale tylko do określonego limitu) i wykorzystuje się je ZAMIAST ENERGII przy określonych działaniach w Imperium.
Jakich? Ano takich:
1. Szukanie i wycinka drzew (drwalnictwo)
2. Szukanie łowisk i połów ryb (rybołówstwo)
3. Przetop uzbrojenia w hucie
4. Przetop surowców w piecu alchemicznym
5. Budowanie (gildie, domostwa)
6. Prawdopodobnie będzie też zastosowane w pracach miejskich

Ta zmiana jest niby niewielka, ale może mieć spory wpływ (pozytywny) na rozgrywkę, dając wszystkim graczom możliwość zajmowania się - oprócz głównej drogi rozwoju postaci - pracami pobocznymi.
To na pewno krok ku zwiększeniu np. samowystarczalności rzemków, a już na pewno w kierunku uwolnienia graczy-farm od nudnych funkcji klanowego drwala/rybaka itp. Za to rzemek po wyklikaniu energii na kucie będzie mógł np. zająć się wycinką drzew, lub budową domów.

Jednocześnie zaznaczam, że obniżony zostanie exp za te prace o 50% - zysk będzie, ale już sama ta praca nie wystarczy do rywalizowania z innymi graczami rozwijającymi normalnie profesje.

To tyle na obecną chwilę :)
Testy idą na przód - będę informował dalej.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2020, o 23:36 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2018, o 12:25
Posty: 32
ID: 2367
Rasa: Wampir
Profesja: Nekromanta
Czy za logowanie się do gry wcześnie rano dostaje się więcej punktów pracy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2020, o 06:48 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2019, o 12:28
Posty: 59
ID: 2132
Rasa: Wampir
Profesja: Druid
Ja by poprosił o możliwość dodania punktów pracy do szukania dla druidów warzących ziół i regentów w Przeklęta łączka.

Ta lokacja jest nie wdzięczna do szukania często nic się nie znajduję a regenty bardzo mało kiedy się znajduję , trzeba tam wyda sporo energii by coś wypadło.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL