ZMIANY NA XXVIII ERĘ

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

ZMIANY NA XXVIII ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Oto lista planowanych poprawek i zmian na nadchodzącą erę.

Zmiany na XXVIII Erę:
- poprawiony balans kontrataków i bloków (bloki wciąż zależą od szybkości i WB, kontry od zwinności i WB)
- nieco zwiększony wpływ WB na trafienia, nieco zmniejszony zwinności
- Wogul przy kąpieli w błocie zyskuje także WB jako % posiadanego WB
- zmodyfikowane statystyki niektórych potworów - zmiana poziomów trudności części lokacji
- Potwór z Jaskini Nottern może atakować wszystkimi żywiołami na przemian
- modyfikacja systemu psucia przedmiotów - uszkodzenia są częstsze ale mniejsze (max 3pkt), uszkodzona może być także broń przy pasie, dodane nieco lepsze info na końcu walki
- lekko obniżone zyski ze świątyń i zwiększony koszt modlitw, by świątynia nie odbiegała tak bardzo od innych lokacji rasowych
- niektóre przedmioty magiczne są trudniejsze do zdobycia (np. kostur Omnipotencji) niektóre trafią się łatwiej (zestaw Arthiela - ułatwienie wykonania questu w gnomiej dorożce)
- zużywanie artefaktów nie jest już powiązane z częstym zakładaniem ich
- zmiana systemu zaklinanie artefaktów - zależne od Inteligencji oraz czaroznawstwa, różne stopnie trudności artefaktów
- Druid - warzenie eliksirów specjalnych będzie teraz możliwe pod warunkiem posiadania także odpowiedniej ilości charyzmy
- modyfikacje listy czarów w oparciu o sugestie Mioko (min. różnicowanie mocy ochron od żywiołów dla klas)
- Kowalstwo - modyfikacje wzorów na możliwość rozkucia oraz naprawy ekwipunku, drobne poprawki
- Strażnice - nieco większe zyski z kopalń
- poprawa obsługi artefaktów na targowisku
- poprawki wielu mniejszych i większych zgłoszonych błędów

Tak wygląda sytuacja na ten moment.
Mam nadzieję że wszystko uda się do końca zrealizować i że nowa era przebiegnie bez większych zgrzytów.

Org
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ