Zmiany na XXI Erę - propozycje

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Aki, Kowal Z Asgardu
 

Posty: 73
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1952
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Aki, Kowal Z Asgardu »

Odpowiedź - nie ma się resetować :o
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Okey!
A zatem ogłaszam wszem wobec, że w ekranie Statystyk na samym dole strony znajduje się od teraz link do LISTY KONTAKTÓW.
Tam można wpisywać graczy jako Przyjaciół bądź Wrogów, co powinno mocno ułatwić Wam wzajemna komunikację bez konieczności pamiętania nr Id ;)


Z innych małych zmian jest podmiana grafik na Farmach - kolejny krok w kierunku zmiany layoutu...

Smacznego!
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

No to kolejna paczuszka dla Was:
- naprawiona opcja edycji dewizy rodu
- dodana opcja wyłączenia logów z areny walk stworów
- zlikwidowane zostało Konto Demo - nie można już z niego korzystać...

Zgłaszajcie co dalej ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Z małych nowości - dodaliśmy bonusowe (dosłownie) zastosowanie kamieni runicznych :D

W Daranis w jednej z lokacji można trafić na wejście do ukrytego pomieszczenia - Kuźni, w której przy pomocy odpowiedniego narzędzia można rozbijać posiadane kamienie runiczne i zyskiwać dzięki temu małe bonusy do statystyk :)

Ot - taki ficzer dla chętnych.

Mam nadzieję, że się wam ta opcja spodoba.
Może uda się porobić też w innych miejscach jakieś dodatkowe urozmaicenia tego typu. ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Witajcie!

Dziś kolejna partia popraweczek na dobry humor :)

1. Zmiany w Leśniczówce - drwale mogą wyłączyć automaty do F5, gdyż teraz będą mogli ciąć drewno partiami po 5 lub 10 sztuk na raz, dzięki czemu ich praca winna być lżejsza.
2. Drapieżny Wilkołak w lesie Taur Im Duinath został nieco poskromiony, jako że słuchy szły, że grasuje niemiłosiernie na tych, którzy się do lasu wybierają. Obiecał się uspokoić...
3. W CSK na Korytarzach zwiększona została częstotliwość padania zwojów, jako że podobno niektóre zwoje się nie chcą pojawiać...
4. Sklep miejski odrobinę podniósł ceny oferowanych eliksirów (ech te podatki!) oraz ograniczył ofertę dostępnych mikstur, co by mieszkańcy jednak chętniej korzystali z usług druidów. Dodatkowo zaniechał też sprzedaży eliksirów spod lady, które podobno niektórym udało się dostać mimo zakazu. Zrezygnowano także ze sprzedaży narzędzi kowalskich, aby nie uprawiać dumpingu cenowego.
5. Praca kowalska została odrobinę przycięta pod względem zysków doświadczenia, aby rzemieślnicy nie sforowali się zbytnio przed pozostałych, ale dodatkowo nieco obniżone zostały koszty pracy pod względem energii (głównie dotyczy trudniejszych przedmiotów). Wprawianie diamentów też zostało nieco utrudnione - potrzeba trochę więcej alchemii niż obecnie.
6. Świątynie zostały poprawione pod względem sprawdzania ilości energii wymaganej do modlitw, a prośby o zmianę pogody nie powinny już owocować zmianą na dokładnie tę samą aurę, która była wcześniej :P
7. Poprawki rozmaitych literówek tu i tam - co było zgłaszane przez mieszkańców, to zostało poprawione.


Jedziemy dalej!
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Informuję uprzejmie,że do gry została wgrana poprawka Świątyni oraz wogulskiego błotniska.

Świątynie - modlitwy dla Kapłana (właściciela) pozostają tanie pod względem złota, ale koszt energii wynosi dla niego 0,1 za modlitwę (zamiast 0,05)
Wogul ma zwiększony zysk max energii podczas przekopywania bagna.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Strażnik »

To ja już bym zaproponował, żeby właściciel, zamiast tej zmiany, płacił tyle co wszyscy. Ot równouprawnienie...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Ok ale zaproponował bym przy tej okazji podniesienie energii za modlitwy do 0.07 dla wszystkich.

To nadal niski koszt energii - niższy niż u pozostałych ras.
Myślę po prostu, że skala zysków ze świątyni jest nieproporcjonalna do kosztów - abstrahując od kosztów rozbudowy, który rozkłada się na całą gildię, to koszt energii jest zbyt mały.

Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie.
Co wy na to?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Strażnik »

Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje

Post autor: Eliten »

Cała nasza Gildia jest przeciwko tej zmianie zmianie.

Byly długie testy, w których każdy mógł opracować dowolna taktyke.
Czemu gracze, ktorzy uczciwe wypracowali sobie pewne informacje, schematy, taktyke mają mieć pod górkę? Każdy na początku ery miał możliwość wybrania człowieka. To nawet nie jest jak z gildia ze trzeba bylo sie spiąć, zarobić zloto i postawic. Wystaczylo kliknąć.
Tak rozumiem, że każdy moze opowiadać o balansie postaci, ale to osoby, ktore obecnie grają Kaplanami i Swiatyni u nas to efekt wiedzy o grze (nikt tam nie jest przypadkowy), sprawdzeniu różnych taktyk wczesniej oraz poprzednich er.
Jakoś osoby z Asòw korzystajace ze Swiatyni nie maja problemow ze zbyt wysokimi lvl. Uważam, że nie jest to efekt złego balansu a po prostu dobrych decyzji podyktowanych wiedzą.
Grając czlowiekiem, nie staram się płakać ze Wilki wyprzedzaja mnie o 5-6 albo i lepiej w max energii.

Można sie zastanawiać nad kolejnymi zmianami, ale wedlug mnie na nową ere. Aby każdy miał równe szanse.
Już jedna dość drastyczna zostala wprowadzona

Gdy w poprzednich erach nikt nie grał Swiatynia to jakoś nie bylo takiego problemu
ODPOWIEDZ