Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Uniki, a kontry
PostNapisane: 12 sie 2019, o 16:31 
Offline

Dołączył(a): 17 lut 2019, o 12:35
Posty: 44
ID: 3362
Rasa: Czart
Profesja: Rzemieślnik
Cześć,

Otwieram temat dla walczących, aby trochę podyskutować, przygladnac sie tematyce kontr i uników.

Podczas testów zwracaliśmy uwagę na oczekiwaną trochę zbyt dużą moc własnie kontr - wiem, że pociągnęło to za sobą pewne konsekwencje i osłabnienie kontr. I dobrze.

Ale... :)

Czy nie sądzicie, że uniki są trochę za słabe w stosunku do kontr przy wysokim wbb (lub kontry są za mocne, patrząc w drugą stronę)?

Ciężko mi powiedzieć, czy jest to wynik skalowania wbb w stosunku do zwiny dla obu typów akcji, ale zdarzają się sytuacje, że na unikach przegrywam walki, podczas gdy na kontrach idą dosyć gładko. Rozumiem, ze uniki maja "wyższy cap", ale czy ich wychodzenie rzeczywiście jest łatwiejsze dla postaci z dużą zwiną/wbb?

To zaskakujące, gdyż "bezpieczna opcja" wpakowuje mnie w niezłe terapaty, podczas gdy ta bardziej ryzykowna gwarantuje interesujacy zysk w rozgrywce).

Pozdrawiam,
Therg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2019, o 05:28 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 47
ID: 890
Rasa: Cz³owiek
Też odniosłem takie wrażenie, na testowej miałem baardzo dużo zwiny, a nie aż tak dużo wbb i dalej kontry były znacznie bardziej opłacalną opcją, nawet po nerfie. Powinna moim zdaniem zwina bardziej się przekładać na unik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2019, o 16:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 71
ID: 772
Rasa: Wilkołak
Profesja: Wojownik
Potwierdzam, nie korzystać z uników wcale :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2019, o 14:21 
Offline

Dołączył(a): 17 lut 2019, o 12:35
Posty: 44
ID: 3362
Rasa: Czart
Profesja: Rzemieślnik
I też aby była jasność - główkując, wykorzystać kontry można do niesamowitych akrobacji w określonych lokacjach:

NP.
Therg Theusvinter, Rozgadane Serce zdobywa 4748 EXP, 212.17 umiejętności walki bronią, 2.03 umiejętności śpiewania oraz 1 złota!

I to jest jak najbardziej OK. Wojujący powinni mieć odpowiedź na przywileje magów (czary ochronne, leczenia potkami. Dzięki kontrowaniu mają taką odpowiedź, jednakże trochę czuć niedosyt w obszarze uników. Dlatego skłaniałbym się raczej w stronię nie osłabiania kontr (bo build pod nie wymaga poświęceń i sporego przygotowania), ale przemyślenia uników, może boosta w tym obszarze?

Jestem przekonany (niemalże), że zawsze, gdy dam lokacji radę na unikach, to znaczy, że stoi ona dla mnie otworem na kontrach.

Jak wspomniałem - temat został rzucony pod dyskusję.

Po prostu w obecnym modelu widzę albo grę pod bloki (co radzę praktycznie wszystkim graczom po powrotach, z uwagi na łatwość w prowadzeniu i wysoką skuteczność) i inwestycje w speeda, albo pod kontry - bez wspomnianej alternatywy unikowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL