Nerf kowala

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Nerf kowala

Post autor: Sepe Wspaniały »

Chyba powinniśmy poruszyć w końcu temat tego, że uzbrojenie w tej grze zrobiło się przegięte. Najlepszy build nie daje rady, jeżeli lwiej części ap nie wpakuje się w siłę i nie ma się dostępu do elitarnych itemów robionych przez dwóch-trzech najlepszych kowali. W grze mamy dwie dominujące gildie które pakują wszystkie zasoby w swoich tworzących, więc jakoś to działa, ale w moim odczuciu jest jednym z najbardziej elitaryzujących i hermetyzujących grę czynników.

System Elma jest, o ile dobrze wiem, doskonale pomyślany, więc nie ma co w nim grzebać, ale kurde statystyki itemów lub ich wpływ na walkę wypadałoby jednak zjechać.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Tak też będzie - to jedna z bardziej istotnych spraw na nową erę.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sylas
 

Posty: 12
Rejestracja: 26 lip 2019, o 11:13
ID: 2671
Rasa: Cz³owiek

Re: Nerf kowala

Post autor: Sylas »

Nerf ma uderzyć w kowali czy w samo uzbrojenie?
Nerfienie samych itemów jak dla mnie nie ma wielkiego sensu, wystarczy spojrzeć jakie klasy królują jeżeli chodzi o poziomy itd. (podpowiedź dla leniwych- są to klasy czarujące). Co w takim razie zostanie wojownikom i barbarzyńcom?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Spokojna głowa ;)

1. Czarujący też noszą uzbrojenie
2. Czarujący z Topki zyskali przewagę głównie dzięki profitom rasowym Czarta - które będą poprawione.
3. Walczący zyskają kilka innych poprawek - uników, kounikówpływu wytrzymałości i jeszcze parę innych rzeczy.

Zestaw proponowanych zmian na nową erę rozpiszę wkrótce na forum :)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Nerf kowala

Post autor: Sepe Wspaniały »

No i superancko 8)
Sylas
 

Posty: 12
Rejestracja: 26 lip 2019, o 11:13
ID: 2671
Rasa: Cz³owiek

Re: Nerf kowala

Post autor: Sylas »

Brzmi jak plan :)

To tylko tak jeszcze może wtrącę, bo temat jest pokrewny. Chodzi o uzbrojenie ze stworków/znajdźki, jak dla mnie powinny dostać takie statystyki, które uczynią je użytecznymi w danej fazie gry. Jakieś sensowne eq wypada dopiero na cmentarzysku, no ale w fazie gry, kiedy tam expię, jest już bezużyteczne. Jak znajdźki będą lepsze, to i zależność od rzemków nie będzie tak wielka.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Sęk w tym że sprzęt dropiący z potworów jest przez nie używany w walce ;P
Itemki lokacyjne będą lekko poprawione.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Nerf kowala

Post autor: Sepe Wspaniały »

BTW
Nerfienie samych itemów jak dla mnie nie ma wielkiego sensu, wystarczy spojrzeć jakie klasy królują jeżeli chodzi o poziomy itd. (podpowiedź dla leniwych- są to klasy czarujące)
No, a Toboe ma jako najlepszy czarujący więcej siły niż inta, to chyba o czymś świadczy xd
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

...bo Druid walczy jednak na WB a nie czarami xP
Hmmm?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Nerf kowala

Post autor: Sepe Wspaniały »

That's not the point. Idzie mi o to, że czarujący, nawet jeśli mowa o klasach mieszanych, tak czy inaczej są w dużej mierze uzależnieni od uzbrojenia.

Sam jestem tego najlepszym przykładem - od początku ery robię kapłana na defa. Na czarach def i wytrzymałości dojechałem do takiego overkilla że jakiś czas temu garga biła mnie porównywalnie lub słabiej z Veldrinem 30 lvli wyżej, a moby dedykowane na mój lvl mnie łaskoczą. A i tak siła musi być moim drugim statem, bo w przeciwnym razie same czary i wytrzymałość ani nawet słabsze uzbrojenie nie dają rady.
ODPOWIEDZ