Upiorny Lab

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Upiorny Lab

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Hmm... Ja bym był za opcją A - 2 losowe zestawy, ale za to gwarantowana nagroda za dojście.
Therg Theusvinter
Archanioł
 

Posty: 100
Rejestracja: 17 lut 2019, o 12:35
ID: 3362
Rasa: Cz³owiek

Re: Upiorny Lab

Post autor: Therg Theusvinter »

Opcja druga, ale może podzielić nagrody na 2-3 grupy i losować je ze zbiorów zamiast z calego zestawu?

Powinniśmy ograniczać wpływ RNG, a puste komnaty są frustrujące jak jasna cholera. Z drugiej strony opcja 2 bez zbiorów likwiduje sens innych sciezek i jeszcze bardziej kladzie nacisk na rng (bo juz to nie jest jakas procentowa szansa ze wypadnei co chcesz lub nic, a wypadnie cokolwiek :)).

Może tylko zaliczanie wiecej niz jednej komnaty w ciagu runu pod bieganie bedzie mialo sens.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Upiorny Lab

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

No dobrze - jak chcecie ;)

Wracamy zatem do dawnego systemu z 1 układem komnat.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ