Nerf kowala

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Sylas
 

Posty: 12
Rejestracja: 26 lip 2019, o 11:13
ID: 2671
Rasa: Cz³owiek

Re: Nerf kowala

Post autor: Sylas »

Ok, rozumiem wasz punkt myślenia. Tyle tylko, że w mojej interpretacji będzie to nerf wymierzony w graczy z topki, gracze tacy jak ja, którzy nie spędzili ostatnich 10 lat grając non stop w tęgrę dostaną po prostu rykoszetem. No ale czas pokaże, obym się mylił :)
Może pora wprowadzić w uzbrojeniu defensywnym dodatkową statystykę w stylu "ograniczenie efektywności czarów", tak, żeby jednak rozgraniczyć czarujących od walczących?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Coś takiego także już jest - ograniczenia % uzbrojenia wpływają na szansę udanego rzucania czarów ochronnych ;)

A poza tym pamiętaj,że topowi gracze mocno prą do przodu by wchodzić szybciej na wyższe lokacje - oni będą mieli trudniej w pierwszej kolejności. Pozostali gracze będą mieli podobnie jak obecnie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Nerf kowala

Post autor: Strażnik »

Nie wiem czy dobrze to podepnę ale szkoda mi robić nowy temat o rzemku :)
Mianowicie wiem, że temat pogody i wpływu pogody na bonusy z diamentów ciągnie się i ciągnie. Zarówno tu są zwolennicy i przeciwnicy, temu chciałbym przedstawić nieco inną opcje. Mianowicie owa opcja miałaby na celu przy wkuwaniu diamentu, wybrać sobie bonus jaki chcemy uzyskać w danym kutym przedmiocie. Pogoda miałaby tu znaczenie dodatkowe, a dokładnie wielkość bonusu z danego kucia. Powiedzmy, że ktoś wybiera sobie zmniejszenie siły i ograniczeń, a pogoda jest deszczowa. Takie wkucie diamentu oczywiście by się udało, ograniczenia spadłyby i siła, ale z mniejszym skutkiem niż mogłoby to dać w pogodę pochmurną. Wtedy czekanie na pogodę, dawałoby dodatkowy bonus do wkucia diamentu, ale też i bez czekania można by było śmiało kuć taki item jaki aktualnie potrzebny jest na rynku. Kto by chciał wbijać powiedzmy ogień, mógłby czekać na duszno i gorąco by uzyskać dodatkowy bonus do ognia, ale mógłby też kuć w każdą inną pogodę otrzymując tego bonusu nieco mniej. Powiedzmy że dana pogoda pod konkretny bonus zwiększałaby go przy użyciu diamentu o 20-30%. Dałoby to znacznie lepszy efekt i trochę ruszyło by rynkiem, ponieważ w obecnym stanie większość wkutych diamentów idzie w przetop, bo to co wychodzi z wkuwania to śmiech na sali, a przynajmniej jeśli chodzi o broń, bo po co komu w broniach 700-1200 minimalne dmg z diamentu? Psuje broń strasznie i nie można jej jakoś lepiej ulepszyć.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Nerf kowala

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Tyle tylko że troche mi się to gryzie z wpływem suwaka na efekt diamentu. Robi się dużo zmiennych określających moc efektu:
-pogoda
-suwak
-alchemia
Ten wpływ pogody musiałby być dość subtelny...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Nerf kowala

Post autor: Strażnik »

Ewentualnie wyrzucić pogodę z obiegu i skupić się na suwaku i alchemii samej. Bo tutaj pogoda która wpływa na wszystko w grze trochę spowalnia jej rozwój, każdy czeka na daną pogodę i zastoje czasami są kilkudniowe.
ODPOWIEDZ