Przygotowania do nowej ery są już mocno zaawansowane.
Tym razem nie będzie wielkiej rewolucji pod kątem nowości w rozgrywce, ale raczej skupiłem się na dopracowaniu wszystkiego tego co szwankowało w obecnej erze - w oparciu o Wasze opinie i zgłaszane problemy.
Nie wiem jeszcze czy będziemy organizować otwarte testy jak to było przy poprzednich erach - zobaczymy jak pójdą testy na becie.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to XXV Era powinna ruszyć około połowy sierpnia.
A tutaj opis przygotowywanych zmian:
* Druid - lepiej zrównoważony przyrost Exp i umiejętności Warzelnictwa z warzenia mikstur (przyrost jest wolniejszy na początku gry, przyśpieszający z czasem do obecnego poziomu)
* Kontrataki - wprowadzona możliwość zablokowania udanego kontrataku przeciwnika (dotyczy w sumie tylko walk PvP)
* Bloki - bardziej odczuwalny wpływ statystyk na skuteczność bloków
* Złodziej - zmiana sposobu naliczania pkt Kradzieży - 1 pkt na reset, sumują się do 4 pkt
* Złodziej - ograniczenie możliwości okradania graczy kilka razy pod rząd
* Złodziej - ograniczony zysk Złodziejstwa za udane użycie Ciosu w plecy/ Głębokiej rany
* Paladyn - osłabienie efektów Aur (szczególnie aury ochronnej + limit efektu aury)
* Paladyn - brak łączenia aur - nowa aura zastępuje poprzednią
* Paladyn - koszt "utrzymania" efektu aury - 2 many za 1 typ efektu / turę
* Bard - nieco mocniejsze efekty niektórych pieśni, niższy wymóg Charyzmy dla udanego śpiewu
* Nekromanta - lepszy zysk WB za atak przywołanego stwora
* Nekromanta - poprawa i wzmocnienie niektórych czarów ochronnych
* lepsze rozłożenie zwojów wypadających z biblioteki w Daranis
* poprawa efektywności świątyni w Daranis dla Nekromanty
* Dodane nowe czary do nabijania czaroznawstwa dla magicznych (1dmg/10 PR)
* Poprawa wzorów na skuteczne umagicznienia broni przez magicznych
* Szkoła Bitewna - większe zyski Wb i Czaro w szkole
* Farmy - modyfikacja efektywności zbierania ziół na farmach (nowe wzory na udane zebranie, ilość zbiorów, nieco wyższa trudność zbierania)
* Farmy - bardziej zbalansowane zyski umiejętności Zielarstwa za zbierane zioła
* Wogul - większy koszt kąpieli, poprawa balansu wogulskiego uzbrojenia
* Wilkołak - wzmocnienie efektów Wycia i niższe koszty energii
* Czart - proporcjonalny przyrost kosztu energii i zysku AP z darów
* Lekka poprawa balansu zysków w Świątyni
* Naprawa klucza w Górach Pelori
* Ograniczenie częstotliwości wizyt Endera w Katakumbach
* Odwaga Naseina jako przedmiot magiczny - bez możliwości rozkuwania
* Naprawa problemów z questem zamykającym Dol Guldur
* poprawa Międzywymiaru w Ghut Lolein - po znalezieniu księgi lokacja się zamyka
* ograniczenie wypadania planów młotków kowalskich w Ghut Lolein
* Aktualizacja uzbrojenia na jarmarku i u kupca
* drobne modyfikacje uzbrojenia wypadającego z lokacji i potworów
* drobne modyfikacje niektórych potworów
To jest plan na start ery.
Jak mówiłem - jeśli na becie testy pójdą dobrze to pominiemy okres testowy i wystartujemy jak najszybciej z nową erą. Będę informował, kiedy coś już się wyklaruje

Orgrael