Noclegi w tawernie
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1999
- Rasa: Cz³owiek
Noclegi w tawernie
Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.
Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.
Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.
Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1792
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Noclegi w tawernie
Obawiam się, że na kolejne zmiany w obecnej erze nie znajdzie się zbyt wielu chętnych, a tym bardziej na ich implementację, jako, że Org ma ostatnio sporo do roboty, a chyba on jedyny potrafiłby coś w tej materii zdziałać :p
Jeśli o kolejne modyfikacje chodzi, myślę, że najrozsądniej byłoby zebrać ewentualne propozycje, co do których większość nie miałaby specjalnych zarzutów i liczyć, że ktoś będzie w stanie owe zmiany wprowadzić, może już w kolejnej erze.
Abstrahując od wiodącego wątku, Org tak nastraszył, że nie wiadomo co w ogóle z impem będzie, a co dopiero wspominać o pracy nad zmianami :p
Jeśli o kolejne modyfikacje chodzi, myślę, że najrozsądniej byłoby zebrać ewentualne propozycje, co do których większość nie miałaby specjalnych zarzutów i liczyć, że ktoś będzie w stanie owe zmiany wprowadzić, może już w kolejnej erze.
Abstrahując od wiodącego wątku, Org tak nastraszył, że nie wiadomo co w ogóle z impem będzie, a co dopiero wspominać o pracy nad zmianami :p
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 406
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
Jebediah, Włochaty Przybysz pisze:Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.
Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.
Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
Ciekawy pomysł i słuszna uwaga
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
niestety świątynia nie przyjmie do azylu człowiekosceptyków oraz osób porządnych ujemnie
pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$
samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie
(wciąż narażony na ataki i kradzieże, atak przeszkadzały w śnie i psuł zysk energii, kradzież może niekoniecznie )
pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$
samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie
(wciąż narażony na ataki i kradzieże, atak przeszkadzały w śnie i psuł zysk energii, kradzież może niekoniecznie )
-
- Anioł
- Posty: 150
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
Nie są. Jest to stara mechanika, która miała sens przy dużej ilości graczy oraz niskim limitem zebranej energiiNie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.
Hmmm... może by wprowadzić do gry chatki, domki, pałace, kasztele? To by było cośMoże warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.
Kod: Zaznacz cały
Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
Hmmm... Opcja zatrudnienia ochrony za którą można zapłacić była by spoko. A jak tą ochronę można by jeszcze przekupić! Miód malinapytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$
Vania i Sunai - Lubią to!samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie
-
- Anioł
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
- ID: 1920
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
Noclegi w tawernie na pewno straciły sens, wątpię czy chociaż jedna osoba z nich korzysta. Może faktycznie nadać domkom ich pierwotny (z val) sens, możliwość bezpiecznego wylogowania. Pojawia się tylko problem z ewentualnymi walkami. Okaże się, że nie już w ogóle kogo atakować.
I idąc za Hafem, zostawcie mi noc w spokoju!
I idąc za Hafem, zostawcie mi noc w spokoju!
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam
-
- Anioł
- Posty: 150
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Noclegi w tawernie
Popieram! Polać mu!Areth pisze:A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam