Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Moderator: Aniołowie
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Kilka lat temu jeden oszust grał na kilkanaście kont. Nie był w stanie osiągnąć lepszych wyników niż inne gildie.
Różne MMORPGi zezwalają na tworzenie kilku postaci w danym uniwersum/na danym serwerze.
Wiem, że nie wszyscy mają czas, stąd pomysł na możliwość wytypowania dodatkowego opiekuna po osiągnięciu 50 poziomu.
Przed 50 poziomem wydanie całej eny raczej nie jest nadto wymagającym zajęciem, biorąc pod uwagę ile czasu ludzie spędzają tygodniowo przy Netflix czy innych mało absorbujących zajęciach.
Różne MMORPGi zezwalają na tworzenie kilku postaci w danym uniwersum/na danym serwerze.
Wiem, że nie wszyscy mają czas, stąd pomysł na możliwość wytypowania dodatkowego opiekuna po osiągnięciu 50 poziomu.
Przed 50 poziomem wydanie całej eny raczej nie jest nadto wymagającym zajęciem, biorąc pod uwagę ile czasu ludzie spędzają tygodniowo przy Netflix czy innych mało absorbujących zajęciach.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4001
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Ładnie to ująłeś. Oszust.
Różne rpgi umożliwiają różne rzeczy, ale ty mówisz o sytuacji, gdy gra kilkoma kontami będzie niezbędna by grać tworzącym bez gildii. Czy to na pewno dobry kierunek zmian, skoro już je mamy wprowadzić?
Zamiast zmienić system, który wszyscy jak jeden mąż uznajemy za błędny, ty chcesz go ugruntować. Zamiast rozwiązać problem wymyślasz sposób na życie z nim.
1. To będzie już zupełnie nie do przeskoczenia dla nowego gracza, a tacy się zdarzają, naprawdę!
Wszyscy wiemy, że poradniki są niewystarczające, a tu wymagasz od nowej osoby konieczności grania kilkoma różnymi postaciami, żeby w ogóle móc grać.
Czy to naprawdę ułatwi granie poza gildią?
Nie lepiej UŁATWIĆ grę tworzącym profesjom, zamiast ją utrudniać?
2. Generalnie taka zmiana nie tylko nie zachęci ludzi do grania, ale i zniechęci część aktualnie grających, którzy nie będą mieli szans w starciu z ludźmi z kilkoma kontami. Chcesz zabić Imperium Toboe? Chcesz się pozbyć części z tych nielicznych graczy, których teraz mamy, bo mają mniej czasu, życie, czy po prostu wolą netflixa od stukania w Impa na kilka kont? Lub po prostu nie chcą oddawać swojego konta pod OPIEKĘ - bo proponujesz system, w którym jedna osoba nie będzie w stanie konkurować z innymi grając sama jednym kontem.
Chcesz zabić Imperium Toboe?
Różne rpgi umożliwiają różne rzeczy, ale ty mówisz o sytuacji, gdy gra kilkoma kontami będzie niezbędna by grać tworzącym bez gildii. Czy to na pewno dobry kierunek zmian, skoro już je mamy wprowadzić?
Zamiast zmienić system, który wszyscy jak jeden mąż uznajemy za błędny, ty chcesz go ugruntować. Zamiast rozwiązać problem wymyślasz sposób na życie z nim.
1. To będzie już zupełnie nie do przeskoczenia dla nowego gracza, a tacy się zdarzają, naprawdę!
Wszyscy wiemy, że poradniki są niewystarczające, a tu wymagasz od nowej osoby konieczności grania kilkoma różnymi postaciami, żeby w ogóle móc grać.
Czy to naprawdę ułatwi granie poza gildią?
Nie lepiej UŁATWIĆ grę tworzącym profesjom, zamiast ją utrudniać?
2. Generalnie taka zmiana nie tylko nie zachęci ludzi do grania, ale i zniechęci część aktualnie grających, którzy nie będą mieli szans w starciu z ludźmi z kilkoma kontami. Chcesz zabić Imperium Toboe? Chcesz się pozbyć części z tych nielicznych graczy, których teraz mamy, bo mają mniej czasu, życie, czy po prostu wolą netflixa od stukania w Impa na kilka kont? Lub po prostu nie chcą oddawać swojego konta pod OPIEKĘ - bo proponujesz system, w którym jedna osoba nie będzie w stanie konkurować z innymi grając sama jednym kontem.
Chcesz zabić Imperium Toboe?
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Mam dylemat co w przypadku rozwiazania z multikami stanie sie z ludźmi dziś majacymi multiki - czy raczej po prostu zalegalizuja te co maja, czy zaloza do kazdego multika kolejnego multika zeby utrzymać pewne "formy".
Jak myslisz Toboe?
Jak myslisz Toboe?
-
- Anioł
- Posty: 36
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
- ID: 1920
- Rasa: Cz³owiek
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Głównie do Dalki,
Tak właściwie ja napisałam najpierw o drugim koncie.
Jeśli napisanie tego w kodzie nie byłoby problemem, to login byłby ten sam, tylko coś na kształt drugiej karty, po prostu druga postać, przeciwna do tej, którą już gramy. I nikt nikogo zmuszać nie zamierza, propozycja byłaby dobrowolna.
Jest nas po prostu za mało, więc albo będziemy mieć nadmiar rzemków/druidów, albo za mało. Zależy kto czym chce grać w danej erze.
Wprowadzenie nowych rzemków/walczących może trochę rozkręcić ilość surowców, ziół, uzbrojenia, eliksirów, jakie mamy w grze.
Tak właściwie ja napisałam najpierw o drugim koncie.
Jeśli napisanie tego w kodzie nie byłoby problemem, to login byłby ten sam, tylko coś na kształt drugiej karty, po prostu druga postać, przeciwna do tej, którą już gramy. I nikt nikogo zmuszać nie zamierza, propozycja byłaby dobrowolna.
Jest nas po prostu za mało, więc albo będziemy mieć nadmiar rzemków/druidów, albo za mało. Zależy kto czym chce grać w danej erze.
Wprowadzenie nowych rzemków/walczących może trochę rozkręcić ilość surowców, ziół, uzbrojenia, eliksirów, jakie mamy w grze.
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
A może po prostu dodać nowe zlecenia i questy które zamiast expa i golda dawałyby randomowe paczki reagow/surki?
Q typu repetable dostępny w danych widełkach poziomu postaci z randomowym rewardem
Q typu repetable dostępny w danych widełkach poziomu postaci z randomowym rewardem
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4001
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Vania pisze:Głównie do Dalki...
A ja odpisywałam głównie Toboe, który proponował
"Na to można zrobić 2 rozwiązania:
1. umożliwić multikonta, bez ograniczeń interakcji między nimi, bo i tak nie osiągną te 2 konta więcej niż dobrze współpracująca 2 graczy. Potrzeba w impie więcej kont, bo gra jest projektowana na więcej aktywnych kont.
2. umożliwić wybranie dodatkowego "opiekuna konta", by móc podzielić się obowiązkami prowadzenia konta. Tutaj trzeba jednak pomyśleć, jak uniknąć sytuacji, by nie stało się to trzecim multikiem. Może opcja opiekuna możliwa do ustawienia dopiero po osiągnięciu powiedzmy 50 poziomu."
A odpisując już stricte Tobie - rzemków i druidów byłoby prawdopodobnie dużo więcej gdyby ich gra i rozwój nie zależała od posiadania silnego zaplecza w ludziachco skutkuje zamykaniem rzemieślników w obrębie konkretnych gildii. Rozwiązanie tego problemu poprzez ułatwienie dostępu do zwojów, reagentów itd. w następstwie rozwiąże problem braku rzemieślników. Tworzenie kolejnych kont rzemieślniczych w obecnych realniach nie będzie miało pozytywnego skutku.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:36
- ID: 998
- Rasa: Cz³owiek
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Bardzo mi się podoba ten pomysł. W dodatku dodałabym jakieś questy w stylu uwarz tyle i tyle elek wykuj taką a taką broń, żeby nawet jeżeli ktoś nie kupuje elków, to taki biedny niezrzeszony miał jakieś źródło dochodu czy reagów.A może po prostu dodać nowe zlecenia i questy które zamiast expa i golda dawałyby randomowe paczki reagow/surki?
Q typu repetable dostępny w danych widełkach poziomu postaci z randomowym rewardem
Pomysłu z multikami nawet mi się nie chce komentować xD. To jest pomysł na miarę opiekuna pola po wprowadzeniu, gdzie jedyną opcją na posiadanie ziół było lecenie na dwa pola, a teraz zresztą też jest to na poziomie żeby coś osiągnąć musisz mieć dwa pola.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
No to ograniczenia pola jest troche dziwne XDXsani, Kurzy Faraon pisze:To jest pomysł na miarę opiekuna pola po wprowadzeniu, gdzie jedyną opcją na posiadanie ziół było lecenie na dwa pola, a teraz zresztą też jest to na poziomie żeby coś osiągnąć musisz mieć dwa pola.
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Dalka, wyjaśnię jeszcze raz: Multikonto pozwoli grać niewystarczająco dużym grupkom, które zwyczajnie nie są w stanie obsadzić wszystkich ról koniecznych do rozwoju gildii, natomiast dla wystarczająco wielkich społeczności nie wniesie żadnego bonusu, bo dla obsadzonych stanowisk to tylko więcej "gęb do wykarmienia" i kwater do postawienia do zaproszenia wszystkich kont. Imperium jest grą zależności między graczami i jeśli chcemy całkiem uniezależnić każdą klasę, to równie dobrze można zrobić z impa grę singleplayer.
Pomysł Vani, by każdy mógł utworzyć drugie konto innego typu imho nie pomoże, bo nie chodzi o brak kont rzemków, a o brak wsparcia dla nich. Jeśli będzie więcej walczących, będzie więcej znajdowanych zwojów, będzie większe zapotrzebowanie na eq, będzie więcej reagów. Stąd nie wymuszałbym kombinacji walczący-tworzący, a pozwalał na tworzący-tworzący i walczący-walczący, jedynie różne klasy postaci bym najwyżej wymusił.
Ura nazywam oszustem, bo robił więcej niż mogli sobie na to pozwolić inni gracze. Miał tę przewagę, że mógł sobie pozwolić na konto do zaklinania, konto do przetapiania, konto do kucia, warzenia i konto do łażenia po lokacjach, kiedy inni nie mieli tej sposobności. Zrobił sobie z impa grę singleplayer.
Co do zniechęcania, owszem, zniechęciło mnie to, że Ur bezkarnie miał taką przewagę nad innymi, na tyle, że usunąłem konto widząc go odbanowanego. Miałem też sporo czasu na myślenie o tym, co multi daje.
Póki co zniechęcani są ci, co nie mają kogoś, kto mógłby pójść dla nich poszukać zwoju czy pozbierać reagów. Zniechęcani są ci, co nie mają się do kogo zwrócić o zaklinanie eq, wykucie, czy naprawienie eq, zniechęcani są ci, co nie mogą znaleźć druida, co im uwarzy elki niedostępne w sklepie miejskim. A nie znajdują takich osób, bo zwyczajnie jest nas za mało i są pojedyncze, podwójne sztuki takich klas.
Aktywacja artefaktów, eteryzajca? Thoran i Areth. Kucie zbroi? Marcjako i Sunai. Kucie broni? Hafgrim i Kantor. Przyspieszanie może sobie pozwolić każda gidlia w tej erze, ale już ciężko poza gildią. Uświęcanie? Seph i Makavelli. Uwarzenie mistrzowskich czy witalności też mogą sobie pozwolić tylko 2-3 gildie, które raczej nie podzielą się sukcesami poza członków gildii.
Areth, jeśli wiesz coś o osobach obecnie grających na multi, to proszę daj znać administracji.
Pomysł Vani, by każdy mógł utworzyć drugie konto innego typu imho nie pomoże, bo nie chodzi o brak kont rzemków, a o brak wsparcia dla nich. Jeśli będzie więcej walczących, będzie więcej znajdowanych zwojów, będzie większe zapotrzebowanie na eq, będzie więcej reagów. Stąd nie wymuszałbym kombinacji walczący-tworzący, a pozwalał na tworzący-tworzący i walczący-walczący, jedynie różne klasy postaci bym najwyżej wymusił.
Ura nazywam oszustem, bo robił więcej niż mogli sobie na to pozwolić inni gracze. Miał tę przewagę, że mógł sobie pozwolić na konto do zaklinania, konto do przetapiania, konto do kucia, warzenia i konto do łażenia po lokacjach, kiedy inni nie mieli tej sposobności. Zrobił sobie z impa grę singleplayer.
Co do zniechęcania, owszem, zniechęciło mnie to, że Ur bezkarnie miał taką przewagę nad innymi, na tyle, że usunąłem konto widząc go odbanowanego. Miałem też sporo czasu na myślenie o tym, co multi daje.
Póki co zniechęcani są ci, co nie mają kogoś, kto mógłby pójść dla nich poszukać zwoju czy pozbierać reagów. Zniechęcani są ci, co nie mają się do kogo zwrócić o zaklinanie eq, wykucie, czy naprawienie eq, zniechęcani są ci, co nie mogą znaleźć druida, co im uwarzy elki niedostępne w sklepie miejskim. A nie znajdują takich osób, bo zwyczajnie jest nas za mało i są pojedyncze, podwójne sztuki takich klas.
Aktywacja artefaktów, eteryzajca? Thoran i Areth. Kucie zbroi? Marcjako i Sunai. Kucie broni? Hafgrim i Kantor. Przyspieszanie może sobie pozwolić każda gidlia w tej erze, ale już ciężko poza gildią. Uświęcanie? Seph i Makavelli. Uwarzenie mistrzowskich czy witalności też mogą sobie pozwolić tylko 2-3 gildie, które raczej nie podzielą się sukcesami poza członków gildii.
Areth, jeśli wiesz coś o osobach obecnie grających na multi, to proszę daj znać administracji.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4001
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Problemy handlowe w społeczności imperialnej
Toboe dalej uważam, że rozwiązaniem jest ułatwienie dostępu do dóbr. Proponowana przez ciebie zmiana w żaden sposób nie pomoże graczom niezrzeszonym - uzupełni tylko zasoby ludzkie gildii i dodatkowo uniemożliwi graczom z mniejszą ilością czasu wyrównaną rozgrywkę.