Moje pomysly na pvp
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Moje pomysly na pvp
Więc sprzęty jednorazowego użytku?
No bez jaj...
No bez jaj...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Moje pomysly na pvp
offtop
Ostatnio zmieniony 29 lis 2021, o 15:27 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Moje pomysly na pvp
Wtedy można zlikwidować niszczenie się sprzętu. I już nie będzie jednorazowy.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Więc sprzęty jednorazowego użytku?
No bez jaj...
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Moje pomysly na pvp
Ależ będzie bo poużywasz go jakiś czas a potem do huty wrzucisz bo nikomu więcej się nie przyda
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Moje pomysly na pvp
Poniekąd tak. Masz rację, tylko że w PvP akurat naczelną bolączką jest fakt, że nikt nie nosi eq bo jest jedno wspólne na całą gildię. I o ile w PvE ustawiasz się na konkretną godzinę i lokacje na Ciebie czekają to w PvP fakt posiadania ekwipunku przez atakującego (bo to on inicjuje atak) daje nieuczciwą przewagę nad ludźmi atakowanymi, którzy ekwipunku mieć nie będą.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Ależ będzie bo poużywasz go jakiś czas a potem do huty wrzucisz bo nikomu więcej się nie przyda
Można stworzyć hutę pozwalającą ludziom odzyskać cześć materiałów wykorzystanych do wykucia przedmiotu, ale finalnie ekwipunek będzie "jednorazowy" w tym fakcie, że będzie używać go tylko jedna osoba. Taka zmiana wymagałaby pewnie zmiany systemu rzemieślniczego, żeby dało się kuć więcej i taniej. Ale pomysł jakiś jest
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Moje pomysly na pvp
Nie no Org ma rację z tym, że jedno EQ na jedną osobę to są jakieś jaja!
I stanowcze nie dla takiego czegoś!
Przypominam rzemek będzie teraz jeden do wszystkiego, czyli będzie miał jeszcze więcej rzeczy do naprawiania, a wy chcecie mu dać niewyobrażalne liczby rzeczy do naprawiania? Dodatkowo gadacie, że jest niby jeden set na gildię, to skoro tak twierdzicie to kto wykuje inne sety?
Jak jeszcze był Sunai to nie przypominam sobie byśmy mieli jeden set na gildię i by reszta biegała naga, ba nawet gdy zniknął to nie sądzę by ktoś biegał bez EQ. Więc podane fakty istnieją u was w gildii więc może potrzeba przyjrzeć się funkcjonowania tego u was, a nie przenosić to twierdzenie na cały imp? Może wystarczy zrobić by rzemek kuł więcej potrzebnych itemków u was w gildii, a nie kuł coś czego nikt nie założy lub nie kupi?
I stanowcze nie dla takiego czegoś!
Przypominam rzemek będzie teraz jeden do wszystkiego, czyli będzie miał jeszcze więcej rzeczy do naprawiania, a wy chcecie mu dać niewyobrażalne liczby rzeczy do naprawiania? Dodatkowo gadacie, że jest niby jeden set na gildię, to skoro tak twierdzicie to kto wykuje inne sety?
Jak jeszcze był Sunai to nie przypominam sobie byśmy mieli jeden set na gildię i by reszta biegała naga, ba nawet gdy zniknął to nie sądzę by ktoś biegał bez EQ. Więc podane fakty istnieją u was w gildii więc może potrzeba przyjrzeć się funkcjonowania tego u was, a nie przenosić to twierdzenie na cały imp? Może wystarczy zrobić by rzemek kuł więcej potrzebnych itemków u was w gildii, a nie kuł coś czego nikt nie założy lub nie kupi?
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Moje pomysly na pvp
To naprawde jest poza tematem o tym eq. Marcja Ci wtedy napisze pochwalnego posta
Powiem tak - powinna byc jedna opcja na pewno dostępna - decyzja na etapie poziomów 1-3 pod tytułem "w tej erze nie biore udziału w PvP" bez możliwości wycofania decyzji.
Powiem tak - powinna byc jedna opcja na pewno dostępna - decyzja na etapie poziomów 1-3 pod tytułem "w tej erze nie biore udziału w PvP" bez możliwości wycofania decyzji.
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Moje pomysly na pvp
A czemu decyzja na tak niskim poziomie? A nie decyzja przez całą erę, podałem rozsądne rozwiązanie dla osób tworzących, którą by kasował tylko i wyłącznie atak tworzącego na kimś lub bandyta, wojny GvG by tego nie kasowały.
A postacie zarówno walczące jak i magiczne takiego czegoś nie potrzebują, bo bez problemu mogą się obronić od ataków - kupić imunitet (po coś taka funkcja jest i funkcjonuje)
Jedyną zmianę - korektę bym widział w przedziale poziomowym między jakimi może osobami toczyć się walka, bo jak na starcie obecnie funkcjonujący system się sprawdza, tak im dalej tym osoba z dużo wyższym poziomem mogąca atakować kogoś kto ma dużo niższy poziom jest słaba.
Te same reguły powinny dotyczyć też bandyty, jego może zaatakować każdy, ale on każdego nie może. Bo obecnie wystarczy mieć bandytę i możesz zaatakować każdego, bez bandyty nie możesz. Czyli w tym przypadku bandyta jest premiowany, pytanie czemu?
A postacie zarówno walczące jak i magiczne takiego czegoś nie potrzebują, bo bez problemu mogą się obronić od ataków - kupić imunitet (po coś taka funkcja jest i funkcjonuje)
Jedyną zmianę - korektę bym widział w przedziale poziomowym między jakimi może osobami toczyć się walka, bo jak na starcie obecnie funkcjonujący system się sprawdza, tak im dalej tym osoba z dużo wyższym poziomem mogąca atakować kogoś kto ma dużo niższy poziom jest słaba.
Te same reguły powinny dotyczyć też bandyty, jego może zaatakować każdy, ale on każdego nie może. Bo obecnie wystarczy mieć bandytę i możesz zaatakować każdego, bez bandyty nie możesz. Czyli w tym przypadku bandyta jest premiowany, pytanie czemu?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Moje pomysly na pvp
Jeśli chodzi o niekończące się walki pvp to nasunął mi się pewien pomysł podpatrzony w innej gierce.
Mianowicie przy trwającej zbyt długo i zmierzającej do remisu walce pojawia sie Tie-break, w którym z każdą kolejną turą siła ataku obu stron dostaje mnożnik +10%.
U nas mogłoby tak być po 50 turze.
Przy założeniu że mikstury się skończą, a walka trwa do 100 tury, raczej nie ma opcji by się nie rozwiązała czyimś zgonem
Jak już wcześniej pisałem - możliwość dobić mocno ograniczymy, aby nie było łatwo się na tę opcję zdecydować.
Natomiast pvp na tworzących będzie praktycznie pozbawione zysku expa i umki.
Za to normalne pvp walczących będzie dawało podwójny exp.
Zobaczymy co z tego wyniknie.
Co wy na to?
Mianowicie przy trwającej zbyt długo i zmierzającej do remisu walce pojawia sie Tie-break, w którym z każdą kolejną turą siła ataku obu stron dostaje mnożnik +10%.
U nas mogłoby tak być po 50 turze.
Przy założeniu że mikstury się skończą, a walka trwa do 100 tury, raczej nie ma opcji by się nie rozwiązała czyimś zgonem
Jak już wcześniej pisałem - możliwość dobić mocno ograniczymy, aby nie było łatwo się na tę opcję zdecydować.
Natomiast pvp na tworzących będzie praktycznie pozbawione zysku expa i umki.
Za to normalne pvp walczących będzie dawało podwójny exp.
Zobaczymy co z tego wyniknie.
Co wy na to?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Moje pomysly na pvp
Wydaje się ok. Zobaczymy w praniu