Prezentuję Wam obecnie listę zmian, które (najprawdopodobniej) wejdą do gry w XXX Erze Imperium.
Zmiany te są obecnie przygotowane w 80% i trwają zamknięte testy. Niewykluczone że zorganizujemy przed startem ery okres otwartych testów, ale w tym momencie jeszcze nie jest to sprecyzowane.
Planowane zmiany:
1. Wampir - zmiana sposobu działania wyssania Hp podczas walki (inna - obniżona skala efektu).
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
3. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
4. Nieco obniżone górne limity skuteczności Bloków podczas walki (65-80%).
5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
6. Poprawa wysokości zadawanych obrażeń przywołańcom Nekromanty w walkach PvP.
7. Opcja "Atakowania stwora przeciwnika" w Taktyce Walki kieruje od teraz 60% ataków na stwora, pozostałe 40% atakuje przeciwnika (zamiast 100% w stwora).
8. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
9. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
10. Nekromanta i Druid - zablokowanie zdolności specjalnej zwiększającej umiejętność blokowania ciosów (zamiast odbierania możliwości używania tarczy i/lub Bloków).
11. Barbarzyńca - odblokowanie umiejętności używania Kontrataków.
12. Bard - poprawa ilości zyskiwanej umiejętności Śpiewu w walce.
13.Uwzględnienie obrażeń od żywiołów broni przy Kontratakach + poprawa przeliczników obrażeń.
14. Zwiększenie możliwości unikania czarów ofensywnych przez przeciwnika (zależne od zwinności + WB) zarówno w PvM i PvP.
15. Modyfikacje listy czarów - obniżenie bazowych wartości Redukcji, zmiana niektórych czarów Druida (+dmg od żywiołów).
16. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
18. Potwory - lekkie ograniczenie Zwinności potworom, dla poprawy skuteczności trafień w walce + nieznaczne zwiększenie siły ataków.
19. Modyfikacja parametrów niektórych przedmiotów dropiących w lokacjach.
20. Poprawa szansy na drop przedmiotów questowych, kluczy, tabliczek, zwojów... w lokacjach PvM.
i na koniec...
21. Wprowadzenie do gry 2 nowych layoutów (graficzny+tekstowy) dostosowanych do urządzeń mobilnych - w opcjach konta będzie możliwość wybrania layoutów skalowalnych dla osób klikających przez komórki (granie bez konieczności ciągłego przybliżania każdego ekranu...!)

Cóż - może i o jakieś 8 lat za późno, ale jednak będzie

Zapraszam do komentowania i dyskusji.