Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Czyli więzienie ma być takim ciut słabszym labiryntem?
Co do Akademii, teraz jest tak:
Karaluch 1
Wielki wij 20, Eteryzacja
Jaszczuroczłek 23, Gadzia skóra, Dobija
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
a zrobiłbym chyba tak:
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
Drakolicz 38, Wysysanie życia, Dobija
Mohrg 40, Zamrożenie, Dobija
Niedźwiedziołak 43, Język Niedźwiedziołaka, Dobija
Błękitny Smok 53, Zamrożenie, Łuska Błękitnego Smoka
da to trochę mocniejszego expa za niewielki wzrost trudności, do tego każdy będzie miał maskę goblina z diamentem, ktora powinna dać koło 60 odporności na lód, co powinno pozwolić zabić błękitnego smoka.
Co wy na taką zmianę akademii?
Co do Akademii, teraz jest tak:
Karaluch 1
Wielki wij 20, Eteryzacja
Jaszczuroczłek 23, Gadzia skóra, Dobija
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
a zrobiłbym chyba tak:
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
Drakolicz 38, Wysysanie życia, Dobija
Mohrg 40, Zamrożenie, Dobija
Niedźwiedziołak 43, Język Niedźwiedziołaka, Dobija
Błękitny Smok 53, Zamrożenie, Łuska Błękitnego Smoka
da to trochę mocniejszego expa za niewielki wzrost trudności, do tego każdy będzie miał maskę goblina z diamentem, ktora powinna dać koło 60 odporności na lód, co powinno pozwolić zabić błękitnego smoka.
Co wy na taką zmianę akademii?
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Całkiem spoko, ale poziomowo wyglada to bardzo podobnie do wartowni, nawet ciut gorzejTsura pisze: ↑7 cze 2022, o 19:18 Czyli więzienie ma być takim ciut słabszym labiryntem?
Co do Akademii, teraz jest tak:
Karaluch 1
Wielki wij 20, Eteryzacja
Jaszczuroczłek 23, Gadzia skóra, Dobija
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
a zrobiłbym chyba tak:
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
Drakolicz 38, Wysysanie życia, Dobija
Mohrg 40, Zamrożenie, Dobija
Niedźwiedziołak 43, Język Niedźwiedziołaka, Dobija
Błękitny Smok 53, Zamrożenie, Łuska Błękitnego Smoka
da to trochę mocniejszego expa za niewielki wzrost trudności, do tego każdy będzie miał maskę goblina z diamentem, ktora powinna dać koło 60 odporności na lód, co powinno pozwolić zabić błękitnego smoka.
Co wy na taką zmianę akademii?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
no to zrobiłem trochę inaczej - już macie w grze
zmieniłem trochę zarówno akademię jak i więzienie można testować
PS.
kopiowanie połowy składu labiryntu do akademii trochę słabe IMO...
zmieniłem trochę zarówno akademię jak i więzienie można testować
PS.
kopiowanie połowy składu labiryntu do akademii trochę słabe IMO...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Za mało kreatywny jestem żeby coś więcej wymyśleć
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Rozbudowanie kuzni na 8 poziom niczego nie zmienia, sprawdzilem i ani wymagan energii ani surowcow to nie zmienilo
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponuje możliwość dodania w taktyce warunku "moja tarcza". Ustawienie tego tak jak chcemy jest nie lada wyczynem i w zależności od mobka jest to loteria... Wielce ułatwiłoby to wykorzystywaniem potencjału klas magicznych
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
taka zmiana dałaby za duży boost czarującym. Druid walczący i tak ma bardzo dobre możliwości taktyczne z rzucaniem tarcz.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Też mnie wkurzają nadpisujące się tarcze. Chętnie bym zobaczył taki warunek w taktyce.
Toboe skoro i "tak można to kontrolować" to jaki boost? Nie chcesz aby twoja wiedza tajemna była dla każdego?
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie ma żadnej wiedzy tajemnej. Zwyczajnie w taktyce zależnie od tury czy hp. Jednak swoich taktyk nie będę publikował, bo nie mam takiego obowiązku.
Ustawianie względem tarczy z kolei niesie ze sobą pewne problemy natury technicznej, bo max tarczy się zmienia z czaru na czar.
A debalans - pozwoli na odzyskiwanie hp+tarczy od 130% max hp albo i lepiej, kiedy teraz max może od powiedzmy 80%.
Pajeczy kokon ma 350 tarczy za 55 many. leczenie wtedy jest na 180hp za 80 many. Dając możliwość stawiania tarczy jak tylko zostaje jej mało, pewnie można zupełnie zrezygnować z mniej opłacalnego leczenia. To jest debalans. Jak otrzymujesz między swoimi ruchami do 200 obrażeń, to praktycznie przestajesz dostawać jakiekolwiek obrażenia w hp. Obecnie musisz mieć hp, by przeżyć te do 200 obrażeń, bo może się okazać, że niemal całe 200 wejdzie w hp. Do tego starasz się raczej, by skorzystać z całego czaru hp, więc jednak też nie leczysz się niemal przy max, a trochę później, o ile to możliwe.
Ustawianie względem tarczy z kolei niesie ze sobą pewne problemy natury technicznej, bo max tarczy się zmienia z czaru na czar.
A debalans - pozwoli na odzyskiwanie hp+tarczy od 130% max hp albo i lepiej, kiedy teraz max może od powiedzmy 80%.
Pajeczy kokon ma 350 tarczy za 55 many. leczenie wtedy jest na 180hp za 80 many. Dając możliwość stawiania tarczy jak tylko zostaje jej mało, pewnie można zupełnie zrezygnować z mniej opłacalnego leczenia. To jest debalans. Jak otrzymujesz między swoimi ruchami do 200 obrażeń, to praktycznie przestajesz dostawać jakiekolwiek obrażenia w hp. Obecnie musisz mieć hp, by przeżyć te do 200 obrażeń, bo może się okazać, że niemal całe 200 wejdzie w hp. Do tego starasz się raczej, by skorzystać z całego czaru hp, więc jednak też nie leczysz się niemal przy max, a trochę później, o ile to możliwe.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Chcialbym poruszyc kwestie DMG zadawanego przez postacie walczace fizycznie oraz sposob w jaki naliczane sa obrazenia zadawane przez bron alchemiczna i zwykla.
Zrobilem pare dni troche testow 2ma rodzajami broni (uswiecony palasz +400 i uswiecony zebaty sztylet +180) ktore sa dostepne na obecnym etapie gry.
Atakujac sztyletem Roj mamy takie wyniki:
Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 20 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 24 punktów życia.
Do tego po 1 obrazen od zywiolow jest zadawane co ture jako bonus specjalny.
Porownajmy teraz to do Palasza, ten sam mobek:
Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 16 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 19 punktów życia.
Musze przyznac, zadawane obrazenia wygladaja dosc... slabo na chwile obecna i to juz zauwazylem wczesniej atakujac mobki z wieksza iloscia HP (Straznik Doliny jest idealnym przykladem). Biorac pod uwage obrazenia broni na papierze vs aktualnie zadawane obrazenia faktycznym mobkom, zdaje mi sie ze cos nie dziala jak powinno.
Biorac dodatkowo pod uwage ilosc wymaganego WBB do osiagniecia sensownych hitow, sytuacja ma sie jeszcze gorzej.
Zeby nie bylo niejasnosci, mam obecnie max hitow na Roju (gdyby nie to ze nie bylem expic ostatnio dalejbylbym na top1 w WBB), i sensowna ilosc sily co mozna zobaczyc z HS
Mozna by sie temu przyjzec? Zdaje sie to bys dosc smieszna sytacja, gdy wojownik z mega super ciezkim mieczem sprawiedliwosci, i majac XXX sily, skrobie skarabeusza za <20 dmg xD
EDIT
Zeby nie bylo niejasnosci, post nie jest po to zeby narzekac wylacznie na obrazenia zadawane przedmiotami stricte fizycznymi, obrazenia alchemiczne tez zdaja sie byc dosc male.
Dla porownania postacie magiczne (OK koszt PR jest wyzszy, z tym sie nie mam zamiaru klucic w zadne sposob) trafiaja w 100% bez wymogu nabijania absurdalnej ilosci WBB, i zadaja duzo wiekszy DMG/PR niz jakakolwiek postac fizyczna. Walczaki niestety musza wbijac olbrzymie ilosci WBB + zyc z bardzo malymi obrazeniami zadawanymi przez bronie.
Zrobilem pare dni troche testow 2ma rodzajami broni (uswiecony palasz +400 i uswiecony zebaty sztylet +180) ktore sa dostepne na obecnym etapie gry.
Atakujac sztyletem Roj mamy takie wyniki:
Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 20 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 24 punktów życia.
Do tego po 1 obrazen od zywiolow jest zadawane co ture jako bonus specjalny.
Porownajmy teraz to do Palasza, ten sam mobek:
Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 16 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 19 punktów życia.
Musze przyznac, zadawane obrazenia wygladaja dosc... slabo na chwile obecna i to juz zauwazylem wczesniej atakujac mobki z wieksza iloscia HP (Straznik Doliny jest idealnym przykladem). Biorac pod uwage obrazenia broni na papierze vs aktualnie zadawane obrazenia faktycznym mobkom, zdaje mi sie ze cos nie dziala jak powinno.
Biorac dodatkowo pod uwage ilosc wymaganego WBB do osiagniecia sensownych hitow, sytuacja ma sie jeszcze gorzej.
Zeby nie bylo niejasnosci, mam obecnie max hitow na Roju (gdyby nie to ze nie bylem expic ostatnio dalejbylbym na top1 w WBB), i sensowna ilosc sily co mozna zobaczyc z HS
Mozna by sie temu przyjzec? Zdaje sie to bys dosc smieszna sytacja, gdy wojownik z mega super ciezkim mieczem sprawiedliwosci, i majac XXX sily, skrobie skarabeusza za <20 dmg xD
EDIT
Zeby nie bylo niejasnosci, post nie jest po to zeby narzekac wylacznie na obrazenia zadawane przedmiotami stricte fizycznymi, obrazenia alchemiczne tez zdaja sie byc dosc male.
Dla porownania postacie magiczne (OK koszt PR jest wyzszy, z tym sie nie mam zamiaru klucic w zadne sposob) trafiaja w 100% bez wymogu nabijania absurdalnej ilosci WBB, i zadaja duzo wiekszy DMG/PR niz jakakolwiek postac fizyczna. Walczaki niestety musza wbijac olbrzymie ilosci WBB + zyc z bardzo malymi obrazeniami zadawanymi przez bronie.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2022, o 20:31 przez Caalon, łącznie zmieniany 1 raz.