Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Czyli więzienie ma być takim ciut słabszym labiryntem?

Co do Akademii, teraz jest tak:
Karaluch 1
Wielki wij 20, Eteryzacja
Jaszczuroczłek 23, Gadzia skóra, Dobija
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija

a zrobiłbym chyba tak:

Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
Drakolicz 38, Wysysanie życia, Dobija
Mohrg 40, Zamrożenie, Dobija
Niedźwiedziołak 43, Język Niedźwiedziołaka, Dobija
Błękitny Smok 53, Zamrożenie, Łuska Błękitnego Smoka


da to trochę mocniejszego expa za niewielki wzrost trudności, do tego każdy będzie miał maskę goblina z diamentem, ktora powinna dać koło 60 odporności na lód, co powinno pozwolić zabić błękitnego smoka.

Co wy na taką zmianę akademii?
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

Tsura pisze: 7 cze 2022, o 19:18 Czyli więzienie ma być takim ciut słabszym labiryntem?

Co do Akademii, teraz jest tak:
Karaluch 1
Wielki wij 20, Eteryzacja
Jaszczuroczłek 23, Gadzia skóra, Dobija
Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija

a zrobiłbym chyba tak:

Wilczarz 26, Ogon Wilkołaka, Dobija
Ożywione Ścierwo 27, Zatrucie, Martwa Tkanka, Dobija
Zmora 30, Zamrożenie
Wężowiec 37, Dobija
Drakolicz 38, Wysysanie życia, Dobija
Mohrg 40, Zamrożenie, Dobija
Niedźwiedziołak 43, Język Niedźwiedziołaka, Dobija
Błękitny Smok 53, Zamrożenie, Łuska Błękitnego Smoka


da to trochę mocniejszego expa za niewielki wzrost trudności, do tego każdy będzie miał maskę goblina z diamentem, ktora powinna dać koło 60 odporności na lód, co powinno pozwolić zabić błękitnego smoka.

Co wy na taką zmianę akademii?
Całkiem spoko, ale poziomowo wyglada to bardzo podobnie do wartowni, nawet ciut gorzej
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

no to zrobiłem trochę inaczej - już macie w grze ;)

zmieniłem trochę zarówno akademię jak i więzienie ;) można testować

PS.
kopiowanie połowy składu labiryntu do akademii trochę słabe IMO... :P
E M P I R E W I L L R I S E !...
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Za mało kreatywny jestem żeby coś więcej wymyśleć :D
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Rozbudowanie kuzni na 8 poziom niczego nie zmienia, sprawdzilem i ani wymagan energii ani surowcow to nie zmienilo :D
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Samael »

Proponuje możliwość dodania w taktyce warunku "moja tarcza". Ustawienie tego tak jak chcemy jest nie lada wyczynem i w zależności od mobka jest to loteria... Wielce ułatwiłoby to wykorzystywaniem potencjału klas magicznych :)
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

taka zmiana dałaby za duży boost czarującym. Druid walczący i tak ma bardzo dobre możliwości taktyczne z rzucaniem tarcz.
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Samael pisze: 25 cze 2022, o 11:11 Proponuje możliwość dodania w taktyce warunku "moja tarcza". Ustawienie tego tak jak chcemy jest nie lada wyczynem i w zależności od mobka jest to loteria... Wielce ułatwiłoby to wykorzystywaniem potencjału klas magicznych :)
Też mnie wkurzają nadpisujące się tarcze. Chętnie bym zobaczył taki warunek w taktyce.

Toboe skoro i "tak można to kontrolować" to jaki boost? Nie chcesz aby twoja wiedza tajemna była dla każdego? :D
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Nie ma żadnej wiedzy tajemnej. Zwyczajnie w taktyce zależnie od tury czy hp. Jednak swoich taktyk nie będę publikował, bo nie mam takiego obowiązku.
Ustawianie względem tarczy z kolei niesie ze sobą pewne problemy natury technicznej, bo max tarczy się zmienia z czaru na czar.

A debalans - pozwoli na odzyskiwanie hp+tarczy od 130% max hp albo i lepiej, kiedy teraz max może od powiedzmy 80%.
Pajeczy kokon ma 350 tarczy za 55 many. leczenie wtedy jest na 180hp za 80 many. Dając możliwość stawiania tarczy jak tylko zostaje jej mało, pewnie można zupełnie zrezygnować z mniej opłacalnego leczenia. To jest debalans. Jak otrzymujesz między swoimi ruchami do 200 obrażeń, to praktycznie przestajesz dostawać jakiekolwiek obrażenia w hp. Obecnie musisz mieć hp, by przeżyć te do 200 obrażeń, bo może się okazać, że niemal całe 200 wejdzie w hp. Do tego starasz się raczej, by skorzystać z całego czaru hp, więc jednak też nie leczysz się niemal przy max, a trochę później, o ile to możliwe.
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Chcialbym poruszyc kwestie DMG zadawanego przez postacie walczace fizycznie oraz sposob w jaki naliczane sa obrazenia zadawane przez bron alchemiczna i zwykla.
Zrobilem pare dni troche testow 2ma rodzajami broni (uswiecony palasz +400 i uswiecony zebaty sztylet +180) ktore sa dostepne na obecnym etapie gry.

Atakujac sztyletem Roj mamy takie wyniki:

Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 20 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 24 punktów życia.

Do tego po 1 obrazen od zywiolow jest zadawane co ture jako bonus specjalny.

Porownajmy teraz to do Palasza, ten sam mobek:

Caalon atakuje defensywnie Rój potępionych dusz i zabiera 16 punktów życia.
Caalon atakuje agresywnie Rój potępionych dusz i zabiera 19 punktów życia.


Musze przyznac, zadawane obrazenia wygladaja dosc... slabo na chwile obecna i to juz zauwazylem wczesniej atakujac mobki z wieksza iloscia HP (Straznik Doliny jest idealnym przykladem). Biorac pod uwage obrazenia broni na papierze vs aktualnie zadawane obrazenia faktycznym mobkom, zdaje mi sie ze cos nie dziala jak powinno.

Biorac dodatkowo pod uwage ilosc wymaganego WBB do osiagniecia sensownych hitow, sytuacja ma sie jeszcze gorzej.
Zeby nie bylo niejasnosci, mam obecnie max hitow na Roju (gdyby nie to ze nie bylem expic ostatnio dalejbylbym na top1 w WBB), i sensowna ilosc sily co mozna zobaczyc z HS :)

Mozna by sie temu przyjzec? Zdaje sie to bys dosc smieszna sytacja, gdy wojownik z mega super ciezkim mieczem sprawiedliwosci, i majac XXX sily, skrobie skarabeusza za <20 dmg xD

EDIT

Zeby nie bylo niejasnosci, post nie jest po to zeby narzekac wylacznie na obrazenia zadawane przedmiotami stricte fizycznymi, obrazenia alchemiczne tez zdaja sie byc dosc male.

Dla porownania postacie magiczne (OK koszt PR jest wyzszy, z tym sie nie mam zamiaru klucic w zadne sposob) trafiaja w 100% bez wymogu nabijania absurdalnej ilosci WBB, i zadaja duzo wiekszy DMG/PR niz jakakolwiek postac fizyczna. Walczaki niestety musza wbijac olbrzymie ilosci WBB + zyc z bardzo malymi obrazeniami zadawanymi przez bronie.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2022, o 20:31 przez Caalon, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ