Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Caalon
 

Posty: 62
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Szczerze mówiąc, nie wiem po co?
Cały czas praktycznie od okolo 25 poziomu można zgarniać max energię praktycznie pod limit dość niskim kosztem (30 chochlików wystarczają na początek). Na początku się odstaje, ale potem już idzie to dość sprawnie.
Caalon
 

Posty: 62
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Kronos pisze: 11 maja 2022, o 19:30
- Wojownik, barbarzyńca, nie mam tutaj większych zastrzeżeń, poza finalnym potworem, ale to niżej. Wydaje mi się, że mógłby być lekki refactoring broni jeśli chodzi o statystyki, albo o sam przelicznik dmg, bo mam cały czas odczucie, że słysząc barbarzyńca, który smyra Klucznika po 20 wielką maczugą, to nie brzmi dobrze i też gorzej działa.

- Nottern, wydaje mi się, że wymagania jeśli chodzi o profesje używające czysto broni tj. trafianie i pewnie kontry dla np. złodzieja wymagają obniżenia. Tak samo tyczy to się uników. Jest za duża przepaść pomiędzy ostatnią lokacją, a potworkiem finalnym.
Pozwole sobie przytoczyc te 2 punkty z poprzednich postow Kronosa.
Obecnie bronie sa dosc... nieadekwatne do poziomu end game, ostatnia bron (i to nawet z przypisaniem) zadaje Notternowi pomiedzy 17 a 20 obrazen. I to bedac w top 2 sily, zadawalem notternowi (i duchowi potem) pomiedzy 17 a 20 (porywami 24) obrazen bronia, i to w zasadzie najlepsza (zaraz po zmierzchu) dostepna bronia. Wystanie obrazen nie jest wiekszym problemem, ale fakt kompletnego braku zadawanych obrazen (najlepsze podejscie jakie mialem to zbicie 40% hp potworowi, gdzie 30% dmg bylo zadane specjalem wampirzym, jakies 7% kontrami i zatrwazajace 3% brona ubrana, i to majac grubo ponad 1kk WBB i dosc sporo zwiny) Abstrachujac od problemu trafien, gdzie nagle z 90%++ spada sie na 20+, postacie bazujace na broni nie maja po prostu szans. Dla porownania cios paladyna walacy ta sama bronia po 120+++


Naprawde trzeba sie na powaznie temu przyjrzec.
Tsura
 

Posty: 149
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Pomysł na przyszłość:

Całą gra jedzie na rzemykach, którymi mało kto chce aktywnie grać :D

Pomysł - zmieńmy rzemieślnictwo i warzenie mikstur jako side-job do postaci walczącej. Każdy może kuć albo warzyć mikstury. Musisz wybrać co chcesz robić przy zakładaniu postaci. I oprócz aktywnego grania i zużywania energii do zdobywania poziomów, każdy mógłby za PP kuć i rozwijać swój poziom rzemieślniczy. Miałbyś 20 poziom czarodzieja a pod spodem mniejszą czcionką 10 level kowala, albo 10 level warzelnika.

I cyk, problem braku rzemyków rozwiązany. Będzie dużo EQ, każdy będzie mógł sobie sklepik wystawić, każdy będzie mógł sprzedawać, kupować minerały. Gra nabierze zupełnie nowych kolorów.
Caalon
 

Posty: 62
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Grota, proponowalbym zmniejszenie ilosci ene/krok (oba warianty, z pochodnia i bez), dodatkowo usunanc szczura, zlosliwe licho, weza jaskiniowego i przetrawiacza. Zamiast tych mobkow mozna by zwiekszyc czestotliwosc pojawiania sie pozostalych mobkow i dodatkowo dodac czarnego pajaka olbrzymiego i moze Mohrg'a, co by zwiekszylo uzytecznosc tej lokacji. W obecnej formie chodzi sie tam w wiekszosci dla misji tylko i tyle.

Moze jeszcze urozmaicic to przez dodanie przedmiotu bonusowego 'Pochodnia' (cos w stylu mapy CSK ktora dropi w Ghut) ktory by dropil powiedzmy z Lasu (las>drzewa>chrust>pochodnia xD ) ktory by znosil koszt zlota/krok i zmniejszal ilosc wymaganej ene/krok o 0.1 (zamiast zmniejszanie ene bazowo? )
ODPOWIEDZ