Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Świątynie może rozwijać każdy tylko wiadomo ekonomiczniej dla gildii rozwijać jedną.
Co do pomysłu startu człowiekiem to jestem za, ale:
- Musiałaby zostać rozwiązana kwestia przemian tak by uniknąć farmienia zwojów przez np. jedną osobę.
- Zostać dodany zwój na czarta, tak by wszystkie rasy miały zwój prócz człowieka.
- rozważyć by pierwsza możliwość przeczytania zwoju z przemianą była zależna od poziomu?
- rozważyć wprowadzenie mobów w górach gdzie krąg, adekwatnych do posiadanego poziomu wtedy byłaby możliwość przemiany we wczesnym etapie ery.
- znalezienie kręgu w takim przypadku powinno być wartością w miarę stałą, bo jeśli każdy zaczynałby grę człowiekiem to w momencie przemiany różnicą jest czy ktoś wyda na znalezienie kręgu 20 czy 100+ eny zwłaszcza na początkowym etapie gry, podane wartości są przykładowe gdzie w grę wchodzi rng.
Co do pomysłu startu człowiekiem to jestem za, ale:
- Musiałaby zostać rozwiązana kwestia przemian tak by uniknąć farmienia zwojów przez np. jedną osobę.
- Zostać dodany zwój na czarta, tak by wszystkie rasy miały zwój prócz człowieka.
- rozważyć by pierwsza możliwość przeczytania zwoju z przemianą była zależna od poziomu?
- rozważyć wprowadzenie mobów w górach gdzie krąg, adekwatnych do posiadanego poziomu wtedy byłaby możliwość przemiany we wczesnym etapie ery.
- znalezienie kręgu w takim przypadku powinno być wartością w miarę stałą, bo jeśli każdy zaczynałby grę człowiekiem to w momencie przemiany różnicą jest czy ktoś wyda na znalezienie kręgu 20 czy 100+ eny zwłaszcza na początkowym etapie gry, podane wartości są przykładowe gdzie w grę wchodzi rng.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Tutaj jest tez podwójny problem. Bo szukanie jest chyba w tych lokacjach za energie? Więc ktoś znajdzie zwój w trzecim kroku, a ktoś po wydaniu 50 energii. A na starcie każdy 1 energii to się z dwóch stron ogląda czy na pewno wydać. Dlatego nie zdziwiłbym się gdyby ktoś szedł i szukał zwojów dla wszystkich.Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: ↑1 lut 2023, o 10:36 - Musiałaby zostać rozwiązana kwestia przemian tak by uniknąć farmienia zwojów przez np. jedną osobę.
30 poziom? Czy za wysoko?Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: ↑1 lut 2023, o 10:36 - rozważyć by pierwsza możliwość przeczytania zwoju z przemianą była zależna od poziomu?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ja jestem za tym, aby pójść w start dla każdego od rasy Człowieka, i teraz tak:
1. Są przemiany ze zwojów - questy są proste, mało wymagające, ale można im narzucić dostępność np. od 15-20 poziomu + dodać drop np. w Bibliotece Daranis.
2. Są przemiany z Kamieni Runicznych - wiadomo, dropią w różnych miejscach + można dostać w Cytadeli czarnoksiężnika. Przemiana w Kręgu jest możliwa od 20 lvlu (wcześniej krąg się nie pojawia).
3. Jest przemiana z questu - może zostać tak jak jest.
4. Zwój na przemianę w czarta można łatwo dorobić i problem solved.
5. Utratę statystyk przy przemianie można usunąć, albo zrównać w każdym miejscu np. na poziomie 1-2%.
Generalnie - możliwość zrobienia przemiany około 20 lvlu wydaje się być spoko rozwiązaniem - niweluje nierówności lokacji rasowych we wczesnym etapie gry, nieco spowolni start i zminimalizuje Pay to Win.
Dodatkowo daje możliwość zastanowienia się na początku gry na spokojnie która rasa może dać najlepsze profity w późniejszym etapie.
1. Są przemiany ze zwojów - questy są proste, mało wymagające, ale można im narzucić dostępność np. od 15-20 poziomu + dodać drop np. w Bibliotece Daranis.
2. Są przemiany z Kamieni Runicznych - wiadomo, dropią w różnych miejscach + można dostać w Cytadeli czarnoksiężnika. Przemiana w Kręgu jest możliwa od 20 lvlu (wcześniej krąg się nie pojawia).
3. Jest przemiana z questu - może zostać tak jak jest.
4. Zwój na przemianę w czarta można łatwo dorobić i problem solved.
5. Utratę statystyk przy przemianie można usunąć, albo zrównać w każdym miejscu np. na poziomie 1-2%.
Generalnie - możliwość zrobienia przemiany około 20 lvlu wydaje się być spoko rozwiązaniem - niweluje nierówności lokacji rasowych we wczesnym etapie gry, nieco spowolni start i zminimalizuje Pay to Win.
Dodatkowo daje możliwość zastanowienia się na początku gry na spokojnie która rasa może dać najlepsze profity w późniejszym etapie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Myślę, że 20 poziom to minimum jakie powinno być ograniczenie.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑1 lut 2023, o 15:31 Ja jestem za tym, aby pójść w start dla każdego od rasy Człowieka, i teraz tak:
1. Są przemiany ze zwojów - questy są proste, mało wymagające, ale można im narzucić dostępność np. od 15-20 poziomu + dodać drop np. w Bibliotece Daranis.
To rozwiąże problem dostępności, bo i tak trzeba po zwoje tam latać i kosztuje PP
Koszt jest dość duży. Teraz mam 790 energii na 167 poziomie. Więc pewnie koło 94 energii na 20 poziomie.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑1 lut 2023, o 15:312. Są przemiany z Kamieni Runicznych - wiadomo, dropią w różnych miejscach + można dostać w Cytadeli czarnoksiężnika. Przemiana w Kręgu jest możliwa od 20 lvlu (wcześniej krąg się nie pojawia).
Jestem absolutnie na tak.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑1 lut 2023, o 15:315. Utratę statystyk przy przemianie można usunąć, albo zrównać w każdym miejscu np. na poziomie 1-2%.
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
A jakby wszystkie zwoje przemiany zamienić jednym zwojem - przemiana (czy jakaś klimatyczna nazwa), po przeczytaniu takiego zwoju byłby po prostu wybór rasy i dalej by szło tak jak obecne zwoje.
Wprowadzenie takiego zabiegu spowoduje, że w bibliotece byłby do znalezienia jeden zwój, a nie 4 różne i polowanie na ten na który by się chciało trafić.
W lokacjach w których są obecnie podmienić nazwę zwoju.
A żeby nie było tak kolorowo to ten zwój bym dał by był niemożliwy do sprzedania/przekazania itd. Taki zabieg powodowałby, że nie ma potrzeby osoby trzeciej która by farmiła zwoje. Można też dodać że można posiadać tylko jeden taki zwój.
Co do poziomu pierwszej przemiany to 20 poziom brzmi sensownie. Chociaż bardziej bym widział 25-30 poziom.
Wprowadzenie takiego zabiegu spowoduje, że w bibliotece byłby do znalezienia jeden zwój, a nie 4 różne i polowanie na ten na który by się chciało trafić.
W lokacjach w których są obecnie podmienić nazwę zwoju.
A żeby nie było tak kolorowo to ten zwój bym dał by był niemożliwy do sprzedania/przekazania itd. Taki zabieg powodowałby, że nie ma potrzeby osoby trzeciej która by farmiła zwoje. Można też dodać że można posiadać tylko jeden taki zwój.
Co do poziomu pierwszej przemiany to 20 poziom brzmi sensownie. Chociaż bardziej bym widział 25-30 poziom.
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
W moim odczuciu to właśnie czart nie jest zbalansowanyCaalon pisze: ↑31 sty 2023, o 21:50
Czart.
Tutaj sprawa jest dosc zbalansowana, jedyne zastrzezenia mialbym do kosztow eny na poczatku rozgrywki, koszty daru za 1 i 2 AP sa zbyt niskie patrzac na koszta innych ras. Fakt posiadania 'czystych' AP kosztem 10 ene dziennie na start znikomym kosztem powoduje tak naprawde jedyna sensowna opcja na start ery.
Obserwując grę z boku (osoby tworzącej) wiem, że schemat nagradza i karze. Jeśli jesteś zbyt mocny na daną lokację to dostajesz mniej umiejętności i expa, a gdy Twój poziom jest niższy niż wymagany to gra dodaje ci te wartości po wygranej walce. Idąc dalej tym tokiem rozumowania - Jeśli czart dostaje AP do dowolnego rozdania, to jest w stanie ciągle korzystać z tego bonusu. Przez co ta "nagroda" się zaciera i staje się standardem, a wejście na zwykłe wartości są już nieopłacalne (nie mówiąc już o wartościach, które dostajemy za bycie zbyt mocnym)Caalon pisze: ↑31 sty 2023, o 21:50 Wilk.
[...]Pierwszym problemem wilka jest koszt energii. Na poczatku rozgrywki jest wrecz nieproporcjonalny do gainow. Do okolo 20 poziomu dostaje sie ekwiwalent 1AP w roznych statystykach (HP i Szybkosc/wytrzyma) kosztem energi z 3.5 resetu dziennego (3x wycie) gdzie w tym momecie czartem kosztem 2.5 resetu masz 2AP jezeli wszystko dobrze rozegrasz. Na pewno plusem jest fakt zdobywania max ene przez wycie. Przez koszt niestety wycie jest nieoplacalne do 30 poziomu.
Poswiecenie jest bardzo spoko umiejetnoscia, ale wymaga codziennego grania i spalania energii co jest utrudnieniem aczkolwiek nie mozna miec wszystkiego.
Tylko, że wampir może dokonać także ofiarę za złoto. I uwierz mi, o ile drewna w tej erze nie doświadczyłem, bo każdy miał je dla siebie, to wydatek 550k za 0.33 na 150+ poziomie był dla mnie "śmieszny". Późno zacząłem się tym bawić, ale nigdy nie udało mi się zejść poniżej 3,5 max ene do wybrania. Poniżej 100 poziomu płaciłem 480kCaalon pisze: ↑31 sty 2023, o 21:50 Wampir.
W kwestii statystyk i kosztow zostawilbym go tak jak jest. Koszt misy jest troche wysoki, ale gain HP rekompensuje koszta. Koszt zdobywania max ene jest rowniez zbalansowany, na poczatku ciezko bo drewno jest towarem deficytowym ale patrzac na caloksztalt wyglada to ok.
Czekaj... Bo właśnie sobie sam zaprzeczyłeś. Wcześniej napisałeś:Wybacz Haf, ale chyba w rozne gry gramy skoro uwazasz koszt calkowity rownozwazny z 4 dziennymi resetami za mise 'taniutki' + koszt drewna.Wampir ma faktycznie dziwne rozdanie. O ile na początku jest drogi, to później taniutki
Więc jest tani czy nie? Drewnem nikt Ci płacić nie karze.Wampir.
W kwestii statystyk i kosztow zostawilbym go tak jak jest. Koszt misy jest troche wysoki, ale gain HP rekompensuje koszta. Koszt zdobywania max ene jest rowniez zbalansowany, na poczatku ciezko bo drewno jest towarem deficytowym ale patrzac na caloksztalt wyglada to ok.
Chodzi mi o to, że Seph miał 8,8k umiejętności alchemicznych, Xsani 4,2k warzenia, Kronos 4k warzenia. W momencie gdy seph miał już wszystko spełnione do wykucia miecza i zakończenia ery, jego umka była ponad 2x większa niż topowych druidów. Tak więc Seph wyprzedził tworzących o ponad 2 tygodnieNie rozumiem co ma umka 2ch druidow do rzemka? Zwlaszcza ze Seph cisnal pod zmierzch a Marc dla gildii? Rownie dobrze mozna powiedziec ze Barbarzynca jest OP bo Dziara byl w Top1 grubo przed Vendlinem w ilosci WBB.
Nie uważam by koszt na początkowych poziomach misy rekompensował wydaną energię, jeśli tak by było to na początku ery nie byłoby tyle czartów.
Nasuwa mi się coś takiego. Skoro czart jest taki OP, to niech taki zostanie. Ale właśnie utrudnieniem jest to, że nie zdobędzie się go łatwym Questem, a gdy się już nim staniesz to masz problem, ze statusem. Rozwiążesz tą zagadkę - korzystaj do woli. W sumie nikt nie każe Ci się w niego odrazu zmienić. Można wejść na wampira i tam tracić status, by później stać się czartemWir pisze:I biorąc dalej czarta w obroty i koszt wydanego alethite na początku by zyskać max energię nijak się ma do tego ile potrzeba drewna na początku by uzyskać maksymalną ilość energii czyli 0.33, oczywiście że im dalej tym koszta alethite rosną bardziej niż ilość drewna z tym, że pozyskanie takiego alethite również jest wtedy łatwiejsze.
8 kryszy daje 350 alethite co na starcie daje dużo max energii,
5 kryszy daje 100 drewna co na starcie daje kosmicznie małe ilości max energii.
Niech się wypowie jakiś czort ile max energii da na starcie 4k alethite i na ile dni mu to starczy, bo +/- taki wydatek to marne 0.33 max energii na wampie. Przeliczając krysze na surowiec.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Wampir ma faktycznie dziwne rozdanie. O ile na początku jest drogi, to później taniutki
Wybacz Haf, ale chyba w rozne gry gramy skoro uwazasz koszt calkowity rownozwazny z 4 dziennymi resetami za mise 'taniutki' + koszt drewna.
Czekaj... Bo właśnie sobie sam zaprzeczyłeś. Wcześniej napisałeś:
Wampir.
W kwestii statystyk i kosztow zostawilbym go tak jak jest. Koszt misy jest troche wysoki, ale gain HP rekompensuje koszta. Koszt zdobywania max ene jest rowniez zbalansowany, na poczatku ciezko bo drewno jest towarem deficytowym ale patrzac na caloksztalt wyglada to ok.
Więc jest tani czy nie? Drewnem nikt Ci płacić nie karze.
Czy ty w ogole czytales co piszesz?
Gdzie w tym co cytujesz napisalem ze jest tanie? Patrzysz tylko na max ene, Wampir ma 2 umiejetnosci z ktorych sie kozysta, jedna z nich jest misa.... Jezeli patrzysz na 50% klasy to rownie dobrze mozna w ogole na nia nie patrzec
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Edit. Nie uważasz, że gain 0,33 ene na 150lv za 550k złota i 21 eny (48 max ene na pasku+prowki-ich nie miałem +kwatery/dom+talizman energii - w moim przypadku) jest wybitnie drogiW kwestii statystyk i kosztow zostawilbym go tak jak jest. Koszt misy jest troche wysoki, ale gain HP rekompensuje koszta. Koszt zdobywania max ene jest rowniez zbalansowany, na poczatku ciezko bo drewno jest towarem deficytowym ale patrzac na caloksztalt wyglada to ok.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie napisalem nigdzie ze uwazam go za tani ani za wysoki wiec nie wiem skad te wnioski?
Idac tym tokiem rozumowania, wilk jest jeszcze gorszy bo za tyle samo energii na wycie masz tez okolo 0.33 energii na 120 poziomie (dane z poprzedniej ery) i nie kosztuje niczego za wyjatkiem ene?
Na 150 poziomie koszta czy kasy czy drewna sa juz nie istotne przeciez.... nawet jezeli i 3kk bedzie kosztowac za 0.33 ene wyciagniesz 10kk z jednej baszty, a jak masz drwala to za dzienna ene wyciagnie duzo wiecej drewna niz 3500 wymagane wiec dalej nie rozumiem gdzie jest problem?
Idac tym tokiem rozumowania, wilk jest jeszcze gorszy bo za tyle samo energii na wycie masz tez okolo 0.33 energii na 120 poziomie (dane z poprzedniej ery) i nie kosztuje niczego za wyjatkiem ene?
Na 150 poziomie koszta czy kasy czy drewna sa juz nie istotne przeciez.... nawet jezeli i 3kk bedzie kosztowac za 0.33 ene wyciagniesz 10kk z jednej baszty, a jak masz drwala to za dzienna ene wyciagnie duzo wiecej drewna niz 3500 wymagane wiec dalej nie rozumiem gdzie jest problem?
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Haf ty sie do rzemka nie dotykaj to ze ja tak bilem umke to tylko i wylacznie moja wina wiec nie rozumiem co Cie tu tak boli xD
Zajmij sie tym ze walczacy nie trafiaja xD
Zajmij sie tym ze walczacy nie trafiaja xD