Propozycja zmiany kosztów i zysków z kucia, zależnie od ilości przeznaczanej na nie energii
Aktualnie kucie na większej ilości energii, niż minimalna jest całkiem dobre dla rzemka pod względem zdobywanej umki, natomiast zapewnia względnie niedużo expa.
Dla rozwoju i szybkiego dojścia do najmocniejszych planów wciąż konieczne jest kucie na minimalnej energii. To sprawia, że na rynku brakuje naprawdę dobrego uzbrojenia od rzemieślników.
Proponuję, aby zyski expa i umki były proporcjonalne do ilości przeznaczonej energii. Tak aby dla rozwoju równie opłacalne było kucie na minimalnej jak i na maksymalnej energii. Kucie na maksymalnej jest w tym przypadku nawet bardziej opłacalne.
Kosztem byłoby w tym przypadku zwiększenie ilości materiałów potrzebnych do kucia. Surowców, jak i reagentów.
Np. poświęcenie 2-krotności minimalnej energii powodowałoby 4-krotne zużycie materiałów.
Wzory byłyby następujące:
Kod: Zaznacz cały
ilość zużytej energii / minimalna ilość wymaganej energii = współczynnik energii
zysk expa i umki = zysk expa i umki na minimalnej energii * współczynnik energii
koszt w materiałach = funkcja sufit [ koszt w materiałach na minimalnej energii * (współczynnik energii ^ 2) ]
Zapraszam do dyskusji i na kierowanie się w niej interesem ogółu imperium.
