Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Tsura
 

Posty: 299
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Co do czarów u czarodzieja dodałbym 1 czar defensywny między Większą Barierą (1250 int) a Doskonała niewrażliwość (2300 int). Bo tutaj trzeba zainwestować 1050 inta, a ilość defa wzrasta o 900 defa w sumie. Postać fizyczna za 1050 siły dostaje kilka tysięcy defa ekstra. Zastanawiam się czy nie wzmocnić Doskonałej niewrażliwości i bariery niewrażliwości. Zwłaszcza teraz kiedy pojawiają się eq przekuwane.

Leczenie - między mniejszą regeneracją w większą regeneracją jest przepaść (1040 int). Nie dość, że w połowie drogi do większej regeneracji masz już kilka k życia i mniejsza regeneracja po prostu nie wyrabia, to dobijasz do większej regeneracji i się okazuje, że masz 8-9k życia i w sumie większość many przeznaczasz na leczenie się.

Czary > 3500 int. Myślę, że testowo można by dodać nowe czary na 4k inta. leczenie, żywioły + def + redukcja. Pozwoli to magom być magami a nie rozwijać INT tylko do 3300+pierścionek maga i potem ładować siłę.

Alternatywny pomysł z czarami leczącymi - a może pomyśleć o skalowaniu się czarów leczących od inta? Leczą tym więcej im więcej int ma gracz? Coś ala HP Patrona? Czyli masz bazowe leczenie z czaru na dany int, plus jakieś skalowanie % względem inta.
Samael
 

Posty: 161
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wogul
Profesja: Złodziej

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Samael »

Zabij Lodowe Olbrzymy (rozpoczęte)

2 quest z rasówki od wampira, totalnie ussles. Szukasz jaskini czasem 150-200 eny i jeszcze zabić 30 olbrzymów... Dajcie jakąś normalną lokacje
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

W grze nie wystepuje zaden koci zwierzak dla kociarzy, prosilbym o wprowadzenie tygryska chociaz <3
Tsura
 

Posty: 299
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Może bengala od razu?
Eliten
 

Posty: 105
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Eliten »

CZARY CZARODZIEJ

Tsura wypowiadał się wcześniej odnośnie czarów czarodzieja i uwagi są bardzo trafne
Trochę moich z obecnej ery:

1.Pomiędzy Większą Barierą a Doskonałą niewrażliwością jest bardzo duża luka. Ponad 200AP do zainwestowania aby zyskać czar na "identycznym poziomie". Przy nabijaniu czaroznawstwa i osiągnięciu 2300int wyjdzie on na 100-110% ( ~2500defa), z większej mamy wtedy prawie 150% czyli 2250defa i lepsza redukcje. Prawie od razu przeskakuje się na czar 2550int zatem czar Doskonała Niewrażliwość pomimo pakowania ostro int jest bardzo słabo opłacalna i praktycznie znikomo wykorzystywany.
Proponuje obniżyć czytanie tego zwoju do 1999int i podniesie z 21% na 22% redukcji. Wyjdzie lepiej % rzucany na niższych progach oraz będzie bardziej użyteczny.

2. Czary leczące na podstawie obecnej ery, posiadnego HP oraz możliwości leczenia
---->Mniejsza Regeneracja z 1100HP na 900HP i zmiana z 710int na ~540int
Obecnie do około 33-35lvl jest czar leczący ~400HP (na tym lvl labirynt Ethliona przestaje się opłacać EXP a mamy max 400leczenie mając często po 1700-1800HP z eliksirami)

---->Dodanie środkowego czaru na ~1600HP i Tarcza 250-300HP w granicy 1100int
Obecnie jest leczenie na 710int a potem na 1750int... Patrząc na ilość eliskirów HP i ich zmiany do góry o średnio 100HP to 1k int różnicy pomiędzy czarami leczącymi to dość sporo i trzeba się posiłkować mocno elkami HP

---->Większa Regeneracja z 2k HP na 2800HP i tarcza 600-800HP
Obecnie po przeczytaniu Większej Regeneracji na 2k leczenia trzeba przeczytać znój za 1,5k int więcej. Nieśmirtelność jest super ale dopiero gdy się dobije do tych 3333int. Mając np 3k int i 110lvl dalej jesteśmy z czarem na 2k HP. Trochę słabo.


Rozumiem że można posiłkować się elkami HP, ale moje propozycje po grze w obecnej erze idą w stronę Walka Czaroznawstem = Int + mana

3. Po przeczytaniu ostatnich zwojów INT przestaje odgrywać jakąkolwiek istotną rolę w postaciach magicznych.
Rozumiem że def z uzbrojenia jest bardzo istotny ale czary na +4k int bardzo pomogłby w dalszych inwestycjach w int zamiast pakowaniu w siłę i zmianach w wogula aby mieć jakiekolwiek szanse w dalszej rozgrywce gdyż z jednego itemu z uzbrojenia jest się w stanie osiągnać max czaru def. Nie gra dużo magicznych, ale z tego co obserwuje start jest lekko łatwiejszy bo mamy czary ze zwojów, bez czekania na lepsze uzbrojenie, to się po jakiś 20lvl stabilizuje i do wzgórza/baszty jest fajnie wybalansowane co też aktualnie widać po lvl osób grających. Później gdy kończą się nam czary następuje całkowity odjazd wbb poprzez opłacalność inwestycji tylko w siłę, gdzie nie musze tłumaczyć jak się ma 3siły=1ap vs 5-6siły=1ap gdy gra dodatkowo zaczyna opierać się tylko o zdobywane AP z lokacji.


4. Dodanie 4 opcji specjali "Zaklinanie przedmiotów"
W zależności od posiadanej int możliwość przypisywania do czaru def max 2 dodatkowych bonusów z 3 do wyboru
Większa obrona/Redukcja
Tarcza/leczenie
2 żywioły

Za pewne 4 specjali będzie opłacalny na 80-90lvl zatem przy mocniejszych czarach. Da większą obronę magicznym odejmując trochę z siły czyli uzbrojenia. Walka Czaroznawstem = Int + mana
Samael
 

Posty: 161
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wogul
Profesja: Złodziej

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Samael »

Uwagi dotyczące kontr, przeciwnik Zmora katakumb


Moja zwinność Zwinność:
1682.75

wbb, 130k

Rezultat? Nieudane kontry XD

Prosiłbym o przyjrzenie się czy coś sie w kodzie pojebało, czy wprowadził ktoś lvl super hard dla postaci grających pod kontry :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Eliten
 

Posty: 105
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Czart
Profesja: Czarodziej

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Eliten »

Eliksiry

Obniżenie wymaganej int dla zwoju Źródło Mocy (2200) lub znaczące podbicie dodawanej many aby było adekwatne do eliksiru HP
Np zamiana miejscami tego eliksiru z Mikstura Odrodzenia (1888int)
Lub
Np zmiana z +75many na 150many i 2100int

Eliksir +75 many wchodzi praktycznie w tym samym momencie co Esencja żywotności +100HP (2335int).
~135int na tym poziomie gry to czasem 1dzień.
Z oczywistych powodów +300HP/dzień jest dużo lepsze niż +225many/dzień w szczególności iż magiczni mają niej HP co podbija jeszcze bardziej Esencje żywotności. Obecnie nie ma kiedy korzystać z Źródła Mocy


Czaroznawstwo:
Podniesienie zdobywanego czaro za umagicznione przedmioty tak mniej więcej x5.
Hart itemu 2500 defa +60czaro. Jest to 1,5 walki z jednym Mobem. Trochę marnie
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Dodatkowo dalbym w taktyce walki wybor broni do kontrowania, a bardowi wybor piosenki w taktyce walki (czemu cala walke 1 piosenka do wyboru tylko jest ?)
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Poprosilbym o naprawe rozkuwania. Np. Pierwsze rozkucie wogulskiego eq ~2k wskakuje na ~3k, ja nie mowie o przekuwaniu bo to tez paranoja ze rzeczy +1k wskakuja na 3k. Jaki to jest sens ? Poprosze przywrocenie starego systemu ktory dzialal. Dodatkowo podciagnalbym kuznie nie wiem czy ktos zwraca uwage ale rzemki zostaly w wuj w tyle uwazam ze umiem klikac rzemkiem i wiem ze zostal znerfiony za bardzo.

Do tego poprosze o zmiane/dodanie eq sensownego ,w grze jest moze 20 przydatnych rzeczy i faktycznie uzywanych. Broni jest w grze uzywanych 5 sztuk i to liczac te od setow i z baszty. Na endgame nie ma eq. Na notka jest tylko to co jest w baszcie (dla przypomnienia wyciagnie sie moze z 13k defa) no chyba ze wogul sobie wykopie i to jest 2x3x lepsze eq od rzemkowego) ( jest etap kata wogul wyciagnie 15k defa z eq i ledwo starcza, przekopywanie bagna tez jest do poprawy jest za drogie i za duzo pustych pol, nie da sie wyciagnac max eny )

Druid. Prosze o zmniejszenie czasu rosniecia ziol w szczegolnosci nifre bo nierealne jest uzbieranie nifre z krzakow do warzenia.

Paladyn po buffie i nerfie jest gorzej jak bylo przed wprowadzaniem zmian takze do poprawy
No i prosze zerknac bicie wbb/czaro u pala/nekro/druida wbb nie leci na tych postaciach a czaro malo.

Co do wbb. Kiedys mialobyc wprowadzone ze uwalenie moba w pierwszych turach mialo dawac taki sam efekt wbb jak ciagniecie do 50 tury. Gdzie to jest ?

Czlowiek poprosze o buffa swiatyni bo w tym momencie nie oplaca sie grac czlowiekiem w szczegolnosci staty ktore nie wpadaja i trzeba szybko uciekac zeby miec jakies szanse.

Swiatynia w daranis powinna dawac max ene.

Wejscie do dol powinno byc od 65 lvlu z questem 85 bez questu.
Poprawilbym oplacalnosc kilku lokalizacji o ktorych sie zapomnialo typu rzeka, kopalnie daranis

Zaklinanie- powinnobyc umagicznieniem ze zwoju nie za specjale, i postacie magiczne (pal/nekro) powinni moc zakladac zaklete ( i tak potrzebna jest inta takze kazdy kto jest jakos intelygentny powinien moc zalozyc)

Specjale dolozylbym cos jeszcze typu zwiekszenie mocy spiewu u barda, mocniejszy przywolaniec u nekro, mocniejszy swiety u pala, zwiekszenie obrazen ciosu przed walka u zlodzieja, zwiekszenie minimalnych obrazen, wieksza szansa na hita z 2h broni u barba

Wampir powinna byc mozliwosc wyboru statystyk jakie sie chce zdobywac bo leci zwinka ktora nie dziala i jak wpadnie czarodziejowi to lipa

Rzemek- poprosilbym o zwiekszenie wytrzymki o 10% tak jak w przypadku sily
System trafien jest do napisania na nowo on nie dziala to jest rng

Dodalbym pierscien rzemka ktory dawalby 6% charki i sily , medalik druida dodajacy 6% inty i charki

Skrzyneczka kolejna era kiedy sie nie pojawila takze tez cos mozna z tym zrobic

Ceny elek z jarmarku sa za wysokie nikt nie wchodzi nawet w zakladke elki, poprosilbym tez o rozbudowanie jarmarkow.

Prosilbym administracje zeby zainteresowala sie bo zostal nam miesiac gry i im wczesniej nalozymy poprawki tym szybciej ruszy kolejna era
Dorodi
 

Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2021, o 18:08
ID: 3052
Rasa: Wilkołak
Profesja: Nekromanta

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Dorodi »

Poprawić działanie kolcy u nekromanty; dodawanie kolcy do eq ktore posiada kolce nie nakłada sie, tak samo jest z minimalnymi. I można zwiększyć ilość kolcy bo można mieć 20 kolcy na przedmiocie 2.2k albo 1k defa z hartu. Poprawić nabijanie wbb u nekromanty cos poszło nie tak, bo sie nie da grać jak zdobywa sie 10 za walke kiedy reszta załogi dostaje 30. A i prosze o wzmocnienie przywołanców, zaproponuje zeby bylo wiecej przywołańców podobnych do patrona tj. Przywolaniec który dodaje sily, szybkosci, albo odejmuje przeciwnikowi szybkosci, sily, wytrzymałosci. I czy jest opcja zeby z 2 przywołańców korzystac w czasie walki ? Np. Patrona i Demilicza ? (Demilicz jest za słaby nie opłaca sie go używać na papierze jest ok, ale uderza po 10)
ODPOWIEDZ