Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Eliten
 

Posty: 105
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Wilkołak
Profesja: Czarodziej

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Eliten »

Co do uwag Hpes

1. Świątynia powinna dawać więcej statystyk ponieważ niesamowicie odstaje od pozostałych lokacji rasowych.
Dodatkowo aby człowiek był grywalny można wprowadzić zmianę w cechach specjalnych z 0,5 na 3x0,5
Wogol ma około +2,5, Wilk 1,25, Wampir 1,5, Czart +1,75 (wogul ma -1ap/lvl dla równowagi)

2. Dol Guldur dopiero na 85lvl po zrobieniu Questu faktycznie jest średnio opłacalny jeśli chodzi o EXP.
W tej erze Krypta gdzie leci lepsze EXP była dostępna od około ~65lvl...

Propozycja obniżenia do 72lvl oraz zmniejszenia ruchu z Kompasem z 1energii do 0,5lvl. Ten 1 energii to jakieś nieporozumienie. Trzeba wydać energie, cofnąć się do słabszych lokacji dających już dużo mniejsze korzyści w grze i w zamian otrzymujemy ścieżkę, która pochłania nieskończona ilość energii na 1lvl. Powinno to działać odwrotnie.

3. Zaklinanie to chyba każdy może założyć o ile ma int? W końcu to jedyny wymóg, więc dziwne gdyby było inaczej.
4. Wampir mimo dobrego nastawienia do profesjii czarujących bardzo dużo traci przez zwinnke która wpada z lokacji rasowej.



Dodatkowo:
Czart: Na tym etapie gry +85/90lvl wymagane są olbrzymie nakłady finansowe i jest to dość dobrze zbalansowane... Kłopotem jest olbrzymi status cały czas podnoszący koszt Daru bez żadnych profitów. 100energii=10ap, 150energii=10ap mimo zainwestowania np 200kk nic już nie zysykujemy na tej płaszczyźnie...
Propozycja wprowadzenia limit energii za dar na poziomie ~100energii bądź bardzo dużego wypłaszczenia przyrostu energii za dar do ujemnego statusu.
Tsura
 

Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Eliten pisze: 25 lis 2024, o 16:30 3. Zaklinanie to chyba każdy może założyć o ile ma int? W końcu to jedyny wymóg, więc dziwne gdyby było inaczej.
Tylko postacie magiczne mogą założyć - kapłan/mag.
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Jeszcze jedna prosba o poprawe questow. Jako rzemek na czarcie dostalem mane ale tak naprawde jej nie dostalem czy mozna poprosic o inna nagrode dla postaci niemagicznych albo dac poprostu charke ?
Tsura
 

Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Mam taki pomysł na rozwój Imperium.

Wszyscy wiedzą, że trzeba grać w gildii aby cokolwiek osiągnąć. Ale poza tym to po co są gildie? GvG nigdy mnie nie kręciło i (wybacz o Boże) cieszy mnie, że zniknęło. Natomiast chciałbym zaproponować nowy dodatek do gry. Gildie vs Raids.

Gildie mogłyby wrócić do kupowania wojska, plus jakieś dodatkowe katapulty, balisty i wybierać się aby pokonać bossa, który nęka ziemie Imperium. Możemy wymyśleć, kilka bossów od słabszego do silniejszego, trzeba by wyczyścić przedpole z trashu, a potem pokonać bossa. Można by za to dać jakiś tytuł każdemu członkowi gildii, można by jakoś wpasować staty graczy do do siły rajdu?

Można dorzucić kupowanie jakiś magicznych broni do walki z bossem za jakies znajdzki z dziwnych krain.

Pomysłów, można wymyśleć kilka. Co wy na to?
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 216
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Słabe, fajne to było to co Org proponował swego czasu póki pewna gildia (AS) nie ruszyła w atak słowny na Orga po czym praktycznie każdy członek tej gildii uciekł z krainy, a gildie zostały poniekąd zrównane z ziemią.

Gildia obecnie to taki większy dom do trzymania EQ, artefaktów, elek i tak powinno pozostać. Nie widzę sensu wprowadzania czegoś co będzie promowało gildie i dawało jakieś profity, a gracze bez gildii takiego czegoś osiągnąć nie będą mogli. Dodatkowo liczniejsze gildie miałby z marszu przewagę chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego.
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Org juz to pisal co proponujesz, usunal po ostatnich klotniach.
Hpes
 

Posty: 140
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Blagam o poprawe rozkuwania, ostrze zarazy + 200 wskakuje na 3.5k. Ja 3.5k umki bede mial jedynie jak nie zostane zresetowany na ne bo to jest do wuja nieosiagalne w ciagu 3 miesiecy, mam polowe wymaganej umki.. 4.5 miecha bym potrzebowal zeby do niego dojsc.
Tsura
 

Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 2 gru 2024, o 02:11 Słabe, fajne to było to co Org proponował swego czasu póki pewna gildia (AS) nie ruszyła w atak słowny na Orga po czym praktycznie każdy członek tej gildii uciekł z krainy, a gildie zostały poniekąd zrównane z ziemią.
Nie odpowiadam za poczynania asów.
Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 2 gru 2024, o 02:11 Gildia obecnie to taki większy dom do trzymania EQ, artefaktów, elek i tak powinno pozostać. Nie widzę sensu wprowadzania czegoś co będzie promowało gildie i dawało jakieś profity, a gracze bez gildii takiego czegoś osiągnąć nie będą mogli. Dodatkowo liczniejsze gildie miałby z marszu przewagę chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego.
A ja właśnie mam nadzieję, że to by trochę zrewitalizowało gildie, żeby warto je było zakładać i rozwijać. Zwłaszcza, że na endgame jest dużo matsów a nie ma na co ich wykorzystać. Większe gildie zawsze mają przewagę, ale przecież boss może czekać na każdego. Większa gildia pokona bossa A szybciej a mniejsza pokona później. Nic nikomu nie zabierasz, przecież to nie musi być wyścig że boss jest tylko jeden i koniec.

Wszystko oczywiście się sprowadza do faktu czy Org będzie miał czas i chęci. :)
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 216
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Najpierw to warto byłoby uporządkować inne rzeczy, a nie brać się za nowe :p

Tylko tak jak już pisałem w chatce do tego trzeba klikających osoby w erach testowych, a tu niestety jest ich jak na lekarstwo, ale już tych narzekających nagle się robi multum xD
Zaraz będą głosy że nie wszystko idzie sprawdzić w testach, tak zgadza się, ale większość idzie wyłapać o ile frekwencja klikających jest duża, jak klika kilka osób to fakt mija się to trochę z celem. Dlatego uważam że powinna być jakaś era testowa z normalnym przebiegiem trwania i z taką samą frekwencją, ale bez bosa finałowego. I w takiej erze wprowadzać poprawki, by kolejną wystartować już z większym balansem między profkami, a także między rasami, stylem walki, bo obecnie się to mocno rozjechało.
Tsura
 

Posty: 300
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 2 gru 2024, o 17:16 I w takiej erze wprowadzać poprawki, by kolejną wystartować już z większym balansem między profkami, a także między rasami, stylem walki, bo obecnie się to mocno rozjechało.
Całkiem guci pomysł. A może trochę to nałożyć na siebie? Tzn. puścić ere testową "nowej ery" np. jak zaczyna sie endgmae starej? na jakimś oddzielnym adresie? (nie wiem czy tak sie da, nie znam sie)

Myślę, że cześc osób chetnie poklika na dwa fronty XD
ODPOWIEDZ