Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Ile razy mam powtarzać uporządkujmy to co trzeba, a nie twórzmy nowe moduły, które destabilizują jeszcze bardziej rozgrywkę... Tyle lub aż tyle.
Jestem za nowościami, ale takimi które nie promują gildii i są dostępne dla każdego i będą proponowane gdy najważniejsze aspekty gry będą uporządkowane czyli rozgrywka - uniki, kontry, bloki, oraz rasy i rzemek.
Nie rozumiem tego parcia w nowości, skoro to co najważniejsze nie funkcjonuje tak jak większość by oczekiwała, wiem wygrałeś koks wogulem, ale co ma taki Sam powiedzieć, który narzekał na złodzieju i nie był wstanie dogonić wogula barba. Co mają powiedzieć magiczni?
Uporządkujmy to co jest, jak będzie to działać myślmy dopiero o nowościach, bo na przestrzeni tylu Er i tylu nowości wprowadzanych to najważniejsze aspekty się rozjechały. Ja bym chciał zobaczyć jak kilka różnych profek na różnych rasach ściga się by pokonać notka, a nie erę wygrywa albo napakowany Barb, albo wykokszone kontry, ewentualnie rzemek.
Jestem za nowościami, ale takimi które nie promują gildii i są dostępne dla każdego i będą proponowane gdy najważniejsze aspekty gry będą uporządkowane czyli rozgrywka - uniki, kontry, bloki, oraz rasy i rzemek.
Nie rozumiem tego parcia w nowości, skoro to co najważniejsze nie funkcjonuje tak jak większość by oczekiwała, wiem wygrałeś koks wogulem, ale co ma taki Sam powiedzieć, który narzekał na złodzieju i nie był wstanie dogonić wogula barba. Co mają powiedzieć magiczni?
Uporządkujmy to co jest, jak będzie to działać myślmy dopiero o nowościach, bo na przestrzeni tylu Er i tylu nowości wprowadzanych to najważniejsze aspekty się rozjechały. Ja bym chciał zobaczyć jak kilka różnych profek na różnych rasach ściga się by pokonać notka, a nie erę wygrywa albo napakowany Barb, albo wykokszone kontry, ewentualnie rzemek.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Co do gildi to koniecznie zniesienie limitow dostepow i wywalenie kwater calkowicie niech bedzie powiedzmy limit 30 osob 30 dostepow i zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie. Co do bossa to jak juz kiedys bylo mowione cos takiego bylo rozpisane aleeeee bez testow dziur w tym systemie i zobaczenie jak to wynika w ciagu ery czy boostuje czy nerfi ( jak byly wojny o prowincje to realnie nerfilo ere bo zamiast w rzemkow wsio szlo w prowincje. ) Takze moze by wrocic do prowincji tylko z realnym dostepem do nich ? I nie wiem dac kazdej po 0.1 max eny ? Wykorzysta sie to ze ktos kiedys spedzil miesiace nad pisaniem tego, powinno do 95 dni dobic ere i drewno wroci do gry bo aktualnie poczebne zeby w hs przebywac. Btw. Drwale domagaja sie mocniejszych drzew.
-
- Bóg
- Posty: 1003
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Proponuję zrobić okres testowy od najbliższego piątku - 24.01
Zaczniemy od testów na etapie bieżącym, czyli bez robienia resetu gry - porównamy jak było obecnie, jak po zmianach. Myślę że z tydzień-dwa później zrobimy reset gry i potestujemy jeszcze początek gry. Co wy na to?
Obecnie przygotowana lista zmian w obecnej mechanice gry:
- wypłaszczenie przyrostu kosztu Daru Mroku u Czarta
- modyfikacja kosztów przekopywania Błotniska i poprawiony zysk energii
- poprawa zysku Hp Wilkołaka po walce
- poprawa losowania statystyki w Misie z Krwią u Wampira
- wzmocnienie zysków stat w Świątyni
- poprawa działania Świętego ciosu Paladyna + zwiększony zysk Wb z jego użycia
- dodane artefakty dla Rzemka i Druida - Medalion Mistrza Cechu i Druidzki Naszyjnik
- lekki lifting zysków exp i umki Rzemka i Druida
- poprawa zysków WB/Czaro za zwycięstwo w turze 1,2,3...
- poprawa umagiczniania przedmiotów - większe zyski umki i expa, sumowanie siły Kolców
- Dol Guldur do otwarcia na 75 lvlu + obniżenie kosztów kroku
- lekka poprawa skuteczności kontr
- podbicie zysku Wb zdobywanego przez Przywołańca Nekromanty w walce
- zmiana przepisu Źródło Mocy (125 max Many)
- poprawki niektórych planów kowalskich
- poprawa kilku zwojów z czarami
- Zaklęte uzbrojenie nie tylko dla klas magicznych - wystarczy posiadać wymaganą ilość inteligencji
- poprawa opłacalności exp w Rzece Nivrim, Górach Ered-Luin, Górach Pelori...
Będzie coś jeszcze na później i pewnie będą poprawki w trakcie okresu testowego,ale to już później będziemy dopisywać.
Zapraszam na piątek.
Zaczniemy od testów na etapie bieżącym, czyli bez robienia resetu gry - porównamy jak było obecnie, jak po zmianach. Myślę że z tydzień-dwa później zrobimy reset gry i potestujemy jeszcze początek gry. Co wy na to?
Obecnie przygotowana lista zmian w obecnej mechanice gry:
- wypłaszczenie przyrostu kosztu Daru Mroku u Czarta
- modyfikacja kosztów przekopywania Błotniska i poprawiony zysk energii
- poprawa zysku Hp Wilkołaka po walce
- poprawa losowania statystyki w Misie z Krwią u Wampira
- wzmocnienie zysków stat w Świątyni
- poprawa działania Świętego ciosu Paladyna + zwiększony zysk Wb z jego użycia
- dodane artefakty dla Rzemka i Druida - Medalion Mistrza Cechu i Druidzki Naszyjnik
- lekki lifting zysków exp i umki Rzemka i Druida
- poprawa zysków WB/Czaro za zwycięstwo w turze 1,2,3...
- poprawa umagiczniania przedmiotów - większe zyski umki i expa, sumowanie siły Kolców
- Dol Guldur do otwarcia na 75 lvlu + obniżenie kosztów kroku
- lekka poprawa skuteczności kontr
- podbicie zysku Wb zdobywanego przez Przywołańca Nekromanty w walce
- zmiana przepisu Źródło Mocy (125 max Many)
- poprawki niektórych planów kowalskich
- poprawa kilku zwojów z czarami
- Zaklęte uzbrojenie nie tylko dla klas magicznych - wystarczy posiadać wymaganą ilość inteligencji
- poprawa opłacalności exp w Rzece Nivrim, Górach Ered-Luin, Górach Pelori...
Będzie coś jeszcze na później i pewnie będą poprawki w trakcie okresu testowego,ale to już później będziemy dopisywać.
Zapraszam na piątek.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Mozemy jeszcze ruszyc wojownika ? Zwiekszyc wbb i poprawic techniczny bo nie dziala w sumie
-
- Bóg
- Posty: 1003
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Bo wojownik nie byl ruszany x lat ostatnio do endgame gral nim Quar, wbb mniej dostawal od barba, a techniczny tylko pr zabieral nic wiecej, czy mozemy wrocic do technicznego oslabiajacego wytrzymke przeciwnika ? No to martwa profka aktualnie
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Nie widze roznicy u rzemka, 90 eny 22 umki smiech na sali 

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Szczerze mówiąc, to nie widzę jakiegoś wielkiego wzrostu wbb za zabicie w 1 turze 

-
- Bóg
- Posty: 1003
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Dziś zostały wgrane poprawki zysków u kowala i druida oraz wzmocnienie ataku technicznego Wojownika.
E M P I R E W I L L R I S E !...