Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 220
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Ile razy mam powtarzać uporządkujmy to co trzeba, a nie twórzmy nowe moduły, które destabilizują jeszcze bardziej rozgrywkę... Tyle lub aż tyle.

Jestem za nowościami, ale takimi które nie promują gildii i są dostępne dla każdego i będą proponowane gdy najważniejsze aspekty gry będą uporządkowane czyli rozgrywka - uniki, kontry, bloki, oraz rasy i rzemek.

Nie rozumiem tego parcia w nowości, skoro to co najważniejsze nie funkcjonuje tak jak większość by oczekiwała, wiem wygrałeś koks wogulem, ale co ma taki Sam powiedzieć, który narzekał na złodzieju i nie był wstanie dogonić wogula barba. Co mają powiedzieć magiczni?
Uporządkujmy to co jest, jak będzie to działać myślmy dopiero o nowościach, bo na przestrzeni tylu Er i tylu nowości wprowadzanych to najważniejsze aspekty się rozjechały. Ja bym chciał zobaczyć jak kilka różnych profek na różnych rasach ściga się by pokonać notka, a nie erę wygrywa albo napakowany Barb, albo wykokszone kontry, ewentualnie rzemek.
Hpes
 

Posty: 146
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Co do gildi to koniecznie zniesienie limitow dostepow i wywalenie kwater calkowicie niech bedzie powiedzmy limit 30 osob 30 dostepow i zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie. Co do bossa to jak juz kiedys bylo mowione cos takiego bylo rozpisane aleeeee bez testow dziur w tym systemie i zobaczenie jak to wynika w ciagu ery czy boostuje czy nerfi ( jak byly wojny o prowincje to realnie nerfilo ere bo zamiast w rzemkow wsio szlo w prowincje. ) Takze moze by wrocic do prowincji tylko z realnym dostepem do nich ? I nie wiem dac kazdej po 0.1 max eny ? Wykorzysta sie to ze ktos kiedys spedzil miesiace nad pisaniem tego, powinno do 95 dni dobic ere i drewno wroci do gry bo aktualnie poczebne zeby w hs przebywac. Btw. Drwale domagaja sie mocniejszych drzew.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 1003
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Proponuję zrobić okres testowy od najbliższego piątku - 24.01
Zaczniemy od testów na etapie bieżącym, czyli bez robienia resetu gry - porównamy jak było obecnie, jak po zmianach. Myślę że z tydzień-dwa później zrobimy reset gry i potestujemy jeszcze początek gry. Co wy na to?


Obecnie przygotowana lista zmian w obecnej mechanice gry:

- wypłaszczenie przyrostu kosztu Daru Mroku u Czarta

- modyfikacja kosztów przekopywania Błotniska i poprawiony zysk energii

- poprawa zysku Hp Wilkołaka po walce

- poprawa losowania statystyki w Misie z Krwią u Wampira

- wzmocnienie zysków stat w Świątyni

- poprawa działania Świętego ciosu Paladyna + zwiększony zysk Wb z jego użycia

- dodane artefakty dla Rzemka i Druida - Medalion Mistrza Cechu i Druidzki Naszyjnik

- lekki lifting zysków exp i umki Rzemka i Druida

- poprawa zysków WB/Czaro za zwycięstwo w turze 1,2,3...

- poprawa umagiczniania przedmiotów - większe zyski umki i expa, sumowanie siły Kolców

- Dol Guldur do otwarcia na 75 lvlu + obniżenie kosztów kroku

- lekka poprawa skuteczności kontr

- podbicie zysku Wb zdobywanego przez Przywołańca Nekromanty w walce

- zmiana przepisu Źródło Mocy (125 max Many)

- poprawki niektórych planów kowalskich

- poprawa kilku zwojów z czarami

- Zaklęte uzbrojenie nie tylko dla klas magicznych - wystarczy posiadać wymaganą ilość inteligencji

- poprawa opłacalności exp w Rzece Nivrim, Górach Ered-Luin, Górach Pelori...


Będzie coś jeszcze na później i pewnie będą poprawki w trakcie okresu testowego,ale to już później będziemy dopisywać.
Zapraszam na piątek.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Hpes
 

Posty: 146
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Mozemy jeszcze ruszyc wojownika ? Zwiekszyc wbb i poprawic techniczny bo nie dziala w sumie
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 1003
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

A skąd taki wniosek?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Hpes
 

Posty: 146
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Bo wojownik nie byl ruszany x lat ostatnio do endgame gral nim Quar, wbb mniej dostawal od barba, a techniczny tylko pr zabieral nic wiecej, czy mozemy wrocic do technicznego oslabiajacego wytrzymke przeciwnika ? No to martwa profka aktualnie
Hpes
 

Posty: 146
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Hpes »

Nie widze roznicy u rzemka, 90 eny 22 umki smiech na sali :)
Tsura
 

Posty: 306
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Tsura »

Szczerze mówiąc, to nie widzę jakiegoś wielkiego wzrostu wbb za zabicie w 1 turze :)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 1003
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dziś zostały wgrane poprawki zysków u kowala i druida oraz wzmocnienie ataku technicznego Wojownika.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ