Popieram, z tym zastrzeżeniem że ograniczyłbym koszt do samych PP (bez energii) i matsów. Uważam, że to idealne rozwiązanie, bo z jednej strony daję dostęp do indywidualnego uzbrojenia, a z drugiej strony premiuje rozwój rzemieślników. Zapewniłbym jednocześnie oczywiście odpowiednie zyski dla kowali za korzystanie z ich umiejętności, aby zachęcić ich do rozwoju. Skorzystałby na tym zasadniczo każdy, nie stracił nikt. Na podobnych zasadach uwzględniłbym umagicznienia. Przy czym jednocześnie wywaliłbym system przypisywania uzbrojenia do konkretnej postaci bo też uważam to za sztuczny i niepotrzebny boost.Tsura pisze: ↑12 kwie 2025, o 19:32 Inna opcja zostawiająca ten system jak jest teraz. Każdy rzemyk ma obowiązkowy sklep. A w sklepie wszystkie jego plany dostępne. Gracz idzie do Sepa do sklepu. Daje matsy, wymagane złoto, energie (swoją) plus PP na przykład. Pokazują mu się te suwaki rzemykowe i sam sobie kuje EQ jak chce. Rzemyk dalej będzie kuł dla gildii, a każdy inny będzie miał możliwość "zamówić" sobie u tego rzemyka EQ np. 10% słabsze.
Analogiczna zasada sprawdziłaby się pewnie z druidami, choć tutaj akurat sklep miejski sprawdza się aktualnie nieporównywalnie lepiej do uzbrojenia.