Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Szirke Mroczne Serce
 

Posty: 40
Rejestracja: 25 maja 2025, o 20:51
ID: 0

Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać

Post autor: Szirke Mroczne Serce »

Tsura pisze: 26 cze 2025, o 07:31
Szirke Mroczne Serce pisze: 25 cze 2025, o 16:39 Czy magiczni nie mają wystarczająco pod górkę przez całą grę, żeby ponad 80 tysięcy czaroznawstwa i 2700 inteligencji nie wystarczało żeby rzucić czar defensywny na 2250 inty lepiej niż na 80%?
Nie. :D

Z czaroznastwem jest tak, jeżeli nie bijesz go na maksa w kazdej mozliwej walce od poziomu 1, to zawsze masz go za mało. Nie bez powodu nosiliśmy set czarnego maga dający boost do czaroznastwa. 80k czaro na in 2700 znaczy, że jesteś w pupie. Zdobądź set z wiezy magów i zobacz czy % ci wskoczy na wyższy poziom. I pamietaj ze wymagane czaro na % skuteczności to nie przyrost geometryczny tylko wykładniczy.
Ale ja nie pytam jak sobie z tym poradzić tylko komentuję, że to kolejna skopana mechanika która zaszła za daleko xD

PS wzrost geometryczny i wykładniczy to to samo 8-)
Tsura
 

Posty: 325
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać

Post autor: Tsura »

Dzięki za zwrócenie uwagi! Chociało mi rzecz jasna o liniowy a geometryczny.

Progi czaroznastwa wymagaja przycięcia o 20% na start a o 80% na endgame.
ODPOWIEDZ