Bardzo fajnie, że mamy mechanikę uszkadzania uzbrojenia, ale wprowadziłbym - przynajmniej od pewnego etapu ery - możliwość naprawiania itemów inną niż oddanie do rzema/czekanie na jarmark.
O ile na początku ery jest to bardzo fajne, bo wymusza ścisłą koordynację działań z rzemieślnikami, o tyle potem staje się tylko upierdliwe - dla walczącego często kłopotliwe wyczekiwanie na jarmark albo aż kumpel wróci z wakacji żeby móc expić. Jest to drobiazg, ale zarazem kolejny detal który przesuwa ciężar rozgrywki w stronę chomikowania energii.
Można dodać np. dość drogą (porównywalnie z przemianą w cytadeli) opcję wynajęcia czeladnika w kuźni, jak to opłacisz to możesz se naprawiać uzbrojenie za kasę tak jak jest w jarmarku, ale kiedy chcesz - i szafa gra.
To w żadnym razie nie jest nawet pierwsza setka priorytetów, ale do przemyślenia.
Naprawianie itemów
Moderator: Aniołowie
-
Sepe Waleczne Serce E Nder
- Posty: 107
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Człowiek
- Profesja: Czarodziej
-
Titanium, The Sin
- Bóg
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: Naprawianie itemów
Zgadzam się i z tym, że można by to ułatwi oraz ze nie jest to w tym momencie priorytet, ale…. Myślę, że to można by zmienić też np przez dodanie przedmiotu, który jednorazowo naprawia dany element o X procent, do kupienia np w jarmarku. Wtedy wymagałoby wprawdzie planowania ale nie byłoby to czekanie na jarmark/rzemka.
World needs a professional, not a hero.