Naprawianie itemów

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Sepe Waleczne Serce E Nder
 

Posty: 107
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Człowiek
Profesja: Czarodziej

Naprawianie itemów

Post autor: Sepe Waleczne Serce E Nder »

Bardzo fajnie, że mamy mechanikę uszkadzania uzbrojenia, ale wprowadziłbym - przynajmniej od pewnego etapu ery - możliwość naprawiania itemów inną niż oddanie do rzema/czekanie na jarmark.

O ile na początku ery jest to bardzo fajne, bo wymusza ścisłą koordynację działań z rzemieślnikami, o tyle potem staje się tylko upierdliwe - dla walczącego często kłopotliwe wyczekiwanie na jarmark albo aż kumpel wróci z wakacji żeby móc expić. Jest to drobiazg, ale zarazem kolejny detal który przesuwa ciężar rozgrywki w stronę chomikowania energii.

Można dodać np. dość drogą (porównywalnie z przemianą w cytadeli) opcję wynajęcia czeladnika w kuźni, jak to opłacisz to możesz se naprawiać uzbrojenie za kasę tak jak jest w jarmarku, ale kiedy chcesz - i szafa gra.

To w żadnym razie nie jest nawet pierwsza setka priorytetów, ale do przemyślenia.
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 247
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Naprawianie itemów

Post autor: Titanium, The Sin »

Zgadzam się i z tym, że można by to ułatwi oraz ze nie jest to w tym momencie priorytet, ale…. Myślę, że to można by zmienić też np przez dodanie przedmiotu, który jednorazowo naprawia dany element o X procent, do kupienia np w jarmarku. Wtedy wymagałoby wprawdzie planowania ale nie byłoby to czekanie na jarmark/rzemka.
World needs a professional, not a hero.
ODPOWIEDZ