
Aż zacytuję któreś z bóstw: "może jeszcze od razu dać przycisk wygrania ery?"
Wrzucenie paladynowi możliwości unikatowej dla innych czarujących (co mają w swoich opisach) zaburzy balans rozgrywki jeszcze bardziej.
Moderator: Aniołowie
Dwa najbardziej absurdalne argumenty jakie padają, pojawiają się w jednym poście. Nieźle. Spytam tak tylko: w jaki sposób opcja w taktyce zaburzy balans?Aż zacytuję któreś z bóstw: "może jeszcze od razu dać przycisk wygrania ery?"
Wrzucenie paladynowi możliwości unikatowej dla innych czarujących (co mają w swoich opisach) zaburzy balans rozgrywki jeszcze bardziej.
Orvudo Rahillin, Plebejusz Z Krwi I Z Wyboru pisze: Fakt 1: w lokacjach zamkniętych nie ma opcji na ustawienie taktyki uwzględniającej czar obronny u paladyna w inny sposób, niż przez rzucanie go cały czas w pierwszej turze walki,
Z całym szacunkiem i sympatią Panowie, ale głosicie w tym przedmiocie sporego kalibru herezje. Sugerowane przez Was ograniczenie ma swój udział wyłącznie w przypadku jeśli dana lokacja blokuje dostęp do modyfikacji taktyki walki, co ma miejsce chyba wyłącznie w Północnej Baszcie (ewentualnie Wzgórzu Ofiarnym, do którego nie było dane mi wejść). W pozostałym zakresie lokacji, przy zabawie z procentem many byłem w stanie z niemal 90% skutecznością rzucić paladynem czar obronny wyłącznie w pierwszej akcji walki (robiłem to wyłącznie w walkach, w których zależało mi na PR i możliwie jak najwcześniejszym wejściu w ofensywe). Kosztowało mnie to nieco więcej czasu, niemniej przy kalkulatorze w EXCELu nie było najmniejszego problemu ze zmianą parametrów przed daną walką.Dragnar Firestorm pisze:Jeżeli chodzi o rzucanie czaru tylko 1 raz w pierwszej turze to jest to niemożliwe do wykonania dla lokacji zamkniętych w których nie ma dostępu do eliksirów. Tam gdzie masz dostęp do eliksirów możesz co walkę uzupełniać manę do 100% ale to i tak bardzo męcząca taktyka.
Na podstawie czego stwierdziliście, że paladyn posiada zbyt mocne czary? Grał ktoś z Administracji w ogóle paladynem dłużej niż do 100 poziomu czy po prostu wywiedliście to z faktu, że kilka osób potrafiło na danym etapie gry tą profesją odpowiednio odskoczyć?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Czary paladyna już są osłabione w nowej bazie czarów - po wgraniu wszystkich zmian do gry będą zmienione.
Barbarzyńcy też postaramy się lepiej zbalansować Szał.
Na pewno nie będziemy usuwać istniejących profesji
Problem z balansem profesji w Imperium nie zaczął się wczoraj i nie był efektem działań jednej osoby, ani nawet jednej grupy osób.Alexeriusz Naerfianavaeerfwre pisze: Życzę powodzenia z balansowaniem gry na zasadzie "wejdźmy w spis treści, posegregujmy postaci z wykorzystaniem filtra poziomu, osłabmy profesje mocne, wzmocnijmy słabe, sprawdźmy klasę wygrywającego erę, podnieśmy jeszcze troszkę progi". I tak co erę, stąd niemal niemożliwe jest wygranie ery dwa razy pod rząd przez tą samą profesję (inna sprawa, że ery wygrywa się przy wykorzystaniu dziur i kulejącej logiki twórców gry - ostatnim w pełni legitnym zwycięzcą była PIERWSZA wygrana Gormhalla - a więc z 6-7 er temu).
Mając dostęp do Trello powinieneś widzieć, że zgłaszałem wiele inicjatyw w tym względzie związanych, jak np. wpływ wytrzymałości na rozgrywkę, zrównoważony system czarów dla poszczególnych profesji magicznych czy rozwiązanie problemu "barbarzyńca w światyni" i wiele innych, stąd wyrzucanie mi bierności nie jest raczej trafnym argumentem.Titanium, The Sin pisze: PS
Alex - sam także miałeś okazję poprawić "kulejącą logikę" gry, ale wolałeś ją spożytkować w inny sposób.