Zmiany na XVIII Erę Imperium

Moderator: Aniołowie

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Generalnie chodzi mi o likwidacje tego bo psuje to rozwój postaci. Oprócz szkoły to i rasy i AP za Baszty i ze Wzgórz.
Tak - i dlatego jak pisałem wyżej, AP w baszcie i wzgórzu będą znacząco ograniczone + wzrośnie znaczenie wytrzymałości.

Co do szkoły - niby limit dzienny zamiast limitu statystyk otwiera drogę farmieniu bez granic, ale mówiąc szczerze - to co obecnie można zrobić na raz, przy dziennym limicie będzie trwało X dni.

Nie zakładałbym przy tym że zmieniamy sposób "wyceny" kosztów i zysków w szkole - to zostałoby jak jest. Wg mnie to, że szkolenie swoich klasowych statystyk kosztuje mniej,jest bardzo dobre. Też nie chodzi o to aby zamknąć opcję szkolenia "nie swoich" statystyk bo niby czemu? Kosztują więcej i to jest ok.

Napiszcie co o tym myślicie - może padną jakieś ciekawe pomysły?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Rieth
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 562
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Rieth »

Koszty ok. Acz jak będzie bez limitu - 15xPoziom - przy założeniu, że tylko 5 na dzień, a nie 15 na poziom to nie da się z tego zrobić farmienia stat.

Oprócz tego nie wiem czy nie lepiej zrobić stały przyrost AP na poziom. Masz postać o 5-10 lvli niższą niż kolega a on ma je mocniejszą bo dostawał 6AP co poziom a Ty 4AP.

We wszystkich moich wypowiedziach brnę do tego by to poziom był ważny w grze i umiejętne wydanie AP, a nie kombinacje typu Szkoła /Szczęcie / Diamenty / Rasy (rasy też nie powinny mieć modyfikacji AP).

Wszystko to odbija na Klasie postaci. Magowie mają narzekać na małą ilość HP/Wytrzymałośc/brak unikówi, Wojownicy mają narzekać na słabsze ataki/brak leczenia magią.

Przez tą swobodę zatracają się plusy i minusy Klas postaci. Moim zdaniem trudna gra to ciekawa gra.

And now the last thing: EQ w lokacjach. - Może zrobić je bardziej wyjątkowe ale też trudniej dostępne. Jak jeszcze pierwsze lokacje mają eq które się przydadzą (zanim Kowale nabiorą rozpędu) tak późniejsze eq jest bardzo zbędne w porównaniu do tego co Kowal już potrafi. Może warto przemyśleć jeszcze to. - Szanse na znalezienie i jakość przedmiotu wartego uwagii.

That's all folk's!
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Temat szkółki jak dla mnie jest otwarty - nie widzę dużego zagrożenia w dziennym limicie - chciałbym aby więcej osób wyraziło swoje opinie ;)

Co do zysku AP - tak, już się tym zająłem ;) zysk AP na poziom będzie bardziej zrównoważony.
Też chciałbym aby buildy klas były bardziej zróżnicowane i aby kluczem do rozwoju były właśnie poziomy. Zobaczymy co na testach z tego wyjdzie.

A co do eq - teraz kowale nie będą tak pędzić z rozwojem sprzętu bo plany i zyski będą zmodyfikowane. Więc eq lokacujne ma szansę zyskać na wartości - oczywiście wszystko tu zależy od tego na jakim etapie gry się dany przedmiot trafi, ale to już jest mocno niezależne od nas - tylko od Was ;p
Moim zdaniem trudna gra to ciekawa gra.
I agree! Ale nie można z tym przesadzić co pokazały niektóre zmiany wprowadzane przez Mefa - jak poziomy potworów i mocne dobicia...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Rieth
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 562
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Rieth »

Wygląda na to, że mamy taką samą wizję :) Dobrze by było gdyby reszta się wypowiedziała.

Potwory w sumie chyba nie powinny dobijać, od tego jest PvP, a PvM powinna byś Win/Lose - bez strat statów, utrata eny i elków powinna być wystarczające. (Tu też nie mogę sie doczekać tego NPC z miksturami - ogarnie chaos cen i dostępności.)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Obrazek
E M P I R E W I L L R I S E !...
Aeon Yucrae Vespazjan
 

Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 234
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Aeon Yucrae Vespazjan »

Ostatni raz jak majstrowano przy szkole połowa impa stąd zwiała.... so....

lepiej nie
ODPOWIEDZ