Dlatego uzależniłabym to od balansu umiejętności wytwórczych/walki. Jeśli twoje umiejętności związane z walką (wbb lub czaro) są większe niż warzenia/płatnerstwa/kowalstwa/alchemii, to nici z dodatkowej energii.
Albo po prostu zmniejszyć wymogi energetyczne dla wytwarzania uzbrojenia/mikstur.
Rasy - dyskusja
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Wampir
- Profesja: Druid
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Rasy - dyskusja
Katla, zauważ, że zapotrzebowanie na elki/zbroję też zmaleje, bo walczący będą zbierać mniej eny. Ogólnie cała era spowolni w przypadku braku nabijania eny z ras.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rasy - dyskusja
No to mozna zwiekszyc zysk energii przy awansie i zmniejszyc (albo zlikwidowac) rozrzut.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Wampir
- Profesja: Druid
Re: Rasy - dyskusja
Coś Wam powiem na temat rozrzutu: Imp jest jedyną grą w której się spotkałam z rozrzutem eny, AP i, w obrębie rasy/klasy, HP/many i do tej pory uważam, że rodzi niesprawiedliwość, bo jeden ma więcej szczęścia, a inny mniej przy losowaniu. I nie mówcie, że stwarza to różnorodność rozwoju i jest ciekawie, bo to totalna hipokryzja. Nie mówcie mi też o prawdopodobieństwie i statystyce, bo Was wyśmieję. Skończyłam studia ekonomiczne, ale i bez tego chyba każdy ma świadomość, że w rzucie monetą 50/50, to jest tylko wtedy, gdy rzuty dążą do nieskończoności. Po dziesięciu rzutach raczej nie wyjdzie wam pół na pół. Po stu też nie
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rasy - dyskusja
Taki luźny pomysł. Może by tak wprowadzić bonus do max energii zależny od dnia Ery? Za awans sztywno 0.1, a za każdy dzień trwania Ery 0.2 energii. W ten sposób ludzie którzy grają "lepiej" nadal mają oczywiście przewagę, a Ci co mogą rzadziej wchodzić, nie są aż tak do tyłu.