Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 maja 2025, o 20:51
- ID: 0
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Fajnie byłoby też zwiększyć zainteresowanie administracji erą testową, bo jeśli ma tak bardzo wyjebane we własną grę to równie dobrze może zostawić nielimitowaną energię na wieczność
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 maja 2025, o 20:51
- ID: 0
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Trzeci quest czarta wymaga 30 esencji czerni. Nie muszę chyba pisać że jest to reagent którego nawet nie ma na liście w poradniku xDDD
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Wogul
- Profesja: Kapłan
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Ja wiem, że temat był klepany, ale chciałem tylko zwrócić uwagę, że w erze testowej na tym samym lvlu druidem (czyli niby nawet hybrydą a nie magicznym) ledwo zabijałem martwca, a paladynem klepałem bossa z doliny węży jak chciałem xDDysproporcja magicznych versus fizyczni to temat na książkę.
Z naszych testów pvp wynika, że dmg u walczącego potrafi być SZEŚĆ RAZY WIĘKSZY niż u magicznego XD
To nie jest lekkie zachwianie balansu, to jest katastrofa.
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Nie neguje, ale jak takie wnioski wyciagnąłeś? Czy bron walczącego była z jakims elementem?Sepe Waleczne Serce E Nder pisze: ↑24 cze 2025, o 11:12
Z naszych testów pvp wynika, że dmg u walczącego potrafi być SZEŚĆ RAZY WIĘKSZY niż u magicznego XD
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 maja 2025, o 20:51
- ID: 0
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
A czy dostępność broni (i to w znajdźkach) wielokrotnie lepszych niż zaklęcia ofensywne magicznych nie jest jedną z głównych przyczyn problemu?
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Nie na start gry. Po prawdzie to na start magiczny ma przewage, bo dowolny atak żywiołem na postać bez ochrony od żywiołów zadaje kosmiczne obrażenia. Problem z obrażeniami pojawia się głównie mid-endgame. I to bardziej endgame.
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Zresztą nie dmg jest ważny. Tylko obrona, to jest największy bloker. W impierium atak liczy się tylko na Notka. Każdy chce ciągnąć walkę aż do 50 tury. Więc obrona jets najważniejsza. I to już na koncówce erly game staje się doskonale widoczne.
Myślę, że gdyby zaklinanie nie kosztowało AP, i gdyby zaklinanie zdejmowało -50% wymaganej siły z EQ, kosztem większego inta wymaganego. Mogłoby coś pomóc. Wzmocnienie czarów leczących w mid game o co najmniej 50%. I nowe czary na 3750-4000 inta. Wtedy magiczny ma szasnę.
Myślę, że gdyby zaklinanie nie kosztowało AP, i gdyby zaklinanie zdejmowało -50% wymaganej siły z EQ, kosztem większego inta wymaganego. Mogłoby coś pomóc. Wzmocnienie czarów leczących w mid game o co najmniej 50%. I nowe czary na 3750-4000 inta. Wtedy magiczny ma szasnę.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 maja 2025, o 20:51
- ID: 0
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Czy magiczni nie mają wystarczająco pod górkę przez całą grę, żeby ponad 80 tysięcy czaroznawstwa i 2700 inteligencji nie wystarczało żeby rzucić czar defensywny na 2250 inty lepiej niż na 80%?
Ja wiem, że gameplay tej gry polega na sztucznym wydłużaniu walk do 50 tur żeby przez całą grę bić ten nieszczęsny skill, ale może warto byłoby się zastanowić czy tak to powinno wyglądać
Edit
Myślę że dość dobrze absurdalny wpływ czaro na wychodzenie czarów obrazuje fakt, że mając 93k czaro i 3500 inty z palcem w dupie hartuję z maksymalną skutecznością bronie lepsze od mojego finałowego zaklęcia (które mi oczywiście bardzo często nie wychodzi)
Ja wiem, że gameplay tej gry polega na sztucznym wydłużaniu walk do 50 tur żeby przez całą grę bić ten nieszczęsny skill, ale może warto byłoby się zastanowić czy tak to powinno wyglądać
Edit
Myślę że dość dobrze absurdalny wpływ czaro na wychodzenie czarów obrazuje fakt, że mając 93k czaro i 3500 inty z palcem w dupie hartuję z maksymalną skutecznością bronie lepsze od mojego finałowego zaklęcia (które mi oczywiście bardzo często nie wychodzi)
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Nie.Szirke Mroczne Serce pisze: ↑25 cze 2025, o 16:39 Czy magiczni nie mają wystarczająco pod górkę przez całą grę, żeby ponad 80 tysięcy czaroznawstwa i 2700 inteligencji nie wystarczało żeby rzucić czar defensywny na 2250 inty lepiej niż na 80%?

Z czaroznastwem jest tak, jeżeli nie bijesz go na maksa w kazdej mozliwej walce od poziomu 1, to zawsze masz go za mało. Nie bez powodu nosiliśmy set czarnego maga dający boost do czaroznastwa. 80k czaro na in 2700 znaczy, że jesteś w pupie. Zdobądź set z wiezy magów i zobacz czy % ci wskoczy na wyższy poziom. I pamietaj ze wymagane czaro na % skuteczności to nie przyrost geometryczny tylko wykładniczy.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Wogul
- Profesja: Kapłan
Re: Co należy zmienić w tej grze żeby dało się w nią grać
Nie chce mi się nawet komentować tego jak to jest głupio rozwiązane XD niedługo bedzie trzeba czaroznawstwo w miliony żeby trafić szkieletaTsura pisze: ↑26 cze 2025, o 07:31
Z czaroznastwem jest tak, jeżeli nie bijesz go na maksa w kazdej mozliwej walce od poziomu 1, to zawsze masz go za mało. Nie bez powodu nosiliśmy set czarnego maga dający boost do czaroznastwa. 80k czaro na in 2700 znaczy, że jesteś w pupie. Zdobądź set z wiezy magów i zobacz czy % ci wskoczy na wyższy poziom. I pamietaj ze wymagane czaro na % skuteczności to nie przyrost geometryczny tylko wykładniczy.