Toboe, Irbis Mroku pisze: ↑29 cze 2023, o 14:26
Ciężko winić rasę, która powstała specjalnie dla czarujących, że jest jednak tą ratującą im dupę. Walczący bronią mają większe pole do popisu, jak im nie starcza siły na broń, to zwyczajnie zmienią noszone eq i już im starcza. Czarujący nie ma tego udogodnienia, stąd powstał czart.
Dochodzę do wniosku, że to nie czart tutaj musi być zmieniany, tylko może inne rasy ciut bardziej dostosowane do magicznych? Wampir losowo otrzymujący zwinkę/szybkość bądź intę zamiast tylko losowania między zwinką i szybkością?
To dalej wiekszego sensu nie ma.
Przez nieustanne narzekanie na inne klasy i.e Wamp za duzo hp, za duzo gryzienia za duzo tego smego i owego, Czlowiek za mocna swiatynia, sytuacja jest taka ze wszystkie klasy dostaly nerfa za wyjatkiem Czarta. To nie tylko jest kwestia dostosowania innych ras do magicznych, tylko ogolnie zbalansowania ras.
Czartem dalej mozesz w end game ciagnanc 400 hp kosztem 10 ene, nawet jezeli nie zbierasz 10AP, zadna inna klasa tego nie moze.
I wybacz, ale argument ze kazdy moze sie zmienic na czarta jest slaby, idac tym tokiem rozumowania moze wywalmy wszystkie inne rasy i zostawmy tylko czarta? Nie wszystkie rasy musza byc takie same bo to by bylo nudne, ale kazda powinna byc w zblizonym stopniu grywalna, bez faworyzowania jednej rasy nad 2ga.
Albo wszystkie rasy dostaja sensowny balans, albo idac w styl poprzednich poprawek, Czart dostaje nerfa.