Czary, uzbrojenie itp
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Czary, uzbrojenie itp
Witam,
Mam kilka wątpliwości dotyczących czarów i uzbrojenia.
Mianowicie, od momentu kiedy zacząłem zwiedzać lokacje powyżej tunelu zdobyłem wszystkie zwoje do 200 inteligencji i nic powyżej. Nie udało mi się znaleźć nic w labie, lesie, również norze, w rzece i CSK w pierwszych 3 częściach. Aby wejść wyżej potrzebuję zwojów z czarami które tam podobno są.
W związku z tym oczywiście jestem zmuszony podnosić siłę zamiast pozostałe statystyki.
Okazuje się że po raz kolejny dla maga ważniejsza jest siła niż inteligencja.
Dlatego proszę o rozwianie moich wątpliwości dotyczących występowania zwojów z czarami. Czyli czy jest i jeżeli tak to dlaczego jest taki dziwny przeskok ?
Do tego proszę mi powiedzieć jak to jest z tym sprzętem? Po raz kolejny wykracza on tak mocno poza zdolności czarów defensywnych i co gorsza ofensywnych ? Czy to może tylko moje złe przypuszczenia bazujące na zbyt małym wycinku czarów/sprzętu ?
Mam kilka wątpliwości dotyczących czarów i uzbrojenia.
Mianowicie, od momentu kiedy zacząłem zwiedzać lokacje powyżej tunelu zdobyłem wszystkie zwoje do 200 inteligencji i nic powyżej. Nie udało mi się znaleźć nic w labie, lesie, również norze, w rzece i CSK w pierwszych 3 częściach. Aby wejść wyżej potrzebuję zwojów z czarami które tam podobno są.
W związku z tym oczywiście jestem zmuszony podnosić siłę zamiast pozostałe statystyki.
Okazuje się że po raz kolejny dla maga ważniejsza jest siła niż inteligencja.
Dlatego proszę o rozwianie moich wątpliwości dotyczących występowania zwojów z czarami. Czyli czy jest i jeżeli tak to dlaczego jest taki dziwny przeskok ?
Do tego proszę mi powiedzieć jak to jest z tym sprzętem? Po raz kolejny wykracza on tak mocno poza zdolności czarów defensywnych i co gorsza ofensywnych ? Czy to może tylko moje złe przypuszczenia bazujące na zbyt małym wycinku czarów/sprzętu ?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Czary, uzbrojenie itp
W teorii cały drop zwojów powinien być podobny jak dawniej, ale przyjrzę się temu lepiej,bo rzeczywiście widzę że jest coś nie do końca jak miało być...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary, uzbrojenie itp
A ja odświeżam temat... Broń i pancerze zaczynają już w nieśmieszny sposób wykraczać poza możliwości czarów defensywnych i w szczególności czarów ofensywnych.
Przykład:
Hartowany młot bojowy(+1129) - 240 siły 5PR
Hartowany długi miecz(+1055) - 270 siły 4PR
Hartowana ciężka kolczuga(+1070) - 150 siły
Łuskowe nagolenniki z Diamentem(+730) - 163 siły
To tylko przedmioty z targowiska, a jak każdy dobrze wie, znacznie lepsze śmigają po gildiach. Już pal licho czary defensywne, są słabe w porównaniu z uzbrojeniem ale służą jako jego uzupełnienie u maga a nie zastępują je. Natomiast broń to katastrofa, dla porównania mój czar bojowy na 500 inteligencji:
Łańcuch błyskawic (inteligencja: 500) - 200 zwykłych obrażeń + 333 od eteru.
Jak to się ma do uzbrojenia. Robiliście nowe czary i pancerze, była era testowa, więc pytam, o co chodzi ?
Przykład:
Hartowany młot bojowy(+1129) - 240 siły 5PR
Hartowany długi miecz(+1055) - 270 siły 4PR
Hartowana ciężka kolczuga(+1070) - 150 siły
Łuskowe nagolenniki z Diamentem(+730) - 163 siły
To tylko przedmioty z targowiska, a jak każdy dobrze wie, znacznie lepsze śmigają po gildiach. Już pal licho czary defensywne, są słabe w porównaniu z uzbrojeniem ale służą jako jego uzupełnienie u maga a nie zastępują je. Natomiast broń to katastrofa, dla porównania mój czar bojowy na 500 inteligencji:
Łańcuch błyskawic (inteligencja: 500) - 200 zwykłych obrażeń + 333 od eteru.
Jak to się ma do uzbrojenia. Robiliście nowe czary i pancerze, była era testowa, więc pytam, o co chodzi ?
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
- ID: 859
- Rasa: Czart
- Profesja: Czarodziej
Re: Czary, uzbrojenie itp
Jak podbijesz sobie int to bedziesz miec zdecydowanie lepiej
Zauwaz ze gdy ktos ma 500sily jest w stanie korzystac z broni i zbroi, na reszte eq defa ma za malo sily zatem dosc mocno sie rownowazy gdy czaordziej moze pozwolic sobie na skorzystanie z zbroi i butow a gdy dobrze polombinujesz to i wiecej gdyz bron potrzebuje dosc duzo sily.
Swoja droga przyklady eq def w.w. są chyba z przed 2tygodni gry i krazy wiele lepszego uzbrojenia
Zauwaz ze gdy ktos ma 500sily jest w stanie korzystac z broni i zbroi, na reszte eq defa ma za malo sily zatem dosc mocno sie rownowazy gdy czaordziej moze pozwolic sobie na skorzystanie z zbroi i butow a gdy dobrze polombinujesz to i wiecej gdyz bron potrzebuje dosc duzo sily.
Swoja droga przyklady eq def w.w. są chyba z przed 2tygodni gry i krazy wiele lepszego uzbrojenia
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Czary, uzbrojenie itp
Do stosowania potężnych czarów potrzeba sporo inteligencji, do używania lepszej broni trzeba sporo siły (sumowanej z siłą na uzbrojenie).
Na używanie lepszych czarów jeszcze przyjdzie czas, podobnie jak na lepszą broń...
Zauważyć pragnę też że w HS w 10 najwyższych poziomach magiczni zdecydowanie górują nad niemagicznymi...
Na używanie lepszych czarów jeszcze przyjdzie czas, podobnie jak na lepszą broń...
Zauważyć pragnę też że w HS w 10 najwyższych poziomach magiczni zdecydowanie górują nad niemagicznymi...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary, uzbrojenie itp
Tak, zdaję sobie sprawę że potrzeba dużo siły na mocne bronie jak i dużo inteligencji na mocne czary, nic nowego, zawsze tak było ale przyjmuję argument... Będę obserwować dalej, ale wydaje mi się że jednak sprzęt zaczyna mocno odstawać od czarów.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary, uzbrojenie itp
Za tydzień do dwóch pokaże się sprzęt nawet +1300, jednakże potrzebuje on sporo siły od 200 do 300 i ograniczenia będzie miał od -8% do -12%. Tylko jest jedna ważna sprawa na wykucie takich np super butów +1400 na 220 siły -8% potrzeba 760 energii. Także takiego sprzętu będzie na sztuki. Na te Łuskowe nagole z diamentem wydałem 300 eny, aha i w oryginale powinny być na prawie 200 siły, ale diament je przyspieszył ;]
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary, uzbrojenie itp
Do czarów defensywnych możesz dorzucić uzbrojenie - ok.
Tak pół żartem, pół serio - grając kapłanem w pewnym momencie zacząłem ładować w siłę, aniżeli w intę do czarów - wychodziło to lepiej.
Zapominasz o jednej rzeczy - narzekając na siłę czarów. Czar defensywny daje Ci zmniejszenie obrażeń, do tego dorzucasz tak defensywny i masz zmniejszenie obrażeń minimum - 50 %. Popraw mnie, jeżeli się mylę.
Ponadto w tamtej erze baaardzo długo walczący się rozkręcali i bardzo dużo to kosztowało elków (zapytaj Yaszczyka). Mnie na większego szło początkowo po kilkadziesiąt czystych żyć, magicznym kilka elków many.
Walczący musiał mieć około 1200 zwinności, żeby pomarzyć o unikach - wam wystarczył czar defensywny, około 3-4k hp i 3 zwinności Tak naprawdę Większy leżał. A teraz mi powiedz - gdzie siła? Gdzie pojedynczy element uzbrojenia wymaga minimum 100-150 siły.
Analogicznie chyba jest w tej erze - magiczni na początku, walczący daleko z tyłu. Zarówno kapłan jak i czarodziej nie mają wcale tak źle, jak Ci się wydaje. Ponadto - bynajmniej jeżeli o mnie chodzi najmocniejszej broni używasz dopiero na etapie baszty/wzgórza/notterna - a nie teraz
btw. ile ten czar na 500 inty ma PR? Bo to też jest istotne
Tak pół żartem, pół serio - grając kapłanem w pewnym momencie zacząłem ładować w siłę, aniżeli w intę do czarów - wychodziło to lepiej.
Zapominasz o jednej rzeczy - narzekając na siłę czarów. Czar defensywny daje Ci zmniejszenie obrażeń, do tego dorzucasz tak defensywny i masz zmniejszenie obrażeń minimum - 50 %. Popraw mnie, jeżeli się mylę.
Ponadto w tamtej erze baaardzo długo walczący się rozkręcali i bardzo dużo to kosztowało elków (zapytaj Yaszczyka). Mnie na większego szło początkowo po kilkadziesiąt czystych żyć, magicznym kilka elków many.
Walczący musiał mieć około 1200 zwinności, żeby pomarzyć o unikach - wam wystarczył czar defensywny, około 3-4k hp i 3 zwinności Tak naprawdę Większy leżał. A teraz mi powiedz - gdzie siła? Gdzie pojedynczy element uzbrojenia wymaga minimum 100-150 siły.
Analogicznie chyba jest w tej erze - magiczni na początku, walczący daleko z tyłu. Zarówno kapłan jak i czarodziej nie mają wcale tak źle, jak Ci się wydaje. Ponadto - bynajmniej jeżeli o mnie chodzi najmocniejszej broni używasz dopiero na etapie baszty/wzgórza/notterna - a nie teraz
btw. ile ten czar na 500 inty ma PR? Bo to też jest istotne