Co prawda nie jestem kowalem, ale też się wypowiem, a co!
Postanowiłam (skoro zostały wprowadzone zmiany) rozwijać też wytrzymałość. Co prawda muszę szkolić w związku z tym 5 statystyk, ale co mi tam... Przy 85 wytrzymki Szkarłatek może mi swoim zionięciem co najwyżej przypalić papieroska w związku z czym, ja, która do tej pory poważałam tylko uzbrojenie alchemiczne, latam w normalnym i jestem naprawdę zadowolona. Nie wiem jak to będzie wyglądało dalej (potworki potrafią nieźle przywalić żywiołami), ale na chwilę obecną uzbrojenie alchemiczne mogłoby dla mnie nie istnieć.
A konkluzja: uważam pomysł Gedeona za naprawdę fajny. Więc... bierzcie się do pracy
Kowalstwo - problem z energią
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: Kowalstwo - problem z energią
Mam taką małą propozycję. Czy dałoby się uzależnić rodzaj dodawanego bonusu wkuwanego diamentu od pogody? Już tłumaczę czemu. Obecny system wkuwania diamentu jest losowy, na każdy bonus mamy równe szansę. Efekt tego jest taki (niestety), że kując uzbrojenie z diamentem i chcąc uzyskać bonus od mrozu, muszę próbować nawet 10 razy. A tak mógłbym poczekać przykładowo na odpowiednią pogodę (zimno) i wtedy dostałbym np. 50% więcej szans na wkucie diamentu w mróz.
Zimno=mróz
Duszno i gorąco= ogień
Burzowo= Eter
Deszczowo= Trucizna
Bezchmurnie=hartowanie
Pochmurnie=Zmniejszenie siły lub ograniczenia
Zresztą fajnie by było gdyby połączyć zmniejszenie wymaganej siły i ograniczenia w jedno. Bo te dwa bonusy osobno są raczej mało warte, a razem dają efekt przyspieszenia. Jak już jest ta pogoda, to można ją wykorzystać dla ułatwienia wkuwania diamentów (co i tak jest niełatwe). Co wy na to?
Zimno=mróz
Duszno i gorąco= ogień
Burzowo= Eter
Deszczowo= Trucizna
Bezchmurnie=hartowanie
Pochmurnie=Zmniejszenie siły lub ograniczenia
Zresztą fajnie by było gdyby połączyć zmniejszenie wymaganej siły i ograniczenia w jedno. Bo te dwa bonusy osobno są raczej mało warte, a razem dają efekt przyspieszenia. Jak już jest ta pogoda, to można ją wykorzystać dla ułatwienia wkuwania diamentów (co i tak jest niełatwe). Co wy na to?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 21:01
- ID: 1787
- Rasa: Cz³owiek
Re: Kowalstwo - problem z energią
Jak dla mnie świetny pomysł, nie zepsuje on gry w żaden sposób a spowoduje że zostanie ograniczona losowość która przy wbijaniu diamentu jest dość spora biorąc pod uwagę w ile rzeczy on może ingerować
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Kowalstwo - problem z energią
Już jest to uwzględnione w kowalu na nową erę
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: Kowalstwo - problem z energią
Eeeee
Połączenie zmniejszenia siły i ograniczenia też?
Zaznaczam, że to mój pomysł
Połączenie zmniejszenia siły i ograniczenia też?
Zaznaczam, że to mój pomysł