W związku z zakończeniem XVII Ery przydałoby się zapewne napisać kilka słów na temat planowanych zmian na erę kolejną.
Tych będzie całkiem sporo, chociaż ze względu na różne okoliczności nie wszystko udało nam się wcielić w życie, tak jak planowaliśmy.
Tak też na pewno poczekać jeszcze trochę musi obiecywana przebudowa kodu walki, jak i system wyszukiwania ofert na targowisku...
Niemniej jednak kilka rzeczy mamy już na ukończeniu i na tym teraz się skupmy.
- Nowa rozbudowana lokacja - ruiny miasta, będące wieloczęściową lokacją (trochę jak CSK, trochę jak... Vackell!) do której można się udać Gnomią Dorożką
- Trzecia ścieżka questowa dedykowana w znacznym stopniu profesjom tworzącym (chociaż wykonywać ją mogą wszyscy) w większości rozgrywająca się w nowym mieście
- System Osiągnięć - achievementy (ponad 30 kategorii)
- Rozbudowa Świątyń o nowy moduł próśb do bogów - możliwość proszenia o zmianę pogody, o event, zdjęcie statusu bandyty/zdrajcy...
- Poprawa lokacji rasowych pod kątem balansu kosztów i zysków.
- Kowalstwo - modyfikacja planów dla lepszego rozłożenia trudności i opłacalności kucia.
- Eventy - obecnie jeszcze pozostaje ten system eventów, ale wprowadzony zostaje 1 nowy typ eventu - Jarmark, podczas którego można będzie robić zakupy eliksirów i ekwipunku w sklepie NPC na Targowisku. Całkowita zmiana systemu będzie w kolejnej erze.
- Warzenie mikstur - poprawki zysków i kosztów z tworzenia eliksirów.
- Gildie - dopuszczalny tylko 1 atak w resecie.
- Przebudowa ekranu statystyk gracza - uporządkowanie i przeformatowanie wyświetlanych informacji o graczu.
Co do konkretów dotyczących kolejnej ery - chcielibyśmy przygotować wszystkie zmiany do końca wakacji na tyle, by z początkiem września rozpocząć otwarty okres testowy. Myślę, że testy mogłyby potrwać około 2 tygodni i po wprowadzeniu niezbędnych poprawek - era mogłaby ruszyć w drugiej połowie września.
Staff zastrzega sobie pełne prawo do zmiany powyższych planów bez podawania przyczyn

Z poważaniem
Orgrael