Profesje tworzące - punty twórcze

Moderator: Aniołowie

Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Czyli bonusy są jeszcze mniejsze? Jeżeli tak to to już całkiem nic nie zmienia :P
Dragnar Firestorm
 

Posty: 116
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 104
Rasa: Cz³owiek

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Dragnar Firestorm »

Co prawda nie jestem rzemkiem ale widzę problem z kuciem, od wielu er problem zawsze ten sam, nie ma energii na kucie. Dlaczego nie można skorelować energii wymaganej na kucie z tą realnie posiadaną. Np. Wiemy że kowal na 50 poziomie ma ok 20 maksymalnej energii to przedmioty które wtedy może kuć niech wymagają 15 energii na wykucie na zwykłej jakości a nie 50. Uzależnić exp od energii i poziomu postaci co pozwoli rzemieślnikowi kuć każdy sprzęt bez straty, bez pędzenia po lepszy eq którego nikt jeszcze nie jest w stanie założyć. Do tego widzę że trzeba zlikwidować mnożnik kucia x5. Zrobić x0,5 x1 x1,5 x2 i x3. Wydaje mi się że trzeba też wywalić ze wzoru na powodzenie kucia jakość, bo kowale chcą szybko expić więc wolą strzelić mocny item na ena x5 co zwiększa szansę na powodzenie i przy okazji daje duży exp. Mnożnik powinien odpowiadać jedynie za jakość kucia(parametry). Jak wyeliminujemy czynniki które powodują że opłaca się kuć tak a nie inaczej, rzemieślnicy zaczną kuć to co jest potrzebne a przecież ostatecznie o to chodzi !
Takie moje przemyślenie...
Xuthol, Odwieczny
 

Posty: 21
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 493
Rasa: Człowiek
Profesja: Wojownik

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Xuthol, Odwieczny »

W sumie popieram, byłem tylko wie ery rzemkiem ale ma to sens.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Elmo - mógłbyś wyjaśnić swój sposób liczenia? Chyba zbyt zawiły dla mnie ;p
E M P I R E W I L L R I S E !...
Quarion Vel Anvar
 

Posty: 15
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 100
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Paladyn

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Quarion Vel Anvar »

Też jestem za. Wydaje się sensowne.
Strykar
 

Posty: 15
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 169
Rasa: Cz³owiek

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Strykar »

Zgadzam się z Dragnarem, ale i tak im więcej wydanej energii do kucia to zostawiłbym większy przychód expa - ale nie aż tak dużo jak ma to miejsce teraz (jak grałem płatnerzem to faktycznie x3-5 dużo dawało expa). Inna sprawa, że eventy dla tworzących by się przydały ;P
Aeon Yucrae Vespazjan
 

Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 234
Rasa: Cz³owiek

Re: Profesje tworzące - punty twórcze

Post autor: Aeon Yucrae Vespazjan »

Ogr - myślę że jest już i tak tyle udziwnień w impie że lepiej pozwolić aby to co jest okrzepło i co najwyżej robić kosmetykę.
ODPOWIEDZ