Oczywiście planowany jest także krótki okres testowy przed rozpoczęciem właściwej ery, ale niektóre rzeczy są już wstępnie przetestowane i zapowiadają się nieźle!
- Kowalstwo - kolejna, ale mam nadzieję że tym razem już finalna zmiana systemu kucia, bazująca nadal na obacnym podziale przedmiotów, jednak nie wyodrębniająca Alchemii jako oddzielnej profesji rzemieślniczej, a jedynie jako dopełniającą pracę Kowala i Płatnerza - na bazie ustaleń z TEGO TEMATU
- Warzenie mikstur - mocne odświeżenie Chaty Druida oraz gruntowny przegląd listy eliksirów - modyfikacja kosztów i zysków pracy, usprawnienie obsługi.
- Lokacje PvM - modyfikacje lokacji przede wszystkim pod kątem bardziej przyjaznego startu gry, lepszego balansu zysków i skali wyzwania. Otwarcie w CSK możliwości korzystania z eliksirów i ekwipunku, poprawa Labiryntu Ehtelion, Gór Ered Luin oraz Pelori.
- Spotkania - wprowadzenie w lokacjach PvM nowej opcji - spotykania graczy, którzy także w nich przebywają! Zarówno na wyprawach, jak i w obrębie Vackell. Przy spotkaniu możliwe będą pewne interakcje, jak: Posłaniec, Walka, Kradzież (Złodziej), Przyśpiewka (Bard), czy Blogosławieństwo (Paladyn/Kapłan)!
- Modyfikacja listy czarów - w głównej mierze wzmocnienie (dość znaczne!) czarów ochronnych, ale przy jednoczesnym wprowadzeniu szansy, że czar się nie uda - szansa na porażkę będzie tym większa, im większe mamy ograniczenia od uzbrojenia (aby magiczni używali głównie czarów, a nie pancerzy).
- Ograniczenie ilości eliksirów możliwych do wypicia podczas walki - limit powiązany z poziomem oraz wytrzymałością gracza -> PYTANIE W ANKIECIE
- Wprowadzenie pewnej losowości statystyk potworów w lokacjach (przedział +/-5% statystyk i hp), aby potwory nie były zawsze identyczne -> PYTANIE W ANKIECIE
- Ogarnięcie spotkań specjalnych (gość z siekierą, dziadek z ametystami itp.), aby nie przeszkadzały np. w pisaniu posłańców, kuciu, warzeniu...
- Nowy system Eventów - wyrzucenie obecnego modułu na rzecz całkiem innej formy Eventów Kooperacyjnych - mających motywować graczy do współpracy dla osiągnięcia wspólnej korzyści.
- Budowa modułów do prowadzenia gry także w sposób bardziej fabularny, niż mechaniczny - dla odmiennego typu graczy.
- Wprowadzenie Pasażu Wymiany Towarów - miejsca do szybkiej wymiany z innymi graczami uzbrojenia, zwojów i artefaktów.
- Usprawnienia interfejsu Gildii.
- Jeśli czas pozwoli - wprowadzenie mudułu typów Gildii: Zbrojnej i Kupieckiej - wg TEGO TEMATU -> PYTANIE W ANKIECIE
- Modyfikacja systemu Szkoły Bitewnej - jak w TYM TEMACIE -> PYTANIE W ANKIECIE
- Dodatkowy czar użytkowy dla Paladyna (do umagiczniania) - Uświęcanie broni (lekkie zmniejszenie ciężaru i PR przedmiotu), wymagające od Paladyna pewnych ilości Czaroznawstwa -> PYTANIE W ANKIECIE
- Kilka dodatkowych niespodzianek...
Ankieta jest wielokrotnego wyboru - można zaznaczyć wszystkie odpowiedzi i można też zmienić zdanie. Bardzo proszę, aby każdy komu się dany pomysł podoba, zaznaczył go w ankiecie - będzie przynajmniej jakiś obraz tego, co myślicie o proponowanych rozwiązaniach.
Oczywiście nie mogę zapewnić że wszystko uda się zrealizować, ale część już jest gotowa, część się pisze i część jest w planie, zatem nie jest to niewykonalne - będziemy próbować

Zapraszam - komentujcie, pytajcie, wypowiadajcie się co myślicie!
Imperium Staff