Rasy - dyskusja

Moderator: Aniołowie

Katla, Oko Kota
 

Posty: 197
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Rasy - dyskusja

Post autor: Katla, Oko Kota »

Dlatego uzależniłabym to od balansu umiejętności wytwórczych/walki. Jeśli twoje umiejętności związane z walką (wbb lub czaro) są większe niż warzenia/płatnerstwa/kowalstwa/alchemii, to nici z dodatkowej energii.
Albo po prostu zmniejszyć wymogi energetyczne dla wytwarzania uzbrojenia/mikstur.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Rasy - dyskusja

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Katla, zauważ, że zapotrzebowanie na elki/zbroję też zmaleje, bo walczący będą zbierać mniej eny. Ogólnie cała era spowolni w przypadku braku nabijania eny z ras.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Rasy - dyskusja

Post autor: Strażnik »

No to mozna zwiekszyc zysk energii przy awansie i zmniejszyc (albo zlikwidowac) rozrzut.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 197
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Rasy - dyskusja

Post autor: Katla, Oko Kota »

Coś Wam powiem na temat rozrzutu: Imp jest jedyną grą w której się spotkałam z rozrzutem eny, AP i, w obrębie rasy/klasy, HP/many i do tej pory uważam, że rodzi niesprawiedliwość, bo jeden ma więcej szczęścia, a inny mniej przy losowaniu. I nie mówcie, że stwarza to różnorodność rozwoju i jest ciekawie, bo to totalna hipokryzja. Nie mówcie mi też o prawdopodobieństwie i statystyce, bo Was wyśmieję. Skończyłam studia ekonomiczne, ale i bez tego chyba każdy ma świadomość, że w rzucie monetą 50/50, to jest tylko wtedy, gdy rzuty dążą do nieskończoności. Po dziesięciu rzutach raczej nie wyjdzie wam pół na pół. Po stu też nie :D
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Rasy - dyskusja

Post autor: Strażnik »

Taki luźny pomysł. Może by tak wprowadzić bonus do max energii zależny od dnia Ery? Za awans sztywno 0.1, a za każdy dzień trwania Ery 0.2 energii. W ten sposób ludzie którzy grają "lepiej" nadal mają oczywiście przewagę, a Ci co mogą rzadziej wchodzić, nie są aż tak do tyłu.
ODPOWIEDZ