Zmiany na XXI Erę - propozycje
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 1010
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Zmiany na XXI Erę - propozycje
Moje propozycje na nową erę.
Tak mi ostatnio chodziło po głowie kilka spraw związanych z grą.
Co byście powiedzieli na taki zestaw zmian:
1. Nowy rodzaj żywiołu w walce - Ciemność (ścinająca inteligencję i szybkość) coś oddziałującego głównie na profesje magiczne, które obecnie stały się całkiem dużą siłą w Impie.
2. Nowy rodzaj specjalnego ataku mobków (tylko niektórych) - wysysanie życia, czyli podczas ataku zadającego obrażenia graczowi potwór ma szansę wyleczyć trochę swoich Hp (% od zadanych obrażeń). Byłoby to na pewno uzasadnione w przypadku takich mobów jak Wampir, Nieśmiertelny, itp.
3. Modyfikacja wpływu Rasy na styl gry:
- Wampir - umiejętność (pasywna - samoczynna) lekkiego uzupełniania sobie hp podczas walki (wysysanie krwi).
- Wilkołak - szansa na podbicie hp za wygraną walkę (pożeranie serca ofiary - zyskanie 1 max hp).
- Wogul - szansa na podbijanie statystyk (siła/wytrzymka/zwinność) za wygraną walkę (zjadanie mięśni/skóry/ścięgien ofiary - zysk 0.01-1 statystyki zależne od SW moba).
- Czart - samoczynne przywracanie części many po walce (wyssanie energii z przeciwnika).
- Człowiek - zwiększenie zysków ze świątyni.
4. Jako kwestia dodatkowa - do dyskusji - byłoby danie możliwości wyboru rasy na starcie ery (nie likwidując możliwości przemian). Każdy mógłby wówczas zdecydować, jak chce grać.
Wypowiedzcie się, co o tym myślicie.
Tak mi ostatnio chodziło po głowie kilka spraw związanych z grą.
Co byście powiedzieli na taki zestaw zmian:
1. Nowy rodzaj żywiołu w walce - Ciemność (ścinająca inteligencję i szybkość) coś oddziałującego głównie na profesje magiczne, które obecnie stały się całkiem dużą siłą w Impie.
2. Nowy rodzaj specjalnego ataku mobków (tylko niektórych) - wysysanie życia, czyli podczas ataku zadającego obrażenia graczowi potwór ma szansę wyleczyć trochę swoich Hp (% od zadanych obrażeń). Byłoby to na pewno uzasadnione w przypadku takich mobów jak Wampir, Nieśmiertelny, itp.
3. Modyfikacja wpływu Rasy na styl gry:
- Wampir - umiejętność (pasywna - samoczynna) lekkiego uzupełniania sobie hp podczas walki (wysysanie krwi).
- Wilkołak - szansa na podbicie hp za wygraną walkę (pożeranie serca ofiary - zyskanie 1 max hp).
- Wogul - szansa na podbijanie statystyk (siła/wytrzymka/zwinność) za wygraną walkę (zjadanie mięśni/skóry/ścięgien ofiary - zysk 0.01-1 statystyki zależne od SW moba).
- Czart - samoczynne przywracanie części many po walce (wyssanie energii z przeciwnika).
- Człowiek - zwiększenie zysków ze świątyni.
4. Jako kwestia dodatkowa - do dyskusji - byłoby danie możliwości wyboru rasy na starcie ery (nie likwidując możliwości przemian). Każdy mógłby wówczas zdecydować, jak chce grać.
Wypowiedzcie się, co o tym myślicie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 6 maja 2017, o 11:45
- ID: 637
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Jestem jak najbardziej za.
ale dodałbym jeszcze posłańca do wszystkich członków gildii.
ale dodałbym jeszcze posłańca do wszystkich członków gildii.
-
- Bóg
- Posty: 1010
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Kierownictwo gildii ma taką możliwość 

E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 cze 2018, o 14:55
- ID: 2146
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Bardzo fajne zmiany 

-
- Posty: 83
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1952
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Ja dodałbym jeszcze (oprócz zaproponowanej w innym temacie możliwości grania dwoma postaciami) możliwość rozdania w gildii dowolnej liczby kluczy do skarbca, zbrojowni i magazynu, a nie tylko pięciu kompletów.
-
- Anioł
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
- ID: 1920
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Pierwsza zmiana super.
Trzecia super.
Czwarta no nie wiem, nie za łatwo będzie?
A druga... NIE! Nie rób mi tego! Nieeeeeee proszeeee.
Tak bym jeszcze zaproponowała możliwość ustawienia ceny w minerałach kopalnianych, na targowisku.
Trzecia super.
Czwarta no nie wiem, nie za łatwo będzie?
A druga... NIE! Nie rób mi tego! Nieeeeeee proszeeee.
Tak bym jeszcze zaproponowała możliwość ustawienia ceny w minerałach kopalnianych, na targowisku.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Ad. 2
Jestem za, ale zamiast dodawać kolejny żywioł - proponuję zmienic po prostu działanie któregoś istniejącego, przykładowo Eteru. I tak już jest cięzko ubrac się na żywioły
Jestem za, ale zamiast dodawać kolejny żywioł - proponuję zmienic po prostu działanie któregoś istniejącego, przykładowo Eteru. I tak już jest cięzko ubrac się na żywioły

-
- Bóg
- Posty: 1010
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 734
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Popieram! 4x tak
-
- Anioł
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
- ID: 1920
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXI Erę - propozycje
Nadal uważam, że opcja z leczeniem sie mobków jest bez sensu. I tak najpierw zobaczymy wynik walki, a dopiero potem ewentualnie można prześledzić przebieg walki i zobaczyć, czy taka sytuacja w ogóle miała miejsce. Dobre rozwiązanie przy manualnej walce, ale tak, to naprawdę bez sensu.