Chciałem poruszyć temat który już dawno temu mnie zastanawiał ale w sumie nigdy nie zdecydowałem się pisać o tym na forum, może teraz będzie dobry moment.
Otóż większość klas postaci ma jakieś możliwości "poza walką".
- Czarodziej potrafi umagiczniać i robić elki, podobnie jak druid.
- Kapłan może umagiczniać i wznosić świątynie, podobnie jak paladyn.
- Złodziej ma kradzieże i szpiegowanie.
- Rzemieślnik wiadomo, kuje.
Wojownik, Barbarzyńca oraz Bard nie mają żadnych zdolności utylitarnych.
Może warto by to zmienić i dać im coś ?
Moje propozycje:
-Wojownik - Żołnierskie szkolenie, każdy wojownik ma możliwość 3 razy dziennie(niekumulowane) wejść na salę treningową i poćwiczyć fechtunek z kukłą, jeżeli trening był owocny to zdobywa umiejętność walki bronią, ilość zależna od poziomu postaci ale myślę że coś w okolicach 1+lvl postaci*0,5. Widziałbym to jako dodatkową zakładkę w sali walk. Każda próba kosztuje 1+0,02 energii*lvl postaci.
-Barbarzyńca - Ostrzenie - Barbarzyńca w zamian za 20 energii może naostrzyć dowolną broń z mnożnikiem drwalnictwa zwiększając go. Efekt wynosi 20-30% Efekt nie powoduje umagicznienia przedmiotu.
-Bard - Zabawianie tłumu - Bard może 3 razy dziennie spróbować zabawić tłum w karczmie "smocze oko". Jeżeli mu się powiedzie zostanie obsypany złotem, otrzyma także odrobinę umiejętności śpiewu. Złoto losowo 500+(500-1000)*lvl postaci albo coś podobnego, wzór to kwestia umowna. Umiejętności otrzyma 1+lvl postaci*0,25. Każda próba wymaga 1+0,02 energii*lvl postaci.
Zdolności "utylitarne" klas
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zdolności "utylitarne" klas
Tu mogę powiedzieć tyle, że mi się marzy większe zróżnicowanie klas pod względem rozwoju oraz "zajęć dodatkowych", ale póki co nie bardzo widzę możliwości realizacji tych bujnych planów...
Niemniej mogę napisać tak:
- Barbarzyńca ma umiejętność przywoływania sobie stworów do towarzystwa w lokacjach wyjazdowych
- Bard ma możliwość zabawiania napotykanych w lokacjach innych graczy, dzięki czemu zyskuje nieco śpiewu oraz złota (w razie udanego sklecenia przyśpiewki)
- Paladyn podobnie jak Bard jest w stanie pobłogosławić napotykane w lokacjach osoby, a dodatkowo posiada świątynię i uświęca broń.
To są rzeczy, które są obecne w grze już od jakiegoś czasu.
Rzeczywiście Wojownik nie ma żadnych bonusowych talentów, ale chyba myślałbym bardziej o potraktowaniu go trochę jak "gladiatora" - dać mu bonusy do sali walk, np. w postaci tańszych walk z mieszkańcami, lub lepszych zysków (np. WB) za walki z mieszkańcami...
Niemniej mogę napisać tak:
- Barbarzyńca ma umiejętność przywoływania sobie stworów do towarzystwa w lokacjach wyjazdowych
- Bard ma możliwość zabawiania napotykanych w lokacjach innych graczy, dzięki czemu zyskuje nieco śpiewu oraz złota (w razie udanego sklecenia przyśpiewki)
- Paladyn podobnie jak Bard jest w stanie pobłogosławić napotykane w lokacjach osoby, a dodatkowo posiada świątynię i uświęca broń.
To są rzeczy, które są obecne w grze już od jakiegoś czasu.
Rzeczywiście Wojownik nie ma żadnych bonusowych talentów, ale chyba myślałbym bardziej o potraktowaniu go trochę jak "gladiatora" - dać mu bonusy do sali walk, np. w postaci tańszych walk z mieszkańcami, lub lepszych zysków (np. WB) za walki z mieszkańcami...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zdolności "utylitarne" klas
Nie wiedziałem o większości tych rzeczy
Aczkolwiek nie są to zdolności które można porównać do umagiczniania czy budowy świątyni
Aczkolwiek nie są to zdolności które można porównać do umagiczniania czy budowy świątyni